Allison pov
Ενω η Eva με κοίταξε με το πιο απορημένο υφος εβερ. Ήξερα τι σκεφτόταν, στο τι κάνουν αυτοί εδώ, έτσι ενώ ο αδερφός μου ήταν στο μικρό μπαρ στην γωνία του σαλονιού λίγο πιο πέρα από το δωμάτιο της βιβλιοθήκης, και το υπνοδωμάτιο των ξένων γύρισε να με κοιτάξει με το τσιγάρο στο χέρι, ενώ η Irene πήγε δίπλα του και τον χαιδεψε στους ώμους του, ενώ του έκλεισα γλυκά το μάτι, εκείνος με κοίταξε με ένα βλέμμα γεμάτο ερωτήματα.Allison: Λοιπόν! (Μόλις μίλησα όλοι γύρισαν να με κοιτάξουν σοβαρά, εκτός του αδερφού μου και της κοπέλας του).
Elian: Τι λοιπόν? (Την κοιτούσα με βλέμμα του να της λέω προσεχε τι θα πεις).
Allison: Μην με κοιτάς έτσι. (Του είπα του αδερφού μου σταυρονοντας τα χέρια κάτω από το στήθος μου, ενώ η Irene τον χαλαρωνε για να με αφησει να μιλησω).
Elian: Εντάξει!
Allison: Αποφάσισα να μείνουν για 1 μήνα μόνο και ούτε για 1 δευτερόλεπτο παραπάνω.
Daniel: Μμ...Ευχαριστούμε!
Allison: Όμως...(κοίταξα τον καθηγητή μου και ειχε ανακουφιστεί για το ότι θα μείνουν στο σπίτι μου και ενώ ξεστόμισα το "όμως" εκεινος γύρισε στο κινητό του, έτσι εγώ πήγα και πήρα το κινητό του ενώ αμέσως σηκώθηκε και ήμασταν αρκετά κοντά με τα πρόσωπα μας, για ακόμα μια φορά αγριεμένα).
Christian: Το κινητό μου πίσω!
Allison: Θέλεις να μείνεις εδώ η οχι?
Daniel: Χαχα! Μαλακα κάτσε κάτω, φυσικά και θέλουμε.
Eva: Ωραία. (Κάθισα πιο πίσω στον καναπέ και έβαλα τα χέρια από κάτω από το στήθος μου μιας και δεν θα περάσω καλά για τρεις μέρες εδω).
Allisom: Λοιπόν...(Είπα ενω έβγαλα το βλέμμα μου από πάνω του). Για να είμαστε όλοι αρμονική εδώ μέσα και ειδικά εγώ μιας και εγώ έχω το πρόβλημα με εσάς εδώ πέρα και όχι ο αδερφός μου που με κοίτα με το ύφος που πλέον δεν φοβάμαι! (Και τον κοίταξα, ενώ χαμογελασε αχνά πνίγοντας το).
Daniel: Δηλαδή θέλεις να βάλεις κανόνες!
Allison: Ωωω μωρε! Τι εξυπνος που είσαι! (Του είπα ενω εσκυψα σαν να είναι 5χρονο).
Daniel: Ευχαριστώ! (Αν δεν είχα ανάγκη θα σου έλεγα εγώ αυτή την στιγμή ποιον θεωρείς 5χρονο, αλλά τα έχω κάνει σκατα και καλό είναι να μην μιλήσω).
Allison: Όπως είπε ο συμμαθητής μου Daniel από εδώ θα βάλω κανόνες.1) Μακρια από εμένα και το δωμάτιο μου, ειδικά ο καθηγητής μου! (Δεν τον κοίταξα και συνέχισα ενώ ένιωθα το κοφτερό του βλέμμα που με ανατριχιαζε όλο το σώμα μου).
2) Δεν θα πείτε σε κανέναν στο πανεπιστήμιο ότι μένουμε ολοι μαζι.
3) Οι γκομενες σας έξω από το σπίτι! Πιστεύω να κάνετε υπομονή για 1 μήνα, αλλιώς αν δεν μπορείτε που είναι το πιο προφανές για εσάς τους άνδρες παρακαλώ να πηγαίνετε σε ξενοδοχεία!
Αυτα προς το παρόν μιας και φυσικά αν κάτι με ενοχλήσει θα το προσθέτω ως κανόνα στην λίστα μου!
Christian: Χαχα! Ρε συ η αδερφή σου έχει πλάκα.
Allison: Πλάκα! Ναι συνέχισε έτσι και θα δεις την πόρτα!
Elian: Okay, αρκετά!
Allison: Αδερφέ μην με κοιτάς έτσι! Έχω λόγο και δεν θα στον πω. (Όχι τώρα γιατί δεν μπορώ για σήμερα άλλες φωνές) Απλά θέλω να έχω αυτούς τους 3 κανόνες!
Elian: Εντάξει!
Daniel: Εγω δεν έχω θέμα.
Elian: Ωραία, αφού δεν μιλάει ο Christian πάει να πει ότι όλα τακτοποιηθηκαν!
Irene: Okay, μια χαρά, τωρα ποιος πεινάει?
Daniel: Εγω επιτέλους,θα φάμε!
Allison: Εγω δεν πεινάω! Eva έλα πάμε να σε τακτοποιήσω στο δωμάτιο σου. Ααα και αδερφέ μου, όσο για τον καθηγητή μου στο δωμάτιο των ξένων κάτω.
Elian: Δεν θα μιλήσω γιατί με το ζόρι κρατιέμαι.
Irene: Ναι γλυκέ μου, άστα αυτά και πάμε να φάμε, θέλω να φάμε για να πάω σπίτι μου!
Elian: Θα σε πάω εγώ!
Irene: Okay!
Elian: Πάμε λοιπόν
Irene: Τι τώρα?
Elian: Ναι γιατί αν δεν βγω θα κάνω πολλά που δεν θέλω! Θα φάμε έξω! (Τότε το κινητό της αδερφής μου χτύπησε με τον ήχο των μηνυμάτων).
Allison: (Εφόσον είδα ποιος ήταν ενημέρωσα τον αδερφό μου) Θα βγω και εγώ έξω!
Elian: Okay, πάμε!
Irene: Ναι!
Allison: Eva πάμε πάνω να ετοιμαστούμε!
Eva: Θέλω εξηγήσεις.
Allison: Αλίμονο, πάμε και θα σου πω, bye και παιδιά σαν το σπίτι σας. (Γύρισα και είπα στους μαλακες 1 και 2).Allison pov
Εφόσον ανεβήκαμε πάνω με την Eva, αμέσως της εξήγησα τι έγινε, εκείνη τράβηξε πίσω τα μαλλιά της και αναστέναξε. Όμως αμέσως δεν έμεινε σε αυτό το θέμα μιας και με έβλεπε κουρασμενη και λυπημένη. Ναι ήμουν μιας και για έναν μήνα θα είχα τον καθηγητή μου στο σπίτι. Ήδη νιώθω άβολα με όλο αυτό, δεν είναι και το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο να μένεις με τον καθηγητή σου. Αλλά τέλος πάντων, προς το παρόν δεν θέλω να σκέφτομαι).Eva: Με ποιον θα βγούμε σήμερα?
Allison: Φυσικά με τον Casper, τον Angel, την Mia και γενικά την παρέα μας.
Eva: Θα είναι και ο κοκκινομάλλης κουκλος Aaron?
Allison: Ναι το ηλιθιο.
Eva: Μα σου είπε.
Allison: Ναι ξέρω, απλά αν δεν βγω θα σκάσω.
Eva: Σε καταλαβαίνω, νιώθεις άβολα με τον καθηγητή σου στο σπίτι.
Allison: Ακριβώς! Πόσο με καταλαβαίνεις!
Eva: Δεν ξέρεις πόσο, λοιπόν ας ετοιμαστούμε και να φύγουμε! (Τοτε η πόρτα χτυπάει και μπαίνει μέσα ο Daniel).
Allison: Τι κάνεις εδώ?
Daniel: Εδώ στο σπίτι σου?
Allison: Daniel σταματα να κάνεις τον ηλιθιο ξέρω ότι δεν είσαι.
Daniel: Ίδια ο αδερφός σου.
Allison: Το έχω ξανά ακούσει, κάτι νέο έχεις να μου πεις?
Daniel: Ναι, ήρθα να σου πω ότι ο Christian τακτοποιησε την βαλίτσα του στο δωμάτιο κάτω. Εγώ?
Allison: Ακριβώς εδώ στον πάνω όροφο απέναντι από το δωμάτιο του Elian!
Daniel: Okay!
Allison: Τώρα έξω!Allison pov
Εφόσον τακτοποιησα τον μαλακα 2 αρχίσαμε να ντυνομαστε εγώ με την Eva και εφόσον ήμασταν έτοιμες το κουδούνι χτύπησε, φυσικά θα άνοιγε ένα από τα δύο βλήματα του σπιτιού....
KAMU SEDANG MEMBACA
ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ
FantasiΑυτή η ιστορία που θα γράψω μιλάει για το κομμάτι του απροσμενου στην ζωη του ανθρώπου, αλλά στην περίπτωση μας θα έρθουν τα πάνω κάτω στην ζωή δύο κοριτσιών δύο καλών φίλων που είχαν αγγίξει την τελειότητα στην ζωη τους. όμως θα χρειαστεί να παλέψο...