Eric:
Az osztályfőnökünknek hála mind a négyünknek be kellett szállnia a felelsz vagy merszbe. Ez a játék sosem volt a kedvencem. Van egy kis hajlamom, hogy hazudjak az érzéseimről. És hogy ezeket megosszam az egész osztállyal? Kösz nem! Igaz hogy egy évet már együtt töltöttünk, de a nagyrészük még mindig idegen volt számomra. A tanév alatt talán két vagy három szót szóltunk egymáshoz. És most azt várják tőlem, hogy öntsem ki nekik a szívemet? Örülök ha emlékszem a nevükre! Nekem elég Teresa, James és Angela. Nem kell több barát!
Az osztály körbe ült. James úgy húzódott el a mellé ültetett lánytól, mintha legalább leprás lenne. A barna hajú akit azt hiszem Emilynek hívnak csak még közelebb akart kerülni a fiúhoz. Angela úgy nézett Emilyre mintha most arra készülne, hogy fejbe lövi. Kicsit kuncogtam ezen. Vicces, hogy mindenki kivéve James észre vette, hogy a szőke bele van zúgva.
-Kérlek James!-csúszott a vámpírra a barna. A fekete hajúnak elkerekedett a szeme. Pánikból hasba rúgta így 3 métert repült. Mindenki rájuk kapta a szemét. A lány nehezen felült miközben úgy köhögött mintha a tüdejét készülne kiköpni. Persze pillanatok alatt fiúk serege vette körül és próbálták támogatni a kissé túljátszó "beteget".
-Mit csinálsz?-lökte meg az egyik gyerek.-Meg vagy zakkanva. Megrúgni egy lányt? Ez szánalmas!
James összeszorította az öklét. Látszott rajta, hogy menyire meg akarja ütni a fiút. Ekkor Angela valósággal bevetődött a két fél közé.
-Először is nem láttad mit csinált? James akarata ellenére nyomult rá. James csak védekezett. Ő nem hibás. Másodszor egyértelműen megjátsza magát! Nem hinném, hogy ennyire fájdalmas lenne!-állt ki a barátja mellett. Ezen a ponton már az osztály főnök is beszállt. Mrs. Vilberg mint valami bika fújtatott.
-Mindenki csöndet!-kiáltotta magából kikelve.-Mindenki leül! Még egy ilyen történik haza küldelek benneteket.
Akik a balhéban részt vettek duzzogva ültek le. Szinte vágni lehetett a levegőben a feszültséget. Angela úgy nézett Emilyre, hogy azt hittem ott helyben kitépi az összes haját. Teresa hirtelen oldalba könyökölt. Felháborodottan kaptam rá a tekintetem. Szemöldökét felhúzogatva intett a fejével a szőke lány és James felé. Tudtam, hogy mire akar kilyukadni.
A játék elkezdődött és néhány kínos kérdés és elborult merés után végre valaki szólt valakihez a négyesünkön belül, név szerint Angelához.
-Felelsz vagy mersz, Angela?-mosolyodott el sunyin a lány.
-Merek!-válaszolta merészen.
-Csókold meg azt akibe bele vagy zúgva.
Angela mint egy paradicsom elvörösödött.
-N-ne-nem pa-pa-sszolhatnék?-dadogott.
-Nem!-kiáltották többen is.
A lány reszkető lábakkal botorkált oda Jameshez. James mit se sejtően nézett fel rá. A lány leguggolt és egy csókot nyomott a nem kicsit meglepődött fiú szájára. Ezt biztosan kijelenthetem, hogy még sohasem láttam vámpírt így elpirulni. A szőke az arcát takarva szaladt el a sátrak felé. James lemerevedetten ült a helyén. Szemeivel a maga előtti földet bámulta.
Sajnálom, hogy ilyen sokáig nem posztoltam de lefoglal az iskola. Remélem tetszett ez a rész!
YOU ARE READING
Vérszomj
VampireA 15 éves fiú, James Brooks anyja gyilkosán akar bosszút állni miközben próbál beilleszkedni az emberi társadalomba. Vajon sikerül a vámpírnak barátokra lelni? Ki a titokzatos gyilkos?