Znając datę, godzinę i miejsce urodzenia, możemy otrzymać nasz prywatny kosmogram. Da on nam wskazówki odnośnie naszej ścieżki życiowej, źródeł szczęścia, lekcji do przepracowania, a także porady dotyczące związków, kariery, zdrowia i innych sfer życia. To wszystko jest zapisane w gwiazdach.
Zdjęcie przykladowe:
Przykładowy znak to bykDomy :
Te cyfry to są domy astrologicznie jest ich 12.Są one przypisane do znaków zodiaków i odczytujemy je na kosmogramie w kierunku przeciwnym od skazowek zegara(czyli np. 1 dom =lew,2=lew,3=panna Itd.) Nasz przysłowiowy dom powie nam jakie cechy i zachowania będą dla nas charakterystyczne -co powinniśmy robic a czego się wystrzegać.
Jednak niektóre domy pozostaje puste(znaczy w danej przegrodę nie mają żadnego "znaczka") oznacza to że te strefę życiowa przeżyliśmy w następnym
poprzednim wcieleniu.Jednak jeśli dom jest zapełniony (duża iloscia planet oraz znaków)trzeba poświęcić mu więcej czasu czyli że nasze życie będzie skupione na tej strefie życia i będzie dużo do przerobienia bądź że ta strefa będzie dla nas ważna i wpływała na wiele rzeczy.
Znaki i planety
Wewnętrz kosmogramu w rubryce dla
każdego domu.Każdy dom oznacza sferę naszego życia, a planety i znaki dają wskazówki, co do naszego charakteru, kierunku działania . Wskazuje nam wady nad którymi trzeba popracować jak i zalety .Co trzeba wiedzieć?
Trzeba znać swój słoneczny znak zodiaku ponieważ jest on jednym z głównych rzeczy.
Wiedzieć co syblolizuje każdy dom (https://projektowniazycia.pl/domy-astrologiczne-jaka-sfere-zycia-oznacza-kazdy-sektor/) znak oraz planeta(https://projektowniazycia.pl/znaki-zodiaku-i-planety-jak-je-czytac-w-kosmogramie/#comment-74) .
Rozwijać i wykorzystywać dobre cechy znaku słonecznego by być na dobrej drodze oraz nie pozwolić naszemu ego szaleć i wprowadzić równowagę duchowa.
Warto wiedzieć co to Ascendent, inaczej znak wschodzący, to znak zodiaku, który wschodził na niebie w miejscu i czasie Twojego urodzenia. Aby go poznać konieczna jest wiedza o dokładnej godzinie urodzenia, ponieważ ascendent przebywa w każdym znaku zodiaku przez 2 godziny każdej doby.
Jak czytać?
1.Trzeba znaleźć symbol słońca i przypisany mu znak (przykladowe zdjecie-ma w słońcu byka w domu 10)
2.Zobaczyć jak jest twój znak wschodzący i księżycowy wskazują na niego pomaranczowe strzałki (na przykładzie znak wschodzący to lew a księżycowy to baran)
3.Sprawdzic znaki patronujące każdemu domowi
Czyli patrzymy na przykladowe zdjęcie i w domu 2 znak patronujące to lew a w rubryce mamy skorpiona w Marsie(by dowiedzieć się co to oznacza trzeba znać co sybolizuje każdy dom znak bądź planata)
Informacje zaczerpnięte z (+zdjęcia )
https://projektowniazycia.pl/domy-astrologiczne-jaka-sfere-zycia-oznacza-kazdy-sektor/
https://projektowniazycia.pl/ascendent-czym-jest-i-jak-go-obliczyc-znaczenie-ascendentu-w-znakach/
https://projektowniazycia.pl/kosmogram-jaka-wiedze-oferuje-i-jak-go-czytac/
Ps. niektore zdania są 1:1 przepisanePrzykładowa strona by sprawdzić kosmogram
https://www.dynamicastrology.com/Mam nadzieję że wytłumaczyła wystarczająco ponieważ włożyłam w to wiele czasu i wysiłku. Nie umiem zabrudzone tłumaczyć ale mam nadzieję że da się coś z tego zrozumieć <3