Jungwon ertesi günün ilk ders arasında 11. sınıfların katına çıkmıştı ve koridorda Jay'i arıyordu.
"Jungwon!"
Jungwon Jay'in karşıdan ona el salladığını görünce hızlı adımlarla ona doğru ilerlemişti.
"Günaydın hyung!"
"Günaydın. Daha ilk tenefüste bana geldiğine göre Sunoo sana söylemiş değil mi?"
"Evet evet haberim var,o yüzden geldim."
"Tamam şimdi gel bakalım. Sunoo'yla nereleri gezdiniz?"
"Aslında Sunoo'yla dün baya bir sınıfta konuştuk, onun dışında bana katları,kantini,öğretmenler ve müdür odasını falan gösterdi."
"Sunoo'yu az çok tanıyorum ben de, aklıma gelmişti senle uzunca konuşacağı. O zaman sana ilk önce yurt binasını ve spor salonunu göstereyim ne dersin?"
"Olur benim için,Sunoo yurt binasından bahsetmişti biraz ama hiç gitmemiştik beraber."
"Tamam gideriz şimdi oraya ama bakalım tenefüs yetecek mi bize."
"Koşarsak yeter bence."
{°'~'°}
Jay ve Jungwon beraber anca 3. tenefüste spor salonuna gidebilmişlerdi.
"Bak işte burası da bizim spor salonu,burda okullar arası turnuvalar falan yapılıyor genelde dersler için bahçe-"
"Yang Jungwon sen misin?"
Jay'in konuşması okulun beden hocasının onların yanına koşarak gelmesi ile kesilmişti.
"Evet efendim benim?"
"Senin adını çok duymuştum diğer okuldayken, sanırım orada erkekler voleybol takımındaydın değil mi?"
"Evet efendim."
"Sanırım 5-6 yıllık bir eğitimin de var değil mi?"
"Evet?"
Jay Jungwon'un 5-6 yıldır voleybol oynadığını duyunca kocaman açılmış gözlerle ona bakmaya başlamıştı.
"Bizim voleybol takımına gelmek ister misin?"
"Açıkçası fena olmaz benim için."
"Anlaştık o zaman,okul sonrası antrenmanda görebilir miyim seni?"
"Sanırım evet ama önce ailemi bilgilendirmem lazım. Eğer onlar da 'olur' derlerse -ki bence derler- bugün antremanda olurum."
"Tamam o zaman, yeni takımında başarılar sana."
"Teşekkürler efendim."
Jungwon beden hocası ile tokalaştıktam sonra beden hocası yanlarından ayrılmıştı.
"5 yıldır voleybol mu oynuyorsun?"
"Evet. Okullar arası turnuvalarda çok oynamışlığım vardır."
"Vay canına..."
"Turnuvalarda izlemeye gelirsin belki ha?"
Jungwon Jay'e göz kırpıp gülümsemişti. Tabi bu Jay'in kısa süreli bir kalp krizi geçirmesine sebep olmuştu. (Yang Jungwon biraz daha dikkat lütfen!!)
"Olur tabi."
--------------------------------------
her ne kadar jungwon göz kırpamıyor ve kucukken tekvando yapmıs olsa da bozuntuya vermek yok devam 💪🏻💪🏻