20. Bölüm

540 38 31
                                    

Yazar*

Minato akşam yemeğine itachi ve charasuke çağırmış şuan ise hep birlikte yemek yiyorlardı. Menma ise hâlâ hamile olduğunu söylememişti.

Menma: İtachi- san charasuke sizinle önemli bir şey konuşmam gerek.

İtachi: Dinliyorum.

Dedi yemeğini yerken.

Menma: İnanması fazlası ile zor belki hatta inanmaya bilirsiniz de ama.

Kushina: Menma hamile-

İtachi: ÖHÖ ÖHÖ GEBERİYOM- ÖHÖ!

Charasuke de şok geçirmişti minato hemen itachi ye bir su getirdi charasuke nin dili tutulmuştu konuşamıyordu bile.

Charasuke: nE?

İtachi hemen suyu içti ve konuştu.

İtachi: Nasıl olabilir menma bir erkek?

Kushina: Evet ama içindeki kyubi yüzünden hamile kalabiliyor.

İtachi: Peki ya kim den.

Kushina: Charasuke den.

İtachi nin gözü hemen charasuke ye kaydı.

İtachi: Bu- bu doğrumu charasuke?

Charasuke derin bir iç çekti ve konuştu.

Charasuke: Evet doğru menma ile ilişkiye girdik ama menma nın hamile kalabileceğini nerden bilebilirdim ki?

Menma: İtachi- san charasuke suçlamayın ben bile hamile kalabileceğimi bilmez ken charasuke nin bilmesini bekleyemem.

İtachi: Pekâlâ bize şu son gittiğiniz görevde ne oldu ne bitti anlatın bakalım.

Charasuke ve menma herşeyin anlatmışlar dı. Menma üzerin den bir yük kalktığını hissetti o gün minato ile charasuke ciddi bir konuşmaya girdiler minato charasuke menma yı koruması için ve bir daha böyle bir hatta yapmaması için ciddi bir şekilde uyarmıştı.

4 ay geçti kimse hâlâ menma nın hamile olduğunu bilmiyordu bir kaç tane doktor dışında menma da evden dışarı çıkmıyordu nede göreve gidiyordu annesi menma ya yardımcı oluyordu zaten minato da hokage olmak için sürekli olarak çok çalışıp görevlere gidiyordu. Charasuke nin de görevi olduğu için oda göreve gitmek zorunda idi.

Kushina ile menma oturmuş konuşuyorlardı daha doğrusu kushina konuşuyor menma onu dinliyordu.

Kushina: Menma sence bebeğin cinsiyeti ne olacak?

Menma: Bilmiyorum hiç bu konu hakkında düşünmedim.

Kushina: Zaten bende öylesine soruyorum ben torunumu her türlü severim ama sence ne olacak?

Menma: Bilemiyorum sanarım erkek- of yada kız kararsızım.

Kushina: Erkek olunca yada kız olunca adını ne koyacaksın?

Menma: Hmm erkek olunca adını kawaki kız olunca da adını sarada veya himawari koyacağım.

Kushina: Güzel isimler seçmissin.

Menma: Peki ya benim adımı kim seçti?

Kushina: Senin adını itachi seçmişti.

Menma: Ne…?

Kushina menma nın bu tepkisine güldü.

Kushina: Doğru duydun menma senin adını itachi seçmişti.

Menma: Nasıl?

Kushina: Sen Doğduğunda herkes senin adının ne olması gerektiğini düşünüyordu ondan sonra itachi yanıma geldi ve bana dediki "ismi menma olsun mu kushina- san" demişti ben bir sana bir de itachi ye bakıp bu ismin sana yakışacağını düşündüğüm için kabul etmiştim.

Menma: İtachi- san iyi bir zevki var.

Kushina: Katılıyorum-

Derken bir den kapı bam diye kırılma sesi geldi.

Menma: NE OLUYOR LAN!?

Sayuri: Merhaba kushina- san ve menma~

Çok inatçısın menma (menma x charasuke)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin