1.Bölüm

7.1K 93 8
                                    

Kendimi çok kötü hissediyorum.Çünkü beni sevmeyen bir adama aşığım.Beni sadece bir orospuymuşum gibi sikip sonra işi düşene kadar bir kenara atan bir adama aşığım.Bundan nefret etsemde her seferinde kendi isteğimle ayağına kadar gidiyordum.

Bir umutla.Belki beni sever diye hep peşinden gidiyordum.Ama hiçbir zaman bana sevgilisine gösterdiği ilgiyi göstermezdi.Bu da benim canımı fazlasıyla acıtıyordu.

...

O günde sevgilisiyle oynaşıp eve gelmişti.Beni kucağına alıp salona geçti.Heryeri kadın parfümü kokuyordu ve gülümsüyordu.Bu adam sadece sevgilisiyle vakit geçirdikten sonra gülümserdi.

"Bırak beni,yukarı çıkacağım ve ödevimi yapıcağım."

  "Ödev mi?Sen ödev mi yapardın Çınar Bey?"

"Sanane ya!"Sesim biraz yüksek çıkmıştı.Bana sinirle baktı ve

"Çınar?Birşey mi oldu bebeğim?"

"Her zaman o kadına gidiyorsun.Sonrada benim yanıma geliyorsun.Bir de ona bebeğim dediğin gibi bana da bebeğim diyorsun!Bıktım artık.Git o kadına,bir dahada gelme!Tiksiniyorum o kadından!"O anki sinirimle dökülmüştü ağızımdan bütün bunlar.Kaşları çatılmıştı Taner'in

  "Çınar,ne diyorsun.Ilgın ablanla ilgili böyle konuşamazsın.Sinirlenmeye başlıyorum!"

  "Ben orospu değilim,beni kullandıktan sonra bir kenara atıp o kadına gidemezsin!"Kaşları daha çok çatılmıştı.Boynundaki damarlar ve çene hatları belirginleşmişti.İşte o an sinirlendiğini anlamıştım.

"Herhalde bu gün canın sıkılmış.Sana gerekeni yapalımda o canın bir daha sıkılmasın."

Sonra yerinden kalktı.O kalkarken refleks olarak bende ayağa kalkmıştım.Hızlıca ilerlerken kolumdan tutup beni de arkasından sürüklüyordu.

  "Bırak beni.İstemiyorum seni.O kadınla oynaştıktan sonra gelip beni  sikemezsin."

"Kapa çeneni!"'Korkmuştum.Çinkü sesi ne kadar korkunç olsa da hiç bu kadar korkunç olmamıştı.'

Sonra beni kolumdan tutup yere fırlattı.Odana geç geliyorum.Tek yaptığım şey başımı sallamak olmuştu.

  Odama çıkarken yapabileceği şeyleri aklımdan geçiriyordum.Ödüm bokuma karışmıştı,çünkü bu adamın bana yapabileceği şeyleri kestirmek kolay değildi.Odanın kapısına geldiğimde kapıyı açıp içeri geçtim,odaya girdiğimde kapıyı geri kapattım.Kilitlemek istiyordum ama götüm yemezdi.Daha çok sinirlenebileceğinden korkmuştum çünkü.

Birkaç dakika sonra Kapının açılma sesiyle yerimden sıçradım.Siktir gelmişti."Amına koyarak siktiğim orospu çocuğunun evladı."o neydi ya.Elinde tuttuğu aletler beni siktiği günden fazlaydı.Onlar ile ne yapacağını bilmiyordum.Tek yaptığım dudağındaki o arsız gülümsemeyi kaygı dolu gözlerle izliyordum.

DaddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin