~prolog~

12 0 0
                                    


"kurac" sapnula san sebi u bradu iako je bol na mojoj glavi zahtjevala puno agresivniji "kurac". usmjerila san pogled prema knjizi koja je pala na mene.

"50 najljepsih biblijskih prica?" ni ono ca san trazila al cu uzet. forsi mama procita. kako san skuzila da san na kriven odjelu gradske knjiznice pazin, odlucila san na salteru pitat za pomoc.

"dobar dan, mi morete rec di je odjel fizike i astronomije?"

"fizika i astronomija? mm dobro..." uopce mi se ni pjaza covik koji je tu dela al oke...

"eko sinjorina to van je tu..." reka je i pobra se ca.

nisan mu rekla hvala as san se uspanicila.. ne znan takova san van ja inace malo shy i kvirki al san zato mega pametna. kao ca ste culi upravo se nalazin na odijelu fizike i astronomije. znan tocno ke knjigu iscen.

"aha eko je!" vec neko vrime bin tad procitat a brief history of time od stivena hokinga al nikakor da najden vrimena za poj u gk-pazin. popentrala san se na prste kako bin mogla dosec knjigu al san bila preniska. hitila san oko oko sebe da vidin ku je kakov skanjic blizu da se popentran na njega al nic. provala san jos jedan put se popentrat na prste kako da cu sad bit ca veca kad san odjedanput na svojin elegantnin prstima osjetila njigove.

"ovu knjigu trazite" obratija se je meni ac smo bili sami. ima je ruke mekane kako putar a glas deboto kako da je s andjelima kanta u zboru.

"da to trazim, hvala" rekla sam pruzajuc ruku da mi dadne knjigu.

"e pa trazim ju i ja" rekao je brzo buljeci u mene svojim crnim skampolikim bezivotnim ocima i nestao iza ugla police knjiga.

picka mu materina bezobrazna!! ja san prva dosla do knjige i on mi je je samo tako ze! u tuzi i boli san sla do saltera podignut 50 najljepsih biblijskih prica i ponos i predrasude koje san posudila jos pred ne znan koliko pa san dosla produzit. bas san se nikako emocionalno vezala za tu knjigu bi se reklo pa bin je jos malo rad imat.

kad san dosla do saltera vidila san da je onaj misteriozni lik jos vajk tu.. stavila san svoje knjige za stol i cekala njega da se makne.

"a brief history of time! odlicna knjiga sinjor mislin da ce van se pjazat vi mi tako izgledate neki skolovani!" reka je antipaticni knjiznicar. ma radi kega kurca tako sere u prazno. covik ne izgleda nic iznadprosjecno pametan ni skolovan. gleda svit kako da ne kapi ku je ziv.

"50 najljepsih biblijskih prica? zar to vam je bio drugi izbor?" reka je skolovani covik.

"n-ne to nije za mene to je-" pocela san nabadat rijec na rijec. pogleda me je kako da san najtrubastija osoba na svitu. to me je malo zabolilo a da ne spominjen glavu koja me boli jos od prije.

strpljivo san stala u redu zad teg covika a kad je finija ca je ima za napravit obrna je se jos jedan put prema meni. malo su mu se lasi pomaknuli pa san mogla pogledat dublje u njegove crne oci u kojima san vidila svoj odraz.

"dovidjenja" reka je i zvonon na vratima da do znanja ciloj knjiznici da gre ca. 


a/n

van se pjaža za sad ča rečete?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

veoma specifična fanfikcijaWhere stories live. Discover now