2.Bölüm

6.5K 84 1
                                    

   

      Elindeki şeylerin yarısından çoğunun ne işe yaradığını bile bilmiyordum.

Ona duyduğum duygu kızgınlıktan korkuya geçiş yapmıştı.Gerçekten hepsini üstümde kullanacağı düşüncesi beni deli ediyordu.

Elindeki aletlere dikkatli baktıkça her seferinde başka bir şey gözüme ilişiyordu.Korkum git gide daha da fazlalaşıyordu.

"Bebeğim,cezan için hazır mısın?"Ne?Hazır mıydım?Böyle bir şeye nasıl hazır olabilirdim ki?

Yavaşça yanıma yaklaştı.Benim yüzümdeki korku dolu bakışlar arttıkça onun dudakları yukarı doğru kıvrılıyordu.

"Soyun"Yavaşça soyunmaya başlamıştım.Bir yandan da Taner'e bakıyordum.

  O da gömleğinin kollarını yavaşça katlayıp odamın köşesindeki üçlü koltuğa oturdu.

Bacağını patpatlayınca ona doğru yürümeye başladım.Onun yanına gidince kucağına oturdum.

  Birden belimden tutup beni yüzükoyun bir şekilde kucağına yatırdı.Kalçama sert bir şaplak atınca sesli bir inleme çıktı dudaklarımdan.

"Cezan başladı bebeğim"

Yanından bir göz bantı aldı ve gözüme bağladı.Gözümün görmemesi en çok korktuğum şeylerden biriydi.Bunu bildiği için ise gözüme göz bantı takmıştı.

Sonra ise ağzıma bir top koymuştu.Topun yanlarındaki ipleri de başımın arkasına bağlamıştı.Ağzımdaki top yüzünden ağzımı kapatamıyordum.

Birden kalçama vurmasıyla inlemiştim.Ama ağızımdaki top yüzünden sesim çok boğuk çıkmıştı.

  Sonra beni koltuğa bıraktı ve gitti.

Gelen seslerle getirdiği eşyaları aldığını anlamıştım.Odada tek onun ayak sesleri ve benim nefesimin sesi vardı.

Birden kalçama gelen sert şeyle çığlık atmıştım.Normalde alışıktım,her yaramazlık yaptığımda ceza verirdi zaten.

Ama bu kez gözlerim kapalı olduğundan ne yapacağını bilmiyordum ve bu benim canımı daha çok yakıyordu.Çünkü ne yapacağını gördüğümde kendimi ona hazırlayabiliyordum.

Bir daha vurduğunda gözümden yaşlar akmaya başlamıştı.

-İkinci vuruştan yoruldun mu?Ah bebeğim,bu daha başlangıç.

Demesiyle bir daha vurdu ve elindeki kırbacı kenara attı.

Birden içime giren şeyle irkildim.Kalçam ağarırken içime o soğuk şeyi sokması daha çok canımı acıtmıştı.

Üstümde kullandığı oyuncaklar git gide fazlalaşıyordu.Bu gecenin uzun olacağı belliydi...

DaddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin