~6~

20 4 13
                                    

Dni a týždne ubiehali veľmi pomaly. Zo studeného septembra sa vykľul mrazivý december a zimné prázdniny sa slimačím tempom blížili ako aj nutnosť robenia projektu. Lucas sa s Teom začal viac rozprávať. Spolu často chodili po Ellie, ktorá z bola nadšená, lebo ju konečne počúval aj niekto iný ako Teo.

Lucas ešte nikdy nemal tak málo poznámok za neurobené domáce úlohy. Učitelia tajne začali dúfať, že sa tomu chlapcovi rozjasnilo v hlave. Lucas si to nerád priznával no Tea trocha využíval. Nikdy si nevšimol koľko predmetov majú spoločných a ako je Teo dobrý v učení.

Teo s tým, ale zjavne nemal problém. Teda aspoň to nedával najavo. Lu si dosť dlhú dobu myslel, že Teo mu o tých kamarátoch klamal no ukázalo sa, že asi naozaj žiadnych nikdy nemal. Teo bol vždy prekvapený keď si k nemu Lu prisadol aj keď si k nemu sadal už celé dva týždne vždy nasadil ten rovnaký výraz.

Najprv to bol výraz typu "je mi to jedno kľudne si tu seď" no potom vždy od jedla zdvihol hlavu akoby kontroloval či tam Lu ešte stále je.

Lucasovi ho zo začiatku bolo ľúto no potom ho to akosi prešlo. Vždy večer rozmýšľal nad tým či si náhodou niečo nepichol keď Teovi rozprával také veci. Veď ho ani nepozná...

S Teom sa dohodli, že prvý týždeň bude podľa Tea a že pre uľahčenie situácie Lu u nich prespí. Teo samozrejme ako s väčšinou vecí nesúhlasil no Lucasovi sa ho nakoniec podarilo prehovoriť. A tak to aj bolo.

Lucas stál pred Teovým domom so športovou taškou plnou oblečenia a sladkostí. Aj napriek tomu, že Lucas bol veľmi chudý zbožňoval sladké a všetky dievčatá by mu mohli závidieť jeho metabolizmus. Hocikoľko zjedol nikdy nepribral. Pravda bola, že každý deň poctivo trénoval no jeho stará mama rada hovorievala.

,,Ach Lu, Lu, Lu ty zješ dvakrát toľko koľko vážiš. Aj na mňa toho je už veľa. Vieš aké to je frustrujúce pre babičku, ktorej vnuk vyžerie za dva dni celú špajzu a ani trocha nepriberie ?"

Nad tou spomienkou sa pousmial a jemne zaklopal. Spoza dverí sa ozvali radostné výkriky malej Ellie, ktorá vrieskala na Tea aby otvoril, lebo Luk prišiel. Áno Luk, pretože Luk sa rýmuje s kapitán Huk (teda dúfam, že tak sa ten pirát v Petrovi Pánovi volal). Lu sa raz Ellie zveril, že on doteraz spáva s krokodílom a ona odvtedy tvrdí, že to je kapitán Huk len v krajšej a mladšej podobe s prefarbenými vlasmi aby ho ona ako Wendy nespoznala a on ju mohol uniesť aby ju potom Peter Pan mohol zachrániť.

Ellie sa raz preriekla, že Petrom Pánom je Tobias no potom sa rýchlo opravila, že myslela Toma. Nikto jej už, ale neveril. Všetko bolo jasné. Ellie sa páčil Tobias. Ten chlapec, ktorý jej rozbil šálku a ona mu ako odplatu rozbila autíčko. Škôlkarskí badboy a badgirl. Ešte aby mali kinder mafiu a bolo by.

O pár minút mu otvoril Teo a pustil ho dnu. Mali to tu naozaj pekné...a veľké. Z predsiene sa prechádzalo do priestranného salónika kde bolo uprostred veľké piano a okolo neho stolčeky s honosnými kreslami. V salóniku bolo veľa svetla vďaka obrovským francúzskym oknám vedúcim do záhrady. Bolo to veľmi praktické, pretože hneď vedľa salónika bola menšia moderná kuchynka spojená s obývačkou. Salónik bol ako keby taký stred domu, keďže od neho viedli aj schody na poschodie. Lucas tipoval, že tam budú spálne.

,,Lucas povedal, že budeš môcť spať v mojej izbe !" Naradostene zapiští Ellie.

,,Nie nepovedal...povedal som, že ak bude chcieť." Teo sa veselo pousmeje a predkloní sa zo zábradlia. Medzi tým ako sa Lu obzeral stihol vojsť na poschodie. Lu sa cítil trocha trápne no Teo nevyzeral, žeby mu to vyčítal.

,,Jasné, že chce čo to je vôbec za otázku." Mávne rukou Ellie a začne ho ťahať hore schodmi. Ak by mal Lu podstupovať tieto schody každý deň zostala by z neho iba kosť a koža. Ukázalo sa, že detské izby boli až na treťom a Ellie trpela najskôr hyperaktivitou čiže po tých schodoch stúpala akoby namiesto nich utekala po páse, ktorý jej dobíjal energiu.

Čaro IntrovertaWhere stories live. Discover now