"Τι της έκανες; Γιατί ήρθες εδώ; Μίλα, τι γυρεύεις από κείνη;" Ο μαθιός είχε βουτήξει τον άρτι αφιχθέντα γιατρό από το σακάκι και δεν έλεγε να τον αφήσει.
"Μαθιό ηρέμησε σε παρακαλώ, ο συνάδελφος από δω είναι γυναικολόγος και έκανε κάποιες εξετάσεις στη Βασιλική.", του εξήγησε ο Άγγελος.
"Γιατί γυναικολόγος; Τι της συμβαίνει; Τι μου κρύβετε; Τι έχει; Θα ζήσει; Μιλήστε επιτέλους πείτε μου κάτι!"
"Ηρέμηστε κύριε, και οι δύο χαίρουν άκρας υγείας, αν και η μέλλουσα μαμά θέλει ξεκούραση και ηρεμία.", προσπάθησε να τον καθησυχάσει ο γυναικολόγος.
"Ποιοι δύο; Εγώ έναν σας έφερα. Ποια μαμά; Τι λέτε;" Ο Μαθιός είχε πια μπερδευτεί για τα καλά. Ανησυχούσε για την Βασιλική του και ο κύριος γιατρός του μιλούσε για δύο άλλους, που δεν γνώριζε.
"Μα αυτό σας λέω, κύριε, είναι δύο σε έναν."
Ο Μαθιός έχασε την υπομονή του και τον βούτηξε ξανά απ' το γιακά. "Τι είναι μωρέ η Βασιλική; Συσκευασία απορρυπαντικού σε προσφορά;"
"Πάλι δεν καταλάβατε. Εννοώ ότι βρίσκεται σε ενδιαφέρουσα!"
Ο Μαθιός τον έσφιξε πιο δυνατά απ' το λαιμό. "Θα σου βγάλω τα μάτια!! Βρίσκεις ενδιαφέρουσα τη Βασιλική; Πώς τόλμησες να σηκώσεις τα μάτια σου επάνω της;""
"Μαθιό μου, άφησε σε παρακαλώ τον κ. Χατζηαγγελακη. Διακρίνω μια δυστοκία στην επικοινωνία και είναι λογικό. Πέρασες μεγάλο σοκ. Ο συνάδελφος απλά εννοεί ότι η Βασιλική είναι έγκυος.", επενέβη ο Άγγελος.
"Και μάλιστα 3,5 μηνών!" επενέβη ο γυναικολόγος.
Τα μάτια του Μαθιού αστραψαν. Ώστε για αυτό είχε λιποθυμήσει. Για αυτό οι ζαλάδες και οι κακοδιαθεσιες τον τελευταίο καιρό! Ήταν έγκυος, θα γεννούσε το παιδί τους! Θα γίνονταν οι τέσσερεις τους οικογένεια!
Τότε θυμήθηκε όλα τα γεγονότα των τελευταίων ημερών και η ευτυχία εξαφανίστηκε από το πρόσωπο του, όσο ξαφνικά είχε εμφανιστεί. Δεν είχε καμία ελπίδα με την Βασιλική, και ας κουβαλούσε μέσα της το παιδί του. Τον μισούσε και ηταν καταδικασμένη να μεγαλώσει το παιδί του φονιά του άνδρα της. Και αυτό στην καλύτερη περίπτωση, αν επέλεγε δηλαδή να το κρατήσει. Αν όχι; Τι θα έκανε εκείνος; Ήταν το παιδί του, ο καρπός του έρωτα του με τη γυναίκα που αγαπούσε! Πόσο ήθελε ένα παιδί μαζί της! Και είχε έρθει τη χειρότερη στιγμή. Εκείνη ήταν έτοιμη να τον σκοτώσει, για να γλιτώσει το γιο της, για να μην γυρεψει εκείνος εκδίκηση.
Το πρόσωπο του συσπαστηκε από τον πόνο. Πώς μπορούσε να περιμένει ότι μετά τα όσα διαδραματίστηκαν θα μπορούσαν ποτέ οι τέσσερις τους να γίνουν οικογένεια; Όνειρα θερινής νυκτός... Ακόμα και αν η Βασιλική κρατούσε τελικά το μωρό, δεν θα τον άφηνε ούτε να το πλησιάσει, και φυσικά δεν θα είχε καθόλου άδικο. Σκέφτηκε πως θα ένιωθε ο ίδιος αν περίμενε το παιδί ενός φονιά, και αμέσως ένα κύμα απόγνωσης τον κατέκλυσε. Δεν μπορούσε ούτε και να φανταστεί πώς θα αισθανόταν η Βασιλική. Πάλι μόνη της, πάλι προδομένη, πάλι παραδομένη στην θλίψη. Πόσο θα άντεχε μονάχη και απροστάτευτη; Τι μπορούσε στ αλήθεια να κάνει πια; Ένα μόνο ήξερε. Δεν μπορούσε να αφήσει την Βασιλική, το έμβρυο και το Νικηφόρο στην τύχη τους. Έπρεπε να σκεφτεί κάτι. Και γρήγορα...
YOU ARE READING
Μαθιός - Βασιλική: Μετά την καταιγίδα
RomanceΗ αποκάλυψη του φονιά του Στεφανή οδηγεί την Βασιλική και τον Νικηφόρο στα άκρα, με ολέθρια αποτελέσματα...