Eğer arka sıralarda veya tahtanın çaprazında oturuyorsanız bu sorunu herkesden iyi bilirsiniz. Repliklerden giderek anlatacağım.
"Hocam tahta çok parlıyor. Perdeleri kapatalım mı?"
Şimdi gençler bu sözden sonra karşılaşacağınız 2 temel durum vardır.
A) Hocanın Sizi Takmaması
Karşılaşabileceğiniz en iğrenç durumdur. Hocaya bunu söyledikten sonra yazı yazmaya veya ders anlatmaya devam eder. Camdan atlayasınız gelir. Benim başıma da gelmişti. Hocaya birkaç kez söyledim, bakmadı. Ben de bişey söylemeden kalktım ve kapattım. (Atarlı hocaların dersinde denemeyiniz.)
B) Sınıftan Yükselen Sesler
Diyelim ki perdeyi kapattınız. Genelde sınıftan şu tarz sesler çıkar:
"Hocam, arkadaş izinsiz ayağa kalktı."
"Zaten güneşin son günleri."
Güneşin son günleri diye pişeyim mi ben? Yazmayayım mı? Madem güneşin son günleri, evde aç perdeyi otur, kardeş.
"Yaa, ışığı açınca da buradan parlıyor."
Yani ne diyebilirim? Hangisi daha sinir bozucu siz karar verin.
~~
Tekrardan merhaba. Bu bölüm geç geldi, biliyorum. Şu elektrik kesintisi tüm işi bozdu. Ayrıca bu sabah yayınlayacaktım bu bölümü, otomatik kaydetme açık olmasına rağmen çok sevgili Wattpad (!) bölümü sildi. 2. kez yazışım bu. Bu arada çok teşekkür ederim. 2 haftada 800'ü geçtik. Çok mutlu oldum. Yarın güzel bir konu geliyor. Hadi bakalım.