16.rész

52 3 0
                                    

Bryanna szemszöge:

Reggel kipihenten ébredtem. Felültem az ágyban és éjjeli szekrényre ránéztem és ekkor megláttam az órát, ami lassan egy órát mutat. Hát akkor mégsem reggel van. Na mindegy mentem le a konyhába és csináltam magamnak valami kaját. Ekkor láttam, hogy a fiúk hagyták nekem egy üzenetet.

Szia Drága!

Elmentünk dolgozni nem akartunk felkelteni mert olyan aranyos voltál. Reggelizz meg és azt csinálsz egész nap, amit szeretnél.

Puszi William és Sherlock

Ui.: hagytunk neked egy kis meglepetést a kanapén.

Ezután befejeztem az étel készítését. Majd az asztalhoz ülve elkezdtem falatozni. Mikor végeztem vissza mentem a konyhába és ekkor szembesültem azzal, hogy a mosogató tele van koszos tányérokkal. Gyorsan elmosogattam de közben szidtam a fiúkát, hogy hogy a fenébe éltek itt ezek eddig amíg nem voltam itt. Mintha egy szemétdombra csöppentem volna. Na de gyorsan mindent rendbe tettem és mentem megnézni az ajándékom. Egy nagy dobozt láttam és egy kicsit. A kicsi dobozt elvettem viszont meglepődtem amikor kezem közé ért.

-Ennek bizony van súlya- mondtam magamnak. Majd fotelba helyet foglalva kezdtem el kinyitni. Három könyv és egy fotó album féleség került elő a dobozból. Nagyon örültem nekik hisz ezeket a könyveket pont akkor nézegettem amikor voltam könyvtárba Sherlocknál még két éve hát emlékezett rá. A fotó albumban még az eddigi összes kép benne van amióta ismerjük egymást. Nagyon boldog voltam még örömömben el is sírtam magam. Mikor végig néztem mentem és kinyitottam a nagyobb dobozt, amiben még láttam egy szép ruhát és egy picurka dobozt, amiben fülbevalók voltak.


Kivettem őket a dobozból és rohantam fel átöltözni. Nagyon örültem a ruhának pont passzolt a méret. Ezt követően visszamentem a fotelba leülni és elkezdtem az egyik könyvet olvasni. Mikor már elég sokat olvastam kezdtem szédülni a sok betűtől és ezért úgy döntöttem, hogy egy kicsit félre teszem és addig neki fogok másnak. Kimentem a konyhába és megnéztem mi van a hűtőben és akkor vettem észre, hogy baromi üres hát nincs más dolgom úgyse szóval elmentem bevásárolni. Csak egy baj volt ebben az egy napban nem mutattak még mindent a fiúk szóval egy kicsit eltévedtem. A hosszas út után végre elértem a célomat eljutottam egy boltig. Ott minden szükséges dolgot meg vettem szép lassan hisz ráérek. Majd meghallottam egy beszélgetést két nálam fiatalabb lányok voltak azok.

-Mért nem beszélsz vele?

-Hülye vagy? Ugyan miért tetszene egy diákja neki. -rossz előérzetem támadt viszont túl kíváncsi voltam és tovább nézegettem csak hogy kitudjam hallgatni őket.

-De hát egyedülálló és csak pár évvel idősebb. Kérj tőle külön órákat, hogy nem érted a matekot. -Matek tanár, de hisz az William! Na Bryanna ne gondolj hülyeségre. Szóval akkor hallgatózzunk tovább.

-Jaj, Ashley nem is tudom alig két éve kezdett nálunk tanítani, de olyan szexi és kedves. Viszont mi van, ha van mégis valakije azóta. Csak a bemutatkozó órán mondta, hogy nincs senkije.

-Na figyelj Charlotte van egy tervem te kérsz William senseitől külön órákat én pedig a jóképű kémia tanárt Sherlock senseit fogom becserkészni. -hah ez marha vicces majd meglátjuk mi fog történni. Azt a két bolondot ismerve biztos segítenék nekik mert attól függ mihez nézzük akkor vajból van a szívük.

-Még ilyet tanár diák közti tiltott kapcsolat ez vicces. -mondtam ki hangosan a gondolataim amire a két csaj rám kapta a fejét.

-Maga még miről beszél?

A Sors ? (Befejezett)Where stories live. Discover now