-Uite m-am gandit si vreau sa-ti zic daca vrei sa fim impreuna ?
-Da...
-Nu esti prea sigura.
-Ba da..adica..doar ca sunt cam indragostita de tine si nu vreau sa sufar....
-Pff, n-o sa te fac sa suferi, nu-s genul ala de baiat rau, chiar daca ma vad toti asa.
-Bine...
-Acuma ce vrei sa facem?
-Nu stiu, tu cu cine stai ? Vreau sa te cunosc mai bine..
-Ok, haide sa mancam ceva si-ti zic tot ok?
-Bine.Coboram la bucatarie ma uit prin frigider luand sos, cascaval, branza si sos pentru pizza, dupa iau niste faina, ulei si alte ingrediente pentru pizza. Ma apuc de facut aluatul, Maya vine langa mine si imi da cu faina in față, iam dat si eu apoi am sarutat-o, dupa am inceput sa fac aluatul.
-Ia zi ce vrei sa stii despre mine ? zic framantand
-Pai cu cine stai ? punanduse pe scaunul din fața mea si sterganduse de faină
-Stau cu unchiul meu acum, fiindca parintii mei sunt plecati cu afaceri, dar nu stiu pe unde umbla unchiumiu. Sincer nici nu ma intereseaza.
-Aha, si cu parintii cum te intelegi ?
-Bine, doar ca ma certam mereu cu ei din cauză că ne mutam mereu. Iar acum vom sta 3 ani aici si o sa-mi termin si eu liceul. Nu cred ca ne vom mai muta.
-Ar fi tare sa ramai aici, e un oras frumos si mare.
-Stiu, auzi da poate merg sa-ti intalnesc si eu parintii ce zici ?
-Ok. Cand vrei ?
-Maine, e bine ?
-Da.
-Ok, vino sa ma ajuti sa pun ingredientele.
-Bine. chicoteste, dupa vine langa mine, incepem sa aranjam pizza, iar dupa o punem in cuptor, in timp ce asteptam imi suna telefonul-Da ?
-Ce faci ?
-Bine unchiule, ce e ?
-Nimic, doar ca maine pe la 5 voi fi la tine.
-Aha, ok.
-Vorbim, pa.
-Pa.Inchid si mergem in sufragerie, dam drumul la Tv si ne uitam la desene, dar suntem intrerupti de alarma cuptorului, mergem si scoatem "opera" noastra. Dupa ce o iau, Maya ia o farfurie si o punem, o tai in felii mai mici, dupa punem sosul, Maya ia prima felie si vad ca o mananca
-Nu e otravitoare ? râd puțin
-Nu.. face la fel
-Bun. rad putin, dupa iau si eu o felieDupa ce mancam, ne punem pe canapea la Tv, eu la margine iar Maya mai pe mijloc si dau pe CN, in timp ce ne uitam Maya vine mai apoape de mine punanduse intre picioarele mele, se pune cu capul la pieptul meu si ii iau mainile in ale mele.
-Mai zimi despre tine....
-Ce vrei sa stii ?
-Pai nu stiu, orice.
-Hmm pai ce sa-ti zic? Stii cam totul despre mine, zimi si mie ceva despre tine.
-Pai ce vrei sa stii ?
-Tu cu cine locuiesti ? Cum te intelegi cu ai tai ? Si cu cati ai mai stat pana acum ?
-Locuiesc cu parintii si cu sora mea, ma inteleg bine cu ei, nu m-am certat pana acum cu ei, fiindca sunt cuminte si nu prea ies. Pai pana acum cred cam stat cu.....nici un baiat. chicotind amandoi la ultima fraza
-Aha, motiv pentru care vreau sa ramai asa cum esti tu, cuminte.
-Bine....
-Asa te vreau. o sarut pe frunte
-Edu ?
-Da ?
-Te iu...... n-apuca sa termina caci ii suna telefonul Da mami ? La Edu. Sigur ia-l. Uite Edu vrea mami sa vorbeasca cu tine.
-Ok. ii iau telefonul Buna seara !
-Buna seara, Eduard nu?
-Da.
-Ce ati facut pana acum ?
-Pai, am facut o pizza, neam uitat la desene si acum stateam de vorba si ne uitam la Tv.
-Aha.
-Am vorbit cu Maya sa vin sa va cunosc.
-Bine. Cand vreti sa veniti ?
-Maine daca e in regula.
-Bine.
-Maya ar putea sa ramana peste noapte la mine, promit ca n-o sa-i fac nimic rau.
-Bine, ai grija de ea fiindca e inca mica.
-Stiu doamna, voi avea grija de ea.
-Bine. Noapte buna.
-Noapte buna. inchid apelul
-Ce a zis ???
-Poti ramane la mine.
-Yeyy. sare ca un copil mic
-Calma, ca o sa te ranesti.
-Bine "tati". se opreste
-Bine "mami". Uite ca-ti zic ceva asa ca fii atenta.
-Bine...
CITEȘTI
Viata de adolescent
Teen FictionAdoleșcenții din zilele noastre nu se compară cu ce-i de pe vremea părinților sau a bunicilor noștri.