2

1.6K 43 2
                                    

Daisy probudil příšernej zvuk budíku. Dala si na uči polštář a snažila se to nevnímat. Spánek miluje a není zrovna ranní člověk.

"Daisy! Vstávej nebo přijdeš pozdě do školy" slyšela za dveřmi Charlieho. Musela si povzdechnou než vstala a vydala se do koupelny se upravit.

Oblékla si jednoduche černé džíny a světle modrou oversize mikinu. Milovala oversize mikiny. Vždycky se do nich ráda zachumlala.

Obula si svoji boty a vyšla ven. Byla závislá na botech a měla jich hrozně moc, ale všechny je milovala.

 Byla závislá na botech a měla jich hrozně moc, ale všechny je milovala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kolikrát vyváděla už jen kvůli malinke špíně na botech. Všem to přišlo vtipný.

"Táta už odjel?" zeptala se Bell, když došla dolů a nikde ho neviděla. "Jo" potvrdila jí to a podala jí snídani. Topinky s marmeládou.

"Děkuju" poděkovala už s plnou pusou. Jakmile dojedla tak byl akorát čas aby vyrazily.

"Tak pojď" povzdechla si Daisy a vyšla ven a Bella hned za ní. Vůbec se jí nechtělo do školy plných nových lidí. "Zvládnem to" usmála se sebevědomě Daisy než se rozešla ke svému autu.

"To je tvoje?" zeptala se udiveně Bella. "Jo. Koupila jsem si ho, když jsem tady byla minule" zasmála se a nasedla do auta. Jela jako první, protože znala líp cestu.

Jela extrémně pomalu a hrozně jí to štvalo. Nesnášela pomalý jízdy a Bellin křáp nejezdí moc rychle. Naštěstí za chvilku už parkovali na parkoviště před místní školou.

Když vylezla tak se na ní pověsilo několik očí. Zvědavých i žárlivých. "Tak pojď" objala okolo ramen Bellu a vydali se ke škole.

"Pěkný auto" řekl ironicky kluk s tmavší pletí Belle, když kolem něj procházeli. "Díky" poděkovala Bella, ktere nedošla ta ironie.

"Pěknej obličej" řekla sakrasticky naoplátku a táhla Bellu dál. "To byla ironie Bello" zasmála se.

Po dlouhým bloudění konečně našli ředitelnu.

"Dobrý den. Jsme Bella a Daisy Swanovi" představila je Daisy s úsměvem jako vždy. "Jistě. Tady máte rozvrhy a mapu" podala jim mile paní papíey a tak se hned vydali z ředitelny pryč.

"Jste Isabella a Daisy Swanovi. Ty nový. Ahoj, jsem Erik" objal je obě ze zadu asiat a Daisy se hned odtáhla. Neměla ráda, že na ní někdo bez souhlasu šahá a je jí nesympatický. "oči a uši tohohle ústavu. Kdyby jste měli problem, neměli s kým jít na oběd, komu se vybrečet na rameno" pokračoval nadšeně Erik.

"No víš, my jsme spíš ten typ co tiše trpí" řekla mu radši Bella za obě dvě. Ikdyž tohle bylo spíš jen Daisy. Nikdy na ní nikdo nepozná, že jí něco je a nikdy nepřijde, ale Bella hledal útěchu vždy u svý sestry. Daisy jí jen nechce přidělávat starosti.

Jasper and Daisy Cullenovi  /Twilight saga/Kde žijí příběhy. Začni objevovat