Kapitola 2. Že by ten kluk z pohádky?

247 27 0
                                    

Z pohledu Elišky:

,,Další den dopoledne přišel zase ten kluk, ale nebyl sám, byli tam ještě dva kluci. Byli to vlkodlaci, Alfa a Beta. Objednali si Latté a ty jsi jim ho pak přinesla. Zrovna jsi měla brigádu dopoledne a za chvilku jsi mohla jít domů. Oni už měli dopito, tak jsi to odnesla a šla se převléct. Rozloučila jsi se s ostatními a vydala se domů. Cestou jsi cítila na sobě něčí pohled a tak jsi se otočila, ale tam nikdo nebyl, když jsi se otočila zpět, tak jsi narazila do Alfy hrudi. Ty jsi se odtáhla a omluvila ses mu. ,,To je v pořádku, jsem Lukáš a ty?" optal se tě," pověděla sestra.

Už jsem se propadala do snu a nechala si o tom zdát.

Další den ráno jsem se vzbudila na zvuk budíku a neochotně jsem vstala. Převlékla jsem se a šla na snídani. Po snídani jsem se vydala na brigádu.

Brigádu jsem měla v nedaleké kavárně. Přišla jsem tam včas, bylo za pět minut sedm a tak jsem se rychle převlékla. První dvě hodiny moc lidí nepřišlo, ale najednou sem přišla sestra. Objednala si horkou čokoládu a já ji pak přinesla. Chvilku jsme spolu pokecaly a pak odešla. Šla jsem poté obsloužit ostatní lidi a pak jsem měla pauzu na oběd.

Byly dvě hodiny a čtrnáct minut. Bylo tu docela dost lidí. Najednou se otevřely dveře a v nich stál tak sedmnácti letý kluk. Koukla jsem na hodiny a bylo čtvrt. Sedl si na místo vzadu u okna a tak jsem se k němu vydala.

,,Dobrý den, co si dáte?" zeptala jsem se ho.

To je divný, zatím je to úplně stejný jako v tom vyprávění. Zajímalo by mě jestli si dá to Latté.

,,Dal bych si Latté," odpověděl a já se vydala pro Latté.

Tak jo, dnešek je divný.





...............................

No začíná se to docela vyvíjet XD

Na obrázku je Lukáš.

Pohádka, která se stala reálnouKde žijí příběhy. Začni objevovat