🖤🖤🖤
Vote kha aw...1k la tling lo niaaaa🤭🤭🤭Heartbeats
Chapter-18
____________________
Album hnuai ah chuan lekha thawn,...Zung bun pahnih leh ṭhi hlui tawh lam hi a lo awm a...
Muang chang a ṭhu in Album chu ka keu a....Ka thil hmuh vâng chuan mak ṭih na in min tuam up+ a....Kawng ka hawn ri ka hriat chuan rang fahran in ka tho a..ka album lak chhuah chu dawh kan ah lekha bu dang zing ah chuan ka dah a..note a lo awm bawk..mahse ka kawr chhung ah ka dah ta ngawt a.....End of Mark pov
________
Alex// he tah eng nge i nih a?spicy vel ka lo keng a nia...ei ila..ka kal leh nghal a ngai dâwn a...
Mark// a...aw ka lo kal ang..lo han kal rawh...rei lo te la awm ka duh a..ka lo kal nghal a ni mai...
Alex// i ṭha tak+ maw?..i dang vek a nia...
Mark// awih awm loh..han kal rawh lo han siam tir la ka lo kal ang.....kal vat rawh......a ti hlak+ a
Alex pawh chu ngaihṭha zan lo in a kal ve mai bawk a..
Mark chuan hman hmawh tak in Album leh Note book chhah ve ang rêng tak chu a kawr hnuai ah dah in bawm chu a kalh ṭha sak+ a....a room lam ah a chho nghal a..Nick// êng vâng in nge i rawn let ngawt a?...a ti chhum bung hmuk a..
Reubena// kan camp chhûng hian Lalfakzuala hian ka nu kha êng tin nge a tih ang le?
Vernon// a fel ang..a khawih ka ring lo.....
Nick// Vanlalnghak ka zawh che chu...
Jay// nin sual sim tûr in ka zir dawn..ka fail tawh dâwn lo a nia.....
A nui suk a...Reubena// Saw nu saw a lawm.....tak A Nick a number min lo dil teh...korean a ang reuh êm mai ka duh chi.....Somi hi ka duh ber..mai..
Vernon// ha .tu somi maw?
Reubena// chhe lo hmelṭha a ni mai..ka sawi thiam lo...
Vernon// i piang ve tih pawh an hre lo.....a ti hmuk a..a thin a rim deuh der mai...a zai dam ber chu a thin a rim ve hle mai...
Reubena//Mi nawl pui hi ngaihsan zawng nei kan ni a..Idol kan nei vêk tih na a nih chu....
Kan piang ve tih hi 100% ah 10% chiah vel a ni....an ram a awm ngei te pawh an hre vêk lo....pu hrekima pawn mi nat na a hre vek lo...nge mawn le....Vernon// e a nih chu. A kal deuh hmak mai....
Reubena// he pa hi tun lai chu êng nge a hriat ni....
Nick// kan ṭhin ho hi kan pangai lo a nih hi maw..kal teh ang... êng amh hi ka thiam lo..hne awm lu-tuk
Reubena// Lalmuanzual min tih pawh ka hre khat deuh tawh e....a nui suk a....a kal ve nghal mai bawk...
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......