Luni, 27.08.2025
Marian și Patricia, se pregăteau să meargă împreună, la locul lor de muncă. Ei lucrau împreună într-un hotel.
În drum spre, hotel o dubă intră frontal în mașina în care erau cei doi. Mașina lor se răsturnase, cei doi se loviseră la cap și aveau lovituri destul de grave.
În mai puțin de 5 minute, în jurul mașinii lor se adună mașini de poliție, pompieri și ambulanțe. Cei doi, au fost transportați de urgență la spital, deoarece starea lor nu era deloc bună.În drum spre spital, părinții Lisei au fost anunțați de câtre medicii de pe ambulanță, că cei doi sunt transporați de urgență la spitalul cel mai apropiat de locul accidentului.
Părinții Patriciei, s-au grăbit pentru a ajunge cât mai repede la spital. Ei, au așteptat la spital, foarte multe ore, zile dar cei doi încă nu-și revenea deloc.
Starea lor nu se îmbunătățiseră deloc..., erau în comă.
Peste 5 zile
Au trecut multe zile, de când cei doi nu și-au revenit mai deloc. Dar, astăzi dau semne de revenire. Puteau să se miște, dar în schimb nu puteau să se ridice din pat și să se plimbe deoarece amețeau și era riscul de a leșina din cauză că nu și-au revenit complet după ce au ieșit din comă.
Peste 3 ore.....
Ziua de azi, a fost puțin mai norocoasă pentru cei doi, deoarece și-au revenit puțin, dar încă nu complet. Mai trebuie să stea în spital încă vre-o 3 săptămâni pentru a se recupera complet. Starea lor, e puțin mai buna. Se pot mișca dar nu foarte mult, pot vorbi....
***
17.10.2021
Cei doi, ieșiseră deja de câteva zile din spital, deoarece starea lor este buna. În următoarele zile, urmează să dea declarații poliției despre cum s-a produs accidentul, deoarece în tot acest timp poliția a anchetat acest caz dar nu au găsit nimic. În mașină, era o cameră de bord care a filmat tot acest incident.
***
Joi, 15 ianuarie 2026...
Cu ajutorul camerei, poliția a găsit șoferul care a produs acest accident. Pedeapsa, pe care i-au dat-o aceștia era de mulți ani. Urma procesul care era peste câteva zile.
***
Peste câteva zile
27 ianuarie, 2026Astăzi era procesul, procesul care îi dădea acelui șofer o pedeapsă pe care o merita. Pedeapsa era, că acel șofer să își petreacă mulți ani de acum în colo în spatele gratiilor.
Accidentul s-a produs din cauza acelui șofer deoarece s-a constatat că a intrat intenționat în mașina în care erau ce doi, Marian și Patricia.
CITEȘTI
Legământul Iubirii - SCRIERE RELUATĂ - PUBLICARE TOTALĂ - FINALIZARE CARTE- 2023
Romance" Noi am avut un început, o poveste și un final. Finalul nostru a venit. " Această carte, o scriu pentru o persoană care înseamnă foarte mult pentru mine. Cu speranța, că într-o zi va citi această carte și își va da seama cine sunt. Cartea aceasta î...