Halika! A történetben Naruto és Sakura unokatestvérek és közöttük csak két év van és mind a ketten egykék így úgy szeretik egymást mint édes testvérek. Ezért Naruto igen gyakran hívja Sakut húgomnak, míg Saku Narutot bátyusnak. Maguk a karakterek elfognak térni a megszokottól!
„Lehullott az első hó, s találkoztam vele. Soha nem hittem, hogy tényleg igaz." – Uchiha Sasuke
A történet egy hideg téli napon kezdődött. Egy fiú megszokásához híven, az iskolához közeli lévő kisboltba ment. A bolt nem túl nagy és átlagos kinézetű, de most még is varázslatos.
A kisboltba belépve, amit elsőnek meglátott az a kassza volt, de ott nem látott senkit. Lassú léptekkel közeÍtette meg az édességeket levette a kedvenc nyalókáját. Amint meg volt a szerzeménye a kassza el lépett, de még mindig nem látott senkit. Halk apró léptekre lett figyelmes. Fejét balra fordÍtotta, mert csak is arról jöhetett valaki hiszen jobbról polcok sorakoztak a fal melett. Számára egy ismeretlen lányt pillantott meg a raktárból kijönni.
A lány kedvesen rámosolygott majd a kasszához lépett. Az asztalra lepillant a lány. Elveszi a nyalókát, majd beüti a gépbe. Mielőtt kimondta volna az árát, a fiú már rakta is le a pénzt.
- Esetleg kér még valamit? – kérdezi a lány.
- Köszönöm nem kérek mást. – mondta a fiú.
El köszöntek egymástól, majd a fiú távozott a boltból. Kint a bólt előtt várják barátai.
- Sasuke! – szólítsa meg az egyik barátja.
- Hmm? – fordúl barátja felé.
- Miért vagy ilyen kuka?
- Én Kuka? – kérdezi nevetve.
- Igen Kuka . – válaszól legjobb barátya.
- Ugyan miért lennék én az? – teszi fel a kérdést.
- Olyan sokat időzöl bent, most meg alig voltál bent fél percet. – mondja Kiba.
- És most ennek mi köze egymáshoz? – kérdi értetlenül Sasuke.
- Történt valami, hogy ilyen gyorsan kijöttél? – kérdi Neji.
- Ohh. – döbben meg. – Értem már mit akartok mondani.
Időközben bepillant az egyik tag a kisboltba, és lássa, hogy egy ismeretlen lány van a kasszánál.
- Ki az új lány Sasuke? – kérdi Gaara.
- Milyen lány? – kérdi Naruto, majd ő is bepillant a kisboltba.
- Fogalmam sincs ki az új lány. – meg vonja a vállát Sasuke.
- Én viszont tudom. – mondja Naruto és azzal beviharzott a boltba.
- Ezt meg mi lelte? – Shikamaru.
A többiek pedig utána mentek.
Naruto amint belépett a kassza felé vette az irányt, mert a lány az ajtónak háttal volt így nem látta, hogy ki lépett be a kisboltba. A fiú hátulról átölelte. Majd a lány fülébe suttogta:
- Rég találkoztunk már.
A lány az öleléstől meglepődve fordult hátra. Mikor megpillantotta habozás nélkül ugrott a nyakába.
A fiúk amint beléptek a történtek láttán köpni nyelni nem tudtak. Sasuke rakta fel legelőször a kérdést:
- Ki ez vagy mi ez? Vagy mi van?
Naruto elengedi a lányt majd a lány vállára teszi a kezét.
- Emlékeztek, hogy meséltem az unokahúgomról, aki kint tanul Amerikában?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
SasuSaku - Oneshots - Kívánságok tárháza -
ФанфикHa szeretnél kérni egy történetet, csak nyugodtan! :D Rövid történetek! Nem tudom, hogy érkeznek majd. Heti egy talán kettő lesz! A tötténetek érzelmi hullámok munkája. Ha szeretnéd, hogy írjak kedvenc párosodról vagy csak akár, van egy ötleted és n...