◆Inceputul◆

153 9 4
                                    

Eram in aeroport. Mi.am luat valizele si am pornit spre poarta de iesire. Ajunsesem in Londra acum doua minute. Parasisem Parisul deoarece nu mai aveam pe nimeni acolo. Parintii mei au murit intr.un accident de masina. Timp de 1 an am locuit singura in casa noastra de pe malul Loirei. Mi.am adus aminte de visul meu de a deveni cantareata, asa ca m.am decis sa ma mut in Londra. Am iesit din aeroport si am luat un taxi pana la hotelul in care urma sa locuiesc in urmatorii ani. Am avut norocul sa mostenesc averea parintilor mei, deci imi permiteam sa am una dintre cele mai luxoase camere ale hotelului.
Eram in lift si ma uitam in telefon, cautand numarul matusii mele Beatrice, sora mamei. Cand am ajuns la etajul 4, etajul meu, am pasit in holul roz-bombon. Nu eram atenta pe unde paseam. Deodata m.am izbit in cineva. Era un baiat blo si avea un pirsing in buza de jos. Mi.am ridicat privirea si am vazut cum ma privea si i.am spus:
-Scuza.ma!! Nu eram atenta!! Sunt noua aici si nu stiu mai nimic pe aici.
-Heey. Nu.i nimic. E okay.
-Chiar imi pare rau.
-E okay. Apropo eu sunt Luke.
-Imi pare bine. A urmat un moment scurt de tacere. Aaa. Da. Eu sunt Savannah.
-Incantat. Eu sunt intr.o trupa. 5 Seconds of Summer. Avem un concert in oras. Vrei sa vii?? M.a intrebat intinzandu.mi un bilet rosu.
-Sigur. Multumesc pentru bilet. O sa fie placerea mea.
-Okay. Ne vedem in culise intr.o ora. Okay??
-Okay.
-Bine. Foarte bine. Acum trebuie sa plec. Ne vedem acolo. Paa.
-Paa.
Mi.am ridichat valizele de pe jos si m.am indreptat catre capatul holului.
Am ajuns in camera si am sarit in patul plin cu perne. Am stat 10 minute intinsa in pat si mi.am amintit ca trebuia sa fiu acolo intr.o ora!! Am aranjat. M.am imbracat intr.un tricou cu Nirvana, blugi negri si o camasa alba cu patratele negre si rosii. Mi.am incaltat conversii si am iesit din camera doar cu portofelul in care aveam biletul, niste bani, in care mi.am indesat si telefonul, astfel nu eram nevoita sa il tin in mana. Aveam parul ondulat, iar make-up.ul meu era unul destul de natural: o mica codita cu tus si fond-de-ten.
Am ajuns in fata hotelului. Am scos telefonul sa sun un taxi, cand un domn imbracat intr.un costum negru m.a intrebat:
-Tu esti Savannah??
-Da, de ce??
-Am fost trimis sa va duc la concert. Va rog, urcati.
Am urcat in limuzina. Am facut cam 15 minute pana la concert. Cand am ajuns am intrat in backstage. Luke era acolo.
-Heey, Savannah. Aici. A strigat el facandu.mi cu mana.
-Heey. Eu sunt Savannah. M.am prezentat eu celorlalti membri ai trupei.
-Ei sunt Michel, Calum si Ashton. Iar eu sunt Luke.
-Imi pare bine.
-Stii sa canti?? M.a intrebat Calum, aratand spre un microfon.
-Da. Am venit aici pentru a.mi incepe cariera muzicala.
-Perfect. O sa.ti spunem noi cand sa intri pe scena.
-Okay.
-Noi trebuie sa urcam pe scena. Poti sa.ti alegi o chitara, daca vrei.
-Okay. Merci.
Am ales o chitara la nimereala. Un tip imbracat intr.un tricou negru mi.a conectat chitara la o boxa de pe scena. La sfarsitul celui de.al patrulea cantec, Calum a spus:
-Vrem sa v.o prezentam pe noua noastra prietena Savannah.
-Vino Savannah. A spus Luke aratand spre backstage.
Mi.am pus casca si am urcat pe scena.
-Buna seara Londra. Eu sunt Savannah. Si am placerea de a canta alaturi de acesti oameni minunati.
-Ce cantec vrei sa ne canti Savannah??
-Pai, as vrea sa va cant ceva compus de mine. Se numeste I don't remember. Sper sa va placa.
Am inceput cu un do minor si am continuat cu un solo de chitara, unde mi s.au alaturat si ceilalti. Am incheiat cu un solo de chitara, astfel lasandu.i pe baieti cu gura cascata.
-Dragi fani, aceasta a fost Savannah. Ne.am bucurat sa va avem aici, in aceasta seara minunata. Ne vedem. A spus Ashton.
Am mers in backstage unde Luke mi.a spus:
-Nu credeam ca cineva va putea face un solo atat de bun cu chitara mea.
-Oooo... e chitara ta!! Scuze.
-Nu face nimic. Ma simt mandru ca ai ales.o pe a mea.
I.am dat chitara. Luke s.a dus dupa Michael, iar Calum a venit spre mine si mi.a spus:
-Ai fost foarte buna!! Super tare.
-Merci mult. Heey. Luck are o prietena??
-Nu. Are un prieten.
Am ramas asa de surprinsa incat tot ceea ce am putut zice a fost:
-Okay. Merci. Trebuie sa plec. Ne vedem la hotel?? Paa.
-Paa. A spus Calum foarte surprins.
Am iesit afara si nu.mi puteam scoate din minte faptul ca un baiat atat de dragut si talentat poate fi gay. Am chemat un taxi si am plecat spre hotel. Am fugit pe scari cat de repede am putut. Cand am ajuns in camera am incuiat usa si am inceput sa plang. Ma intrebam de ce un tip gay m.ar fi chemat la un concert??
Am auzit un ciocanit in usa. Mi.am sters urmele de rimel. Am deschis usa. In fata usii deschise statea Luke.
-Heey. De ce ai fugit??
-Nu am nevoie sa fii prietenul meu.
-De ce??
-Stiu despre tine si Michael.
-Si asta este un motiv pentru care nu am voie sa stau cu tine?? Multi ma judeca. Dar nu.mi pasa. A intrat in camera, a inchis usa si m.a sarutat.
Raspunzandu.i la sarut mi.am dat seama ca tocmai am distrus o relatie, dar acest lucru era destul de dulce.
Oare ce va spune Michael cand va auzi despre sarut?? Oare Luck va renunta la Michael pentru a fi "un adolescent normal"?? Asta veti afla maine. Sper sa va placa noua mea poveste. Mai am inca doua povesti: "Say Something" si "Snow".

Another life//Luke HemmingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum