26

278 36 12
                                    


🌹🌹🌹

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🌹🌹🌹

    Yunho dan Mingi pada mulanya ingin memanggil Kiara, ajak join diaorang memancing. Tapi lain pula jadinya apabila mereka mendengar satu bunyi aneh di pagi-pagi hari yang indah ini.

  "Ahh slow down, baby.."

  "Shhh, don't be too loud princess."

  "Ahh, there.. yes there.. ahh!"

  "Feels good?"

  "Mmmm!"

  Yunho pandang Mingi dengan wajah cuak, Mingi telan air liur. Nampaknya mereka tiba di waktu yang salah. Mungkin ianya tak seperti mereka yang bayangkan, kan?

  "M..Mingi.. Aku rasa.. kita patut pergi. Diaorang.."

  "Berdosanya telinga aku, Yunho.."

  "Selamat pagi, semua!" Wooyoung tiba dengan segelas cecair merah, sempat dia moon walk di hadapan dua lagi sahabatnya itu.

  Pintu bilik diketuk dan dibuka oleh Wooyoung, Yunho dan Mingi menjenguk dari luar. Mereka menantikan jeritan daripada Wooyoung, tetapi tiada apa yang berlaku. Rupanya Yeosang tengah sibuk mengurut bahu Kiara di atas katil.

  "Ahh sakit..!" aduh Kiara.

  "Sikit je." pujuk Yeosang pula.

  Wooyoung letakkan gelas tadi di atas meja di tepi katil, pelik dia tengok Kiara dan Yeosang ini. Semalam elok je, harini sampai nak kena urut bagai. Apa pula yang pasangan merpati sejoli ni buat sebenarnya?

  "Dah kenapa tu, Ara?" soal Wooyoung, bercekak pinggang melihat Kiara yang menahan sakit.

  "Yeosang ni semalam..mmph!!" mulutnya diterkup Yeosang daripada belakang.

  "Aku ajar dia yoga semalam." balas Yeosang, senyum menyeringai.

  "Yoga? Kau tu jangan katakan yoga, lompat bintang pun kau tak pandai. Bila masa kau belajar yoga, sampai ajar Kiara lagi ni?" Wooyoung kerut dahi.

  "Alah, aku belajar dekat youtube. Kau kenapa datang bilik aku ni?"

  "Aku nak bagi budak ni makanlah. Ara masih susah nak kawal diri, jadi semua benda aku yang jadual kan."

  Kiara angguk, akhirnya mulutnya dilepaskan. Kiara ambil gelas tadi, diteguknya dengan tenang dan senang. Wooyoung senyum saja melihat Kiara. Sejujurnya dia masih berasa serba salah kerana dia telah merampas hidup gadis itu sebagai seorang manusia.

  Tetapi tidak bagi Kiara. Wooyoung bagaikan sinar baru baginya, membuatkan dunia dia seolah-olah terlahir semula. Tanpa darah lelaki itu di dalam tubuhnya, mungkin dia tak mampu melihat wajah Yeosang ini.

   "Yang berdua tu kenapa?" Yeosang sengetkan kepala memandang dua figura di hadapan pintu.

  "Ahh!" Yunho dan Mingi garu kepala mereka yang tidak gatal. "Nak ajak Ara memancing, Ara nak ikut?" pelawa Yunho.

DejaVuWhere stories live. Discover now