10. Kusursuz

577 33 22
                                    

Yaşananların üzerinden iki gün geçmişti ve Jungkook'tan bir haber alamamıştım. Jimin'le ise ara sıra havadan sudan mesajlaşıyorduk. Bir kere daha dışarda buluşmuştuk hatta.

Gözlerinin gülüşünü o kadar seviyordum ki onunlayken erimediğim için şanslıydım.

Ek olarak... Jungkook gece rüyama girmişti. Ciddi ciddi Jungkook'un içinde olduğu ıslak bir rüya görmüştüm ve bunun etkisini üstümden atabilmiş değildim.

Onun karşısında çıplak durduğumda aklıma gelen tek şey Jimin olduğu için çıplak olmamı bile önemsememiştim resmen. Ancak uykum sırasında her şey kafama dank etmişti. Gözlerinin vücudumda dolaştığı o anlar, söylediği şeyler.. evet romantik sayılmazdı sonuçta tek istediği vücudumdu. Ancak ben de onun vücudunu istemiyor muydum?

Burada biraz daha kalmayı düşündüğümden Ash'in başvurduğu modellik ajansına başvurmaya karar vermiştim. Kore'de yabancıların model olması neden bu kadar kolaydı bilmesem de biraz para kazanmak işime gelebilirdi. Ayrıca modellik dışında bazen realite şovlara da çıkarıyorlardı yabancıları.

Formu doldurduğum sırada gözlerim telefonuma kayıyordu. Arar mıydı beni tekrar?

Formu içeri teslim ettim ve uygun bir iş çıktığında arayacaklarını söylemeleriyle binadan ayrıldım. Sokakta yürürken şık görünmek için topuklu giydiğime lanet ediyordum. Ayaklarım o kadar acıyordu ki yurda kadar yürümek zulüm olacaktı.

Bir kafeye girip telefonumu çıkardım ve gelen yeni bildirime baktım. Bts yeni şarkıları Butter için tarih bildirmişti. Ah yeni şarkıları çıkacağına inanamıyordum. Bu defa şirketin teaserlara önem vermesini umuyordum çünkü önceki şarkıda teaser çok sönüktü.

denizmin: Yeni şarkınız için tebrikler!

parkmin: Teşekkür ederim güzellik. 💜

Bana güzellik mi demişti o? Daha fazla oyalamamak için bir şey yazmamış olsam da çığlık atıp etrafta tepinmek istiyordum şu an.

Müzik videosunun çıkış tarihi oldukça yakındı. Hazırlanıp iyice stream kasmamız gerekecekti.

**
Birkaç gün daha geçmişti ancak ses yoktu. Acaba mesaj atsam ne olurdu? Telefonumda kayıtlı numarasıyla kakaotalktaki arkadaş önerilerimde görebiliyordum onu.

denizmin:
Jungkook?

jeonstyle:
?

denizmin:
Ben Toki

jeonstyle:
😒 biliyorum.

demizmin:
rahatsız ettim sanırım değil mi?

jeonstyle:
🤦‍♂️ cevap veriyorum değil mi?

denizmin:
yani evet...
bir süredir konuşmadık da belki konuşmak istemiyorsundur diye düşündüm.

jeonstyle:
Jimin'le olan meşguliyetini bozmama gerek yok diye düşünüyorum.

denizmin:
ne alakası var?

jeonstyle:
bir şey mi demek istiyordun?

denizmin:
görüşmek ister miydin diye soracaktım.

jeonstyle:
teklifime cevabın mı değişti?

denizmin:
bilmiyorum... değişmediyse görüşmez misin?

jeonstyle:
görüşmem.

denizmin:
birazcık süre?

jeonstyle:
zamanımı harcayamam boşuna

BIAS MI BİR GECE Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin