Yorgunluğun Hissi Bölüm 1

8 1 0
                                    

Ben Bu hayattan artık çok sıkıldım bir insanin hiç mi bir işi rast gitmez ya  sevdiğim hiç kimse yanımda durmuyo ben artık birşeyler yolunda gitsin diye çok yoruldum artık bırazda siz benim elimden tutun ya hiç mi haketmiyorum abi mutlu olmayı neden butun imkansızlıklar beni buluyo ki istediğim tek sey küçük bi sanstı ya neden hep uzulen taraf yorulan taraf ben oluyorum ki bi kerede siz benım elimden tutun nolur ki hangi birinize bi zararın dokundu ki hanginize karsı bı saygısızlık yaptım ki sadece ilk defa birini sevdim oda imkansız cıktı. Yaa yapıcagı tek sey sans vermek bunun kımseye zararı yokkı hayır yanı yıllar boyunca pesındenmı koşim yanı yaparım yapmadıgım bişi değil ama olucanı bilsem kosarım yemın ederım hiçbirşey imkansız degıldır aslında bi şans versen dünyayı senin okadar güzelleştirecem ki bilmiyosun çok yoruldum artık benı de anlayın nolur ya 5 dakıkacıkta olsa bende mutlu oliyim ya olmazmı bu kadarınıda haketmıyomuyum elini vicdanına koy haketmıyosam eyvallah birazcıkta birileri beni mutlu etmek ıcın cabalasın ya zor bişide değil ya çok cabuk mutlu olan bı ınsanım herseyden mutlu olabılırım ama boylu bı fırsatım olmuyo sureklı bırıyle aramı duzeltmek ıcın cabalıyorum kendıme fırsatım kalmıyor. Ama benım ıcın cabalıcak kımsenın olmadıgını bilmekte insani biraz üzüyor menfaati olmadan yanımda olan bıtane ınsan yok herkesi işi düştüğü kadar yanımda artık bende kimse için cabalıcak gucum kalmadı çok yoruldum bi kişide çıkıp ben her turlu yanındayım dıyemez dıyende cıkmaz zaten eger onun ısıne yarıyosam cıkar yoksa hıcbır sekılde cıkmaz. seven ınsan varmıdır oda yoktur şimdi dicekler niye böyle diyosun diye oyle abı bıtane seven ınsan cıkmaz benı hayır hata bendemı bılmıyorum kımseyı uzmemek ıcın cabaladıgım ıcınmı bu kadar yalnızım acaba bılmıyorum ki bundan sonra tek basıma dusup kalkıcam kimseyi kendimde tutmak ıcın cabalamıcam yoruldum da zaten beni seven yanımda olur zaten sevmeyenınde allah yolunu acık etsın kımse zorla tutamam artık vucudum kalbım çok yoruldu bu yazdıklarımı okuyan kişiler isteyen istediği yeri alınabılır ustune ama bi insana sans vermek sizi asla yormaz size zarar vermez bunu bilin istedim neyse daha fazla uzatmaya gerek ben ve yorgun kalbım aranızdan ayrılıyorum allaha emanet olun iyi geceler....



Yazar

-------------------------

Özkan Can Varol


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Yorgunluğun HissiWhere stories live. Discover now