𝐶𝑎𝑝𝑖𝑡𝑜𝑙𝑢𝑙 𝑉𝐼𝐼:𝑇𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑐,𝑀𝑦𝑒𝑜𝑛𝑔

317 27 2
                                    

-editat-

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


-editat-

|Pov.Myeong|

De ce a devenit Jungkook așa nervos dintr-o dată?Știe exact ca și mine că a fost o simplă provocare,trebuia să mă aștept că asta,este una dintre glumele lor gratuite...

Totuși,de ce l-ar întreba Taehyung asta,oare e din cauza incidentului de mai devreme?

Asta să fie?Sunt sigură că Jungkook nu avea de gând să meargă până la capăt cu acel sărut,adică serios doar nu vroia să mă sărute?

Mă uit înspre cei doi,și observ că toți așteptă răspunsul lui Jungkook,oare ce va răspunde totuși...

— De ce mă întrebi asta?
Ești așa curios,dacă mi-ar plăcea te-ar afecta cu ceva?
Până la urmă ai deja o iubită!
Spune Jungkook apoi afișează un zâmbet care l-a făcut pe Taehyung să își dea ochii peste cap,exista cu adevărat o tensiune ciudată între ei din ce observ...

— Era o simplă întrebare.
Totuși ai evitat să răspunzi ceea ce mă face să cred că îți place!
Spuse Taehyung apoi își îndreaptă atenția către mine  având în continuare un zâmbet pe față.

— Jungkook ce ai spune să continuam proiectul?
Spun în dorința de a disipa situația tensionată chiar dacă mai mult ca sigur nu avea sa fie așa.

— Și eu sunt în grupă cu voi Myeong,îți reamintesc!îl aud imediat pe Taehyung protestând ca și cum s-ar simți ofensat ca l-am uitat sau defapt ca nu l-am menționat.

Observ cum îți afișează din nou acel zâmbet al său,totuși așa este trebuie să participe și el.

— Pai nu prea pare,pana acum parcă erai ocupat cu jocurile! intervine Jungkook în timp ce îl privește pe brunet.

— Acum nu mai sunt,norocul vostru voi participa și eu!
Răspunde Taehyung apoi se apropie de masa imensă din living.

— Bine...atunci
Mă rezum să spun doar asta pentru ca oricum nu sunt o  persoană vorbăreață,dar și pentru că de data asta mă simt și mai incomod în preajma lui Taehyung în urma celor întâmplate,nu m-as fi gândit niciodată ca primul meu sărut va decurge astfel...

— Cu ce începem?
Ma întreabă Taehyung imediat ce m-am așezat la masă.

— Cu asta...
Îi arăt în carte despre ce să scrie.
Sper să terminam cât mai repede proiectul ăsta,este așa incomod.
Acum mă simt ciudat și în preajma lui Jungkook....chiar a fost o zi plina de surprize...
De ce a trebuit să îl tachinez?
Nici măcar nu am reușit,am reușit doar să mă fac pe mine confuză în legătură cu acesta și sa îmi creez anumite iluzii și în ceea ce îl privește pe Taehyung...

— Ce ați spune să luăm o pauză,spuse Taehyung după circa câteva minute din clipa în care abia am început sa lucram la proiect.

— Serios?
Jungkook își ridică o sprânceană în timp ce îl privește exact ca mine surprins.

O inimă༆𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐡𝐯Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum