Yazar*
Hastaneden çıkalı 2 hafta olmuştu bile ama bu iki haftada menma nın sürekli olarak midesi bulanır ve en yediyse hemen leveboya gidip hemen kusuradı.
(Sen ne olduğunu iyi biliyorsun.) ᕙ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗ)Kushina ve minato Menma nın sağlığı için fazlası ile endişelenmeye başladı. Kushina nın aklına bir şey geliyordu ama olmasının imkânı yoktur diye düşünüp kendini teselli ediyordu.
Kushina yemek yapmıştı herkes yemek masa sında yemeklerini yiyorlardı ama menma nın gene midesi bulandı ve koşarak banyoya gitti.
Kushina sandalyeden hızlıca kalktı kushina nın bu anı hareketi ile birlikte sandalye yere düştü.
Kushina: Menma buraya gel!
Menma hâlâ banyoda kusmak la meşgul dü kushina minato ya doğru döndü ev konuştu.
Kushina: Bizim odada yatağın altın da bir çekmece var onu getirirmisin minato?
Minato ayağa kalktı ve konuştu.
Minato: Bekle getiriyorum kushina.
Minato merdivenlerden yukarı çıktı ve odalarına gidip oradaki kutuyu aldı.
Minato: Getirdim.
Kushina minato nun elinden kutuyu aldı ev içindeki hamilelik testi olan çubuğu aldı.
Kushina: Menam! Banyoda işin bittiyse çabuk buraya gel.
Menma nın banyoda işi bittiği için annesinin yanına geldi kushina çubuğu menma ya uzattı.
Menma: Ne?
Kushina: Menma lütfen bu çubuk eğer onu gösterirse bize her şeyi anlat tamam mı oğlum?
Menma çubuğu eline aldı ve konuştu.
Menma: Tamam anlatacağım.
..
.
10 dakika nın sonunda menma içeriye çökmüş bir yüz ifadesi ile girdi.
Kushina: So- sonuç ne menma?
Menma elindeki çift(hamile) gösteren çubuğu annesine uzattı kushina minato şok olmuş bir şekilde bir menma ya bir de çubuğa bakıyorlardı.
Kushina: Menma………?
Kushina oğluna sıkıca sarıldı minato da onlara katıldı. Menma nın gözünden yaşlar düşüyordu.
Menma: Ben ne yapacağım anne?
Kushina: Şimdi bize ilk önce her şeyi anlatacaksın ondan sonra duruma göre hareket edeceğiz oğlum tamam mı.
Menma başı ile onayladı o sırada minato konuştu.
Minato: Biz senin ne olursa olsun yanındayız oğlum sıkan canını.
Menma: Teşekkür ederim baba.
Menma koltuğa oturdu ve charasuke ile sevgili olduklarını o gün ilişkiye girdiklerini her şeyi anlattı.
Menma: Bu kadar.
Kushina: Ayy oh~ içim rahatladı be.
Menma anlamaz gözler ile annesine bakıyordu.
Menma: Ne?
Kushina: Ay oğlum istediğim kişiye ile olmuş tamam iyi bir şey değil hamile kalması ama en azından ship im tuttu buna da şükür.
Minato ise kushina nın bu cevabına güldü.
Menma: Dur yanı kızmadınız mı?
Kushina: Hayır tabiki de kızdım nasıl olsa siz daha 17 yaşındasınız daha küçük sünüz ama charasuke güvendiğim bir çocuk onun küçüklüğünü bilirim her neyse itachi ve charasuke bu akşam bize çağır menma bizde yemek yesinler.
Menma: Ama…
Minato: Menma bak yalan söylemeyeceğim bende çok şaşırdım ve biraz sinirliyim ilişkiye girmek için daha çok kücüksünüz.
Menma: Ama baba ben erkeğim nerden bilebilirim erkek olup ta hamile kalacağımı?
Kushina: İçindeki 9 kuyrukludan.
Menma: Ne?
Kushina: Sen in içindeki 9 kuyruklu nun cinsiyeti erkek ama doğa üstü bir canlı olduğu için hamile kalabiliyorsun.
Menma: Peki ya bundan niye benim haberim yok?
Kushina: Senin bildiğini düşünüyorduk bu yüzden söylemedim.
Menma: Keşke daha önceden söyleseydin anne.
Menma: Charasuke ve itachi- san a bunu söyleyecekmiyiz?
Kushina: Elbette söyleyeceğiz oğlum charasuke bebeğinin babası.
Minato: Hem charasuke de konuşmam gereken konular var bu yüzden gelmeleri iyi olur.
Kushina: Hem itachi ile ne zamandan beridir konuşumuyorduk onunla da muhabbet ederiz.
..
.
.
Eeee~ bölüm nasıldı?
Beğendiniz mi bari
Herneyse şimdi bu çocuğuk hangisi olsun?Boruto👉
Sarada👉
Himawari👉
Naruko👉
Kawaki👉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok inatçısın menma (menma x charasuke)
FanficEvet whettped de hiç böyle bir hikaye yok ben de anormallik edip yayınlayım dedim. ksksksk herneyse şimdi burada naruto ve sasuke nin paralel evrendeki hâli var menma kişilik olarak normal boyuttaki sasuke yi andırıyor. Charasuke de oww o tam bir ya...