43.Η αρπαγή της πριγκίπισσας

12 3 2
                                    

Η Αύρα με αγονία κοίταζε την γυρισμένη πλάτη του Ντράκαν, ήταν ο μόνος από του Γκουάλιρ που στέκονταν όρθιος. Τον έβλεπε να προσπαθεί με νύχια και με δόντια να αντιμετωπίσει τον αντίπαλό του, μα η ικανότατα του εχθρού του ήταν πολύ πιο επιδέξια. Η Αύρα δεν άντεχε στην ιδέα να δει τον Ντράκαν για χάρη της, έτσι δίχως να σκεφτεί τη ζωή της όρμισε ανάμεσα στους δυο αντιπάλους.

«Αρκετά!» τσίριξε. «Αυτή που θέλετε είμαι εγώ. Αφήστε τον να ζήση».

«Όχι! Έλα πίσω!» είπε ο Ντράκαν και άρπαξε τον καρπό τραβώντας την κοντά του.

Η Αύρα τον κοίταξε με βλέμμα γεμάτο ικεσία. «Δε θέλω να πεθάνεις...»

«Τι γλυκό, η όμορφη πριγκίπισσα είναι έτοιμη να παραδοθεί, ώστε να γλιτώσει ο αδύναμος πολεμιστής», είπε ο Κίμων, ο αντίπαλος του Ντράκαν, ύστερα κούνησε σπασμωδικά το σπαθί του επιθυμώντας να τον σκοτώσει, αλλά ο Γκάλεν τον άρπαξε από τον ώμο.

«Θυμήσου της διαταγές», είπε στον συμπολεμιστή του και μετά στράφηκε στην Αύρα. «Πριγκίπισσα των Ηλίνους έλα ήσυχα μαζί μας και τότε μπορεί να τον αφήσουμε να ζήση».

Ο Ντράκαν που ήταν ένα από τους πιο περήφανους Γκουάλιρ δεν ήθελε να παραδώσει την Αύρα. Θα προτιμούσε να πεθάνει προσπαθώντας να την προστατέψει παρά να τη δει να φεύγει μαζί τους, γνωρίζοντας πως έχει αποτύχει στην αποστολή του. Έσφιξε το χέρι της κοπέλα αρνούμενος να το αφήσει, η Αύρα τον κοίταξε και τότε πρόσεξε πως ήταν αναστατωμένη και στο τέλος άφησε το χέρι της. Η Αύρα δίχως να ρήξη άλλη ματιά προς τον Ντράκαν πλησίασα κατά το μέρος των εχθρών αποφασισμένη να πάει μαζί τους.

Στο αυστηρό πρόσωπό του Κίμων σχηματίστηκε ένα χαμόγελο ικανοποίησης. Πέρασε το σπαθί του στη θήκη του και ύστερα χωρίς προειδοποιήσει όρμισε προς τον Ντράκαν. Με τη γροθιά του τον χτύπησε στη μύτη, ο Ντράκαν έπεσε ζαλισμένος κάτω, με τη μύτη του να αιμορραγεί.

«Τι κάνεις;» φώναξε η Αύρα και προσπάθησε να κατευθυνθεί προς τον Ντράκαν.

Ο Κίμων την άρπαξε βίαια από την μέση. «Εσύ θα έρθεις μαζί μας. Όσο για αυτόν. Θα ενημερώσει τους δικούς του πως είσαι όμηρος του βασιλιά Οράτιου. Τώρα προχώρα!»

Δίχως να πει άλλη κουβέντα ο Κίμων ανάγκασε την κοπέλα να απομακρυνθεί από τον ζαλισμένο άντρα. Ο Γκάλεν τους ακολούθησε σιωπηλός, κατευθύνθηκαν στο ξέφωτο που βρίσκονταν λίγο πιο πέρα, εκεί άλλαξε τη μορφή του σε ένα λευκό δράκο. Ο Κίμων ανάγκασε την Αύρα να ανέβει στη ράχη του δράκου και ύστερα ο Γκάλεν πέταξε ψιλά στον ουρανό.

Οι Άρχοντες των Ανέμων: Ο δωδέκατος ΝάρντουενDonde viven las historias. Descúbrelo ahora