Bölüm 25

69 6 0
                                    

Wen Wen küçük bir kürekle çamur kazıyordu ve küçük beyaz yüzü farkında olmadan çamura bulanmıştı.

Annesi ve büyükbabası Guo tarafından cesaretlendirilerek güvenini yeniden kazandı ve orkide dikmeye devam etmeye karar verdi.

Çevrenin ve ekim şeklinin yanlış olabileceğini hissetti.

Saksıya dikilmemeli, çiçek tarhına dikilmelidir.

Belki yetiştirdiği orkide dışarıdaki özgür ve geniş gökyüzüne hasret kanarya olmak istemiyordur?

Wen Wen mırıldandı, sonunda çiçek fidelerini dikti, Büyükbaba Guo ve annesinin deneyimlerine göre gübrelendi ve sulandı ve ardından sabahtan akşama kadar izledi.

İlk gün yeşildim ve çok enerjik görünüyordum! Mutlu!

Ertesi gün, biraz garipti, um...belki yeni ortama uyum sağlayamadım.

Üçüncü gün yapraklar biraz sarıydı ve sıcaklık endişeli hale geldi. Bu yine soluyor mu?

Dördüncü gün çiçek öldü.

...

Wen Wen köşeye çömeldi ve derin bir karmaşaya düştü.

Yüzünde düşünceli bir ifadeyle, etli ifadesini ağır bir şekilde tarttı, neden önceki hayatında hala böyle bir özelliği olduğunu fark etmedi.

Belki de hayatta kalmakla çok meşgul olduğu için hiç çiçek bulamamıştı?

Ama durum böyle olmamalı. Annesi sadece iki ya da üç yıl içinde profesyonel ve seçkin bir orkide sanatçısı oldu.

Büyükbaba Guo bile en çok annesinden memnun. Bir keresinde annesinin gördüğü en yetenekli insan olduğu konusunda övündü.

Bu genetik miras başka bir şekilde miras alınabilir mi?

Fu Yunruo, sert bir şekilde vurulmuş gibi görünen Wen Wen'e baktı ve bir süre dili tutuldu.

Nasıl teselli edeceğini bilmiyordu.

Wen Wen'in bu sefer mavi otu başarılı bir şekilde beslemesine izin vermek için, o ve Guo Amca kenardan izlediler, açıkça doğru şekilde çalışıyorlardı ve mantıksal olarak konuşursak, çok hassas olmadıkları sürece, beslenmeleri kolay.

Ama sadece kurudu?

Birinin bitki yalıtkanı olduğu doğru mu?

Onu takip eden hayranlar arasında tıpkı buna benzeyen, ot yetiştiremeyeceklerini söyleyen küçük bir grup insan var.

Abartılı olduğunu düşündü ve şimdi düşünüyor, belki de gerçekten böyle bir bitki öldürücü var mı?

Fu Yunruo sonunda dedi ki: "Bebeğim, bu öğleden sonra köye geri dönelim mi?"

Wen Wen bunu duyunca hemen ayağa kalktı, arkasını döndü ve kısa bacaklarıyla koştu, "Geri dönmek istiyorum? Yarın değil mi?"

Fu Yunruo küçük kafasına dokundu, "Bugün geri dönelim, çocukları çok mu özlüyorsun?"

"Numara!" Wen Wen başını salladı ve çekingen bir tavırla, "Birazcık," dedi.

"Git ve büyükbabana hoşçakal de. Dedemi iki gün görmeyeceğim. Şimdi git ve büyükbabamla vakit geçir."

"İyi!" Wen Wen çiçek kulübesine sıçradı.

Fu Yunruo, Wen Wen'in canlı ve neşeli sırtına baktı, şaşırdı ve anında kafasının arkasındaki mavi otu unuttu.

Fu Yunruo düşündü, çocuklar irili ufaklı arkadaşlarıyla oynamayı sevmeli, anaokuluna gitmesine izin vermeyi düşünmeli mi?

Daha önce, üç yaşının çok küçük olduğunu ve henüz anaokulu çağına gelmediğini hissetti, bu yüzden gelecek yıl düşünecekti. Şimdi bir düşünün, bu yıl Eylül ayında anaokuluna gönderilebilir.

Anaokuluna gitmek için hangi belgelerin gerekli olduğunu bilmiyorum, daimi ikamet için kayıt yaptırmak gerekli mi? Bebeği henüz ikamet için kayıt yaptırmadı.

Öğleden sonra, Fu Yunruo ve Wen Wen biraz kestirdikten sonra köye döndüler.

Wen Wen geri döndüğünde köydeki çocuklar heyecanla zıplıyorlardı.

Küçük adam da belli ki çok mutluydu, gözleri parladı ve mutlu bir şekilde çocuklarla oynamaya gitti.

Fu Yunruo Mei Amca ve Mei Hala'yı görmeye gitti ve evde sadece Mei Hala'nın olduğunu gördü ve "Mei Amca nerede?" diye sordu.

Fu Yunruo çocuğu erkenden getirdi, bu saatte saat üçten hemen sonra.

"Şehirdeki bir toplantıya gitti." Mei Teyze kayıtsızca söyledi.

Mei Amca bir köyün reisi ve tabandan bir kadro olarak kabul edilebilir. Talimat varsa köy muhtarlarını da toplantıya çağırır.

Fu Yunruo başını salladı.

"Amca ne arıyorsun?"

"Mei Amca'ya sormak istiyorum, Wen Wen'in kayıtlı daimi ikametgahı yok, anaokuluna gitmek istiyorsa ne tür bir belgeye ihtiyacı var?"

Bunu biliyorum, bana sor." Mei Teyze bunu duyar duymaz, "Burada o kadar katı değiliz. Kayıtlı daimi ikametgahınız olmadan anaokuluna gidebilirsiniz" dedi.

Fu Yun bunu duyarsa rahatladı, "Bu iyi."

Mei Teyze kendini tutamadı ve şöyle dedi: "Ruoruo, çocuğun  sorunu er ya da geç çözülecek. Anaokulunu etkilemese bile, ilkokul ve üniversiteye gidebilirsen de etkisi olacaktır."

"Biliyorum." Sadece Fu Yunruo ne yapacağını bilmiyor. Fu'nun ailesinde hala kendi hane kaydı var ve çocuğuna kendi kaydını veremiyor.

My Son is a Reborn VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin