Chvilku Daisy trvalo než našla učebnu historie. Jakmile tam vešla tak už tam byli zase všichni a jediný volný místo bylo vedle Jaspera. Bylo vidět, že se těžko ovládá a ona mu to ještě stěžuje a mrzelo jí to. Prozradili to jeho černý oči.
Povzdechla si a sedla si vedle něj. Jasper se hned odtáhl a dal si ruku přes nos. "Promiň" řekla sklíčeně směrem k němu. On jen nechápavě koukl a tak pokračovala. "Vím, že se kvůli mě těžko ovládáš" řekla smutně. Jasper z ní cítil jen smutnou emoci. Nechápal proč jí to mrzí a taky ho šokovalo co řekla.
"Vím, že jste upíři a vaše tajemství je u mě v bezpečí" řekla a mile se na něj usmála. "Promiň. Tvá krev je moc lákává" usmál se na ní provinile. Už od prvního pohledu se oba dva zamilovali do druhýho a Jasperovi se teď trochu ulevilo, že ví o upírech.
"Neomlouvej se. Jsem Daisy" zazubila se na něj. "Jasper madam" políbil jí na hřbet ruky. "Co takhle někam zítra zajít?" zeptal se Jasper. Fakt s ní chtěl trávit čas. "To je pozvání na rande pane?" zčervenala se trochu Daisy. "Ano madam" potvrdil jí to Jasper.
"Dobře. Zítra ve 3" souhlasila. "Vyzvednu tě" řekl ještě a hned na to zazvonilo. "Uvidíme se" rozloučila se Daisy a ani nečekala na jeho odpověd a šla pryč. Věděla, že Bella nerada čeká.
"Ahoj" usmála se vesele na Bellu. "Ahoj. Pojedu zas za tebou jo?" zeptala se pro jistotu. "Jasně. Pak pojedeme do toho bistra" řekla Daisy než nastoupila do svýho auta a vyjela. Jela zase strašně pomalu, ale ani jí to teď moc nevadilo. Mohla líp přemýšlet o Jasperovi.
Doma si každá zalezla do svýho pokoje a připravovali se do bistra za tátou. Jakmile byl čas tak Daisy šla pro Bellu.
"Jdeme?" zeptala se když vešla do pokoje. "Jasně" zvedla se Bella. "Hele Dee?" zeptala se nejistě Bella. "Ano?" zvědavě na ní koukla. "Připadám ti, že smrdím?" zeptala se potichu Bella a to Daisy rozesmálo. "Ne, proč?" zeptala se furt se smíchem.
"No Edward se odtáhl a dal si ruku přes nos jakobych smrděla" vysvětlila. Daisy hned došlo, že to bylo tím, že je upír. "Nevšímej si ho. Voníš" usmála se povzbudivě na svou sestru.
"Jedeme mím autem" houkla na ní ještě než bežela pryč. Rozhodně nechtěla jet tím křápem. Na Bellu ani moc dlouho čekat nemusela.
"Ahoj tati" dala mu pusu na tvář když přišli. "Ahoj" pozdravil obě své dcery. "Doufám, že ti nevadí, že jsem ti objednat burger a hranolky Bello" zeptal se nejistě Charlie. U Daisy bylo hned jistý, že bude chtít tohle, ale u Belli si nebyl jistej.
"Nevadí" uklidnila ho. Daisy se ani neptala co objednal jí. Bylo to jasný. "Jak bylo ve škole?" zeptal se Charlie. Moc nevěděl jak s Bellou komunikovat. S Daisy má prostě blíž
"Skvěle". "Bylo to dobrý" řekli obě dvě najednou.
"Ahoj Daisy. Bello, ty jsi ale vyrostla" řekla Cora když jim přinesla jídlo. "Ahoj Coro" rěkla automaticky Daisy a dala se do jídla a tak ani nevnímala konverzace mezi jí Corou, tátou a tátovým přítelem který jim ve 4. letech dělal santu.
"Zítra mám rande" řekla rychle Daisy. Chtěla to milt už z krku. "Rande?!" skoro až vykřikl Charlie a Bella jen zvědavě vytáhla obočí.
"Jo. S Jasperem. Je to ten nejhodnější kluk" rozplývala se nad ním. "Chci se s ním seznámit. Abych věděl, že to není stejnej idiot jako ten předtím" řekl přísně Charlie. "Dobře" souhlasila nejistě.
"S Jasperem?" zeptala se udiveně Bella. "Jo" mrkla na ní Daisy a zase se soustředila jen na jídlo.
Už po cestě domů byla Daisy docela dost unavená a tak když přijeli se jen rychle rozloučila a šla
spát. Rychle se osprchovala a zalezla do postele. Vůbec nechápala proč je tak unavená. Cestou do bistra byla ještě v pohodě.Bohužel se jí zdála noční můra. Zdálo se jí o muži bez trička s blonďatými vlasami do culíku, zrzavý ženě a muže s tmavou pletí a dredy jak zabíjejí toho muže co jich dělal santu.
Probudila se s menším výkřikem a nemohla se pořádně nadechnou. Najednou se kolem ní obtočili ledové ruce a strhli jí do objetí. Podle vůně poznala Jaspera a tak tam jen seděle a plakala mi do košile.
"Jsi v pořádku?" zeptal se starostlivě Jasper. "Jo. Zlý sen" vysvětlila s úsměvem. Jasper jí jen pohladil po tváři a políbil do vlasů. "Vyzvednu tě za chvíli" řekl než zmizel.
Daisy se rychle oblékla a šla dolů. Když přišla tak tam byla zase jen Bella. "Dobré ráno" pozdravili se navzájem.
Celou snídani si povídali o všem možným dokud je nevyrušilo troubení auta. "To je Jasper. Ahoj ve škole" rozloučila se rychle s Bellou a utíkala ven.
"Dobré ráno" objala Jaspera a ten jí jen upevnil v objetí. "Nastupovat madam" řekl s úsměvem a otevřel jí dveře spolujezdce. "Děkuji pane" mrkla na něj a nasedla.
"Platí to rande?" zeptala se po cestě nejistě. "Jasně, že jo" ubezpečil jí a nad jejíma obavama se jemně zasmál. "Těším se" usmála se na něj. "Také madam" zasmál se.
Zbytek cesty koukala z okýnka auta a užívala si výhled. Jakmile zaparkovali před školou, zmocnila se jí nejistota.
"Co se dějě?" Jasper hned zaznamenal její náladu. "Všichni na nás budou koukat" řekla a trochu se jil do hlasu přikradla panika. Najednou jakoby z ní všechno opadlo a ona byla štastná. "Jaspere" zavrčela. Bylo jí jasný, že to je jeho práce.
"Promiň" řekl provinile. "To nic. Jdeme?" zeptala se už víc sebejistě. Oba dva vystoupili a všechny pohledy se přesunuli na ně. "Bože" zauplěla trochu.
"Bude to dobrý" vzal jí za ruku a spolu šli do školy. "Sedneš si na obědě k nám?" zeptal se Jaspere. "Jestli vám to nebude vadit" nahodila. "Všichni si tě oblíbili už jen co jsi se nás zastala" políbil jí na tvář a odešel na svojí hodinu.
Na obědě si šla pomalu a nejistě sednou ke Cullenovým. "Ahoj" pozdravila tiše a Jasper si jil hned stáhl k sobě. "Tohle je Alice, Dave, Rosalie a Emett" představil všechny svoje sourozence.
"Ahoj" usmála se už víc štastně. Zapomněla na to, že vlastně už zná Alice a Rose. "Jsem Daisy" představila se. Hned na to se objevila v objetí Alice. "Ráda tě zase vidím" usmála se na ní. "Já tebe taky i tebe Rose" usmála se na obě a hned si jí do objetí přitáhla Rose. "Ty jí můžeš říkat přezdívkou?" zeptal se pobaveně Emett. "Jo" mrkla na něj a propletla si s Jasperem ruce.
"Budeš skvělej člen rodiny" zasmál se Emett a ostatní taky. "To doufám" řekla. "Kde je vůbec Edward?" zeptala se se zájmem. "Odjel kvůli tvé sestře" zavrčela Rose. "Něco Bella říkala no" pokrčila rameny a dál to neřešila. Opřela se o Jaspera a zapojila se do rozhovoru sourozenců.
ČTEŠ
Jasper and Daisy Cullenovi /Twilight saga/
FanficDaisy Swanová se stěhuje se svou sestrou Bellou ke svému otci do Forks, kde pozná lásku svýho života. /nevím co k tomu napsat. Twilight saga snad znáte a je to podle filmu, jen jsem přidala postavu/