Cep Telefonu Skeci
Müşteri- Pardon, ben hesabı alabilir miyim acaba ? Bir de acele edebilir misiniz, uçağa yetişmem gerekiyor da.
Garson-Tabi hemen. Ama sizden bir ricam olacak. Kafemizin bir facebook hesabı var altına girip güzel bir yorum yazsanız. Hani bizim de güzel bir reklamımız olur yani.
Müşteri-Malesef, yazamam!
Garson-Niye ? şarjınız mı bitti ? Durun ben vereyim size şarjımı, hayatta yanımdan ayırmam. kendimi unuturum bunu unutmam, öyle söyleyeyim.
Müşteri- Yok, benim telefonum internete girmiyor.
internet paketiniz mi bitti? Wi-Fi şifresini vereyim hemen: kafe harikalar diyarı 123456789, hepsi küçük harf.Müşteri-Yok, anlatamadım. Benim telefonum eski tip telefon.
Garson-Tamam ablacım, telefonun modeli eski diye utanmana gerek yok. İnternete girse yeter. Hepsi akıllı telefon sonuçta.
Müşteri-Yok kardeşim akıllı falan değil,( o sırada çantasından telefonunu çıkarıp gösterir) salak bu telefon salak! Aptal, aptal…
Garson-(Şaşırmış bir şekilde, gözleri müşterinin telefonunda) Are you kidding me! Ya normalde telefon dediğin internete girer,Bu normal değil ki, (Seyirciye dönerek) Hem de hiç normal değil.
Müşteri-Kardeşim benim telefonum eski, ben eski tip telefon kullanıyorum.(sabrı tükenmiş bir şekilde) Ve aşırı mutluyum, çok mutluyum. Hesap diyorduk, hadi hesbaımı getir de ödeyim gideyim artık.
Garson-Saçmalama ya...Nasıl mutlu olabilirsin ki? (seyirciye dönerek) Bir insan akıllı telefonsuz nasıl mutlu olabilir? Antik çağda bile tablet kullanıyorlarmış kardeşim. Sen hangi çağda yaşıyorsun? (Bilmişçe) Hava durumuna nerden bakıyorsun ?
Müşteri-Pencereden bakıyorum.
Garson-Pencere yok diyelim.
Müşteri-Pencere neden olmasın ki kardeşim ?
Garson-Ya, misal yok diyelim işte. Nasıl öğreniyorsun hava durumunu ?
Müşteri-Dışarı çıkıyorum öğreniyorum, ya sen hesabımı getirsene.
Garson-Yok, bu saçmalığı kesinlikle birilerine anlatmalıyım. (Kulise yönelerek) Patron, patron ! Bahadır beeeey.
Bahadır- (Ellerini açmış bir şekilde içeri girer.) Ne oldu oğlum, ne var ?
Garson- Hah, (gözleriyle müşteriyi işaret ederek) bu ablada akıllı telefon yok.
Bahadır-(Elleriyle yüzünü kapatarak) Bir insanda nasıl akıllı telefon olmaz, deli deli konuşma mustafa.
Müşteri -(Telefonunu göstererek) Yok işte, ben de akıllı telefon yok
.
Bahadır-Ya bırak atma, oyuncak telefondur o, benim yeğenimde de var. Hem sen akıllı telefon olmadan tuvalette ne yapıyorsun?Müşteri- (Sinirli bir şekilde) Tuvaletimi yapıyorum!
Bahadır-Sıkılırsan ne yapıyorsun?
Müşteri-Şampuanın arkasını falan okuyorum.
Bahadır-Ondan da sıkılırsan neyapıyorsun ?
Müşteri- İnsan tuvalette niye sıkılır ya, 3 dakkada niye sıkılayım kardeşim?
Bahadır-Öyle deme 3 dakka basketbol için uzun bir süre. Yav gerçekten yok mu snein akıllı telefonun? Yoksa söyle, almayak senden hesap mesap, utanma.
Müşteri -(Ayağa kalkarak) Ya param var, lütfen getirin artık hesabımı ödeyeyim. Ben zaten onu yapmaya çalışıyorum. Oyalamayın beni uçağımı kaçıracağım.