Kova - 14 Skyrius

554 33 10
                                    

Atsiprašau už klaidas....
----

14 skyrius.

 Lauke krito pirmosios snaigės. Orai vis šaltėjo ir šaltėjo. Nepamatysi nė ant vieno medžio užsilikusio lapelio. Leila stebėjo vaizdą pro langą. Nuo Kvidičo praėjo trys dienos, o orai taip greit pasikeitė. Ji negalėjo patikėti kaip viskas greit keičiasi, kaip keičiasi ir ji pati. Per šias tris dienas ji negalėjo negalvot apie Draką, apie jo žodžius. Ji bijojo, kad pradeda jam jausti tą ką jautė Džo. Kaip įmanoma, kad jai patinka du vaikinai. Šis klausimas jai nedavė ramybės. Leila net nebuvo užtikrinta ar jai tikrai patinka Drakas.  Nors viską tai paaiškintų. Visą laiką kai bučiuoja Džo ji galvoja apie tuos du bučinius su Draku. Ji pagauna save svajodama apie tai kaip ji nori pabučiuoti Draką, kad ir į žandą, bet ji norėjo pajusti Draką. Patirti visus tuos apkabinimus iš naujo. Vėl atsirasti su juo Astronomijos bokšte, bet Leila žinojo, kad tai negerai. Niekaip  negalėjo pagalvot apie Džo sudaužytą širdį. Pajausdavo skausmą tik pagalvojus apie tai. Leila jautėsi kalta, bet jai reikėjo susitikti su Draku. Pajusti jį vėl.
 - Leila paskubėk, pavėluosim, - įbėgus tarė Hermiona. Leila linktelėjo galvą ir nušoko nuo palangės. Pasigriebusi tašę kartu su Hermiona išbėgo į Apsigynimo Nuo Juodosios Magijos pamoką.

 Merginos įžengė į klasę ir atsisėdo į vietas. Kambarys buvo nepilnas. Galima buvo sakyt, kad Hermiona ir Leila buvo pirmos. Bet neužilgo į klasę įbėgo visi mokiniai. Ilgai nereikėjo laukti kol įžengė ir Sneipas.
 - Šiandien daug nekalbėsim. Suskirstysiu jus po du ir dirbsite projektą kurį turėsite atiduoti iki atostogų pradžios. Tad užsičiaupkit ir išgirdę savo vardą ženkite į priekį. – Išdėstė Sneipas. Leila pavartė akis ir atsiduso. Aišku Leila nedirbs su nė vienu iš jos draugų. Visada kai tik buvo projektai. Leila buvo paskirta su kvailiausiais mokiniais.
 - Įkyrėlė ir Niurzga, - Leila išgirdo kaip Hermiona atsiduso. Leila paskatinamai šyptelėjo jai ir Hermiona paliko Leilą.
 - Vizlis ir Parkinson, - Leila sukrizeno. Šiandien visi gauna blogas poras.
 -  Svery ir Smirdžius, - Ji išmetė iš rankos kuprinė ir ji nukrito ant grindų, - kažkas netinka Svery? – su malonumu paklausė Sneipas.
 - Taip, - drąsiai tarė Leila. – Aš nenoriu būti poroje su Smirdžiumi.
 - Kaip gaila, kad negaliu nieko padaryt, - su sarkazmu tarė Sneipas. – Dabar čiuožk pas Smirdžių į suolą.
 Leila piktai debtelėjo į profesorių ir pasiėmus tašę lėtai nuėjo prie Drako. Praeidama matė kaip Haris žiūri į ją su užuojauta. Ką jau ką, bet paskirta būt su Draku ji nesitikėjo. Ypač dabar blogas metas Leilai būti su Draku. Po tų visų įvykių bus be galo nejauku, kad ir kaip Leila tai norėjo pakartoti.
 Leila atsisėdo į savo vietą ir nė nekreipė dėmesio kaip Drakas į ją žiūri su savo kvaila šypsena. Leila nebegirdėjo kas su kuo dirbs. Dabar ji sėdėjo nejaukiai šalia Drako kuris į ją stebėjo. Galvodama kodėl ją paskyrė su Draku jai toptelėjo mintis. Ji išpūtė akis ir pažvelgė į jį.
 - Tu ne... – Drako iškart šypsena padidėjo. Atrodė ji iššoks iš jo veido. Leila suurzgė ir nusisuko nuo jo.
 - Kvailys egoistas, - ji sau tarė.
 - Ką pasakei? – apsimetė neišgirdęs Drakas.
 - Girdėjai, - šaltai tarė Leila.
 - Ai taip, kad aš Kvailys, bet gražus, seksualus ir patrauklus egoistas, - tarė Drakas. Leila to nesitikėjo. Su nuostaba ji atsisuko į jį.
 - Aš taip nesakiau, - Leila pasakė. Drakas pavartė akis.
 - Bet pripažink, kad tai tiesa, - jis vėl su savo šypsena tarė. Leila pikta nusuko nuo jo akis.
 - Žinai nors prisipažinai, kad esi kvailas egoistas, - dabar Leila su šypsena tarė.
 - Bet nors patrauklus ir varantis tave iš proto, - sušnibždėjo Drakas.
 - Palauk, nemanyk apie save taip gerai. Ypač, kad tu mane varai iš proto, - Leila jau pikčiau tarė. – Tau iki to lygio dar toli.
 Tarė Leila ir pergalingai nusišypsojo.
 - Taip kurgi ne. Dar pasakyk, kad Džo tave varo iš proto.
 Leila pavartė akis ir daugiau nieko nesakė. Ji pažvelgė į klasę kuri jau buvo beveik baigę susiskirstyti. Ji dar palaukė kaip perėjo keli kiti mokiniai ir Sneipas tarė:
 - Rašinio tema:  ,,Nedovanotieji kerai“. Sužinokit kuo daugiau apie tai ir parašykit penkių pargamento ritinėlių rašinį. Galit pradėt, - išdėstęs jis nuėjo už savo stalo ir atsisėdęs pradėjo stebėt klasę. Visi atsiduso ir pradėjo rašyt ką žinojo. Leila nekreipė didelio dėmesio į temą pagal kurią turėjo rašyt. Vis dėl to jie kažkada turėjo parašyti apie nedovanotinus kerus. Ir atrodo iššaušo toji diena. Ji atsikvėpė ir pasigriebus pargamento ritinėlį pradėjo rašyt.
 - Gal malonėtum nespoksot į mane ir padėt rašyt? – atsisukus piktai tarė Leila.
 - Kodėl turėčiau? – Drakas patenkintas paklausė.
 - Todėl, kad mes dirbam kartu šį projektą, - ji šaltai tarė ir padėjo plunksną šalia pargamento.
 - Vakare ateik į Astronomijos bokštą. Galėsim parašyt rašinį, - su kvaila šypsena pasakė Drakas.
 Leila įpyko. Negana to, kad Drakas paprašė Sneipo, kad jie kartu sėdėtų pamokoje tai dar jis ją verčia susitikti vakare.
 - Žinai manau atsisakysiu.
 - Kaip nori. Tik žinok, kad pasiūlymas galioja, - pasakė Drakas ir atsistojęs išėjo iš klasės. Leila apsidairė, kad visi pradėjo eiti iš kabineto. Ji pasimetus susidėjo daiktus ir iššėjo iš klasės.

Magiškas kristalas (Leilos ir Drako meilės istorija)  Nutraukta.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora