chapter 1

132 12 7
                                    

Mii de ani oamenii au trăit cu impresia că doar ei sunt ființele capabile să gândească liber și să aibă raționalism... au trăit cu impresia că doar lumea lor există, aceasta fără margini, exact lafel trăind cu impresia și oamenii din Țările de Jad, conduse de Regele Yoo HyunKi.

Acesta, de când e la conducere, a dat naștere unui mit despre pădurea de la Răsărit, spunând despre aceasta că este blestemată și oricine intră acolo nu iese cruțat de creaturile ce au pus stăpânire pe codrul verde ca smaraldul și că in acest mod a fost lipsit de viață și fostul moștenitor al Regatului Coastei de Est, bunicul acestuia.

HyunKi nu a mințit in totalitate despre pădurea de la Răsărit, dar ceea ce nu a menționat e faptul că cine pășește pe potecile de acolo, va fi condus de voci spre bariera smaraldită ce duce la o a doua lume, imposibil până și de imaginat in visele celor vii.

Ținutul Băuturilor de sânge este locul din spatele barierei smaraldite, complet opus lumii reale, acest ținut fiind casă a miliarde de -după cum spune și numele- băutori de sânge, printre care și Prințul Nishimura Riki  cu tatăl său, Contele Nishimura Asahi, care vrea să învingă odată pentru totdeauna omenirea si să poată numi "ale lui" și Țările de Jad "

HyunKi își pusese încrederea într-un unic vrăjitor ce știa vraja ruperii unei bariere dintre lumi, dar acesta a fost sfâșiat brutal de ghearele conducătorului lumii morților, Daku, care mai apoi a închis bariera, păzindu-și ținutul de revanșă.

Daku, înainte să fie ars pe rug, a lăsat următoarei generații ce a rămas intreg și de folos de la Vrăjitorul Kuma, aceste lucruri fiind ascunse în prăfuitul subsol al castelului Nishimura.

De când bariera a fost complet inchisă, vampirii își petrec viața de după moarte în pace, fără teama constantă de război...

Dar ce se va întâmpla când cele două lumi se vor întâlni din nou, după sute de ani?

□□□□□□

Vântul rece adie, lovindu-mi pielea albă a mâinii dezgolite ce ține strâns o săgeată.

Sunt gata să-i dau drumul, ochesc centrul țintei, dar mâna mea coboară instant și din reflex după ce aud o voce strigându-mi numele, săgeata ajungând in pământ.

"Ce e?" spun eu intorcându-mă. "Of... Niki. iartă-mă că te deranjez, dar ai promis că vi cu noi azi"

El e Sunoo, unul dintre prinții împărăției pe 6 coline care îmi e și prieten.

Ieri i-am promis lui și celorlalți că vom merge din nou în 'căutare de comori si secrete'

Mi se pare o chestie interesanta, dar încep sa pierd speranța vom găsi ceva de folos, având în vedere ca am încercuit tot ținutul de 3 ori și nu am găsit nimic

"Bine... așteaptă in față. Vin imediat". El dă din cap cu un zâmbet apoi inchide poarta de lemn ce lasă un scârțâit lung.

Pun arcul jos și scot săgeata din pământ, apoi îmi iau traista din mătase și îmi fac drum spre locul unde i-am spus lui Sunoo să se ducă.

𝕿𝖍𝖊 𝖇𝖊𝖌𝖎𝖓𝖓𝖎𝖓𝖌 𝖔𝖋 𝖙𝖍𝖊 𝖊𝖓𝖉 ᴺⁱᵏⁱUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum