16.

124 6 80
                                    

Jungwon

Megvan az az érzés amikor álmodsz valamit vagy csak úgy elbambulás közben látsz magad előtt valamit, majd az rövid időn belül megvalósul? Ha nem akkor velem valami nagy gáz lehet, ugyanis velem ez történik egy ideje. Voltak ezek között az álmok között pozitív és negatív dolgok is. Mint például az, hogy mindannyiunknak sikerült a CSAT vizsgája, Jake ék nem tudják de tudok a kapcsolatukról is. És itt van az ami a negatív, hogy a vérfarkasok alfája bosszút szőtt Niki ellen. Nem hagyhatom, hogy bármit is tegyen vele. Rá parancsoltam mindenkire, hogy a hónap végéig nem hagyhatják el a kastélyt. Persze nem örültek neki, viszont apám is támogatta az ötletem és mivel neki semelyikünk nem mer ellent mondani így teszik amit mondtam. Igazából ez a látomásos valami egészen jó csak az a baj vele ,hogy néha elég....rossz időben jön elő, és ilyenkor mikor látomásom van teljesen lefagy a testem nem tudok mozdulni sem. Sokszor a fiúh azt hitték, hogy össze fogok esni vagy rosszul vagyok, de valahogy mindíg sikerült magam ki magyarázni belőle. Nem tudom, hogy ezt a képességet lehet e irányítani de remélem el tudom úgy sajátani, hogy akkor jöjjön elő amikor én akarom.

***

Riadtan ültem fel az ágyamban. Megint ugyan az a látomásom volt. De ez a látomás más mint a többi. Olyan érthetetlen. Nincs benne beszéd, csak sötét képek. Egy farkas mancs ahogy elém lép majd egy kád amiben először víz van majd pele csöppen egy csepp vér és az kád vize átváltozik teljesen vérré. Majd testvéreim és én ahogy egy sötét trón teremben meghajolunk és ilyedten nézünk valakire.

Nem tudom mi akar ez lenni de minnél előbb meg kéne fejtenem mielőtt még valami baj történik.

Minju

Ma este újra randizom Kei-el. Ez lesz a harmadik randink. Kérdezősködtem Lulu barátnőmtől, hogy mit vegyek fel, ilyenkor mit szoktak csinálni az emberek, mert rémlett valami a filmekből, miszerint van a randizás hármas szabálya. Az elsőn csak beszélgettek a másodikon elcsattan egy csók a harmadikon meg ....
Nem részletezném inkább. Lulu szerint is jobb felkészülnöm erre, pont ezért ülök most a fürdő kádamban és borotválom a lábaimat. Már a vége felé tartottam mikor egy kicsit meg vágtam magam. Baromira fájt mint ahogy általában a pici apró karcolások szoktak. Tudod azok például amikor a papír megvágja az ujjad. Kicsi de még is nagyon fáj.
Ahogy vérem bele cseppent a fürdővízbe az elkezdett át alakulni. Amilyen gyorsan csak tudtam ki pattantam a vízből, már amennyire még az volt majd ki húzva a dugót engedtem le a lefolyóba. Ez eddig a második eset, hogy ez megtörtént. Első alkalommal nagyon sokkolt valamennyire még most is, mert nem tudom, hogy ez miért is lehet, viszont annyira már nem tud foglalkoztatni. Főleg a jelenlegi pillanatban hiszen egy randira készülök. Lulu nővérére azaz Bogira hallgatva vörös színű csipkés alsóneműket vettem fel makd arra egy fekete bőr ruhát aminek két része van. Egy hosszú ujjú viszont haspóló és szoknya. Úgy néztem ki mint egy maffiás sorozozatból kiszakított maffiózó nő, de be kell valljam ez a bőr ruci nagyon tetszett, remélem Kei nek is tetszeni fog. A hajamat be hullámosítottam majd a sminket le rendeztem egy szempilla spirállal és szájfénnyel.
Mikor meghallottam a csengőt szekrényemből elő kapva egy fekete nálam kettő három mérettel nagyobb blézert meg egy szintúgy fekete converset, majd futottam le ajtót nyitni.
Kai eltátotta száját mikor meglátott majd miután észbe kapott elmosolyodva magához húzott derekamnál fogva, s nemes egyszerűséggel megcsókolt. Vissza csókoltam, hiszen szeretem őt.

-Hova megyünk?
-Hozzám. Csináltam vacsorát és mindenkit elküldtem otthonról. Vagyis Takit és Ej t nem kellett mert ők is randiznak.
-Akkor csak Nicholas t keett elzavarnod.
-Igen. Na gyere menjünk. Sok tervem van a délutánra.
-Igen?
-Igen.


Drunk dazed/ Enhypen. ff.Onde histórias criam vida. Descubra agora