Ahojte volam sa Spirit...to meno mi dala mama no pri pôrode zomrela a ja som prežila uplne sama.
Moje meno som si zapamätala kvôli retiazke kde bolo aj moje meno vyryté.
No ja som ale zvláštni vlk.
Keď som šťastna som normalny vlk (ako na tej fotke) ale keď som nahnevana, som čierny vlk ktory je v noci nevidieť.
Ale to sa mi stava málo krat a niekedy nad tým nemam kontrolu.* * *
Dnes bolo zamračene a vycítila som že bude pršat.
Mam menšiu jaskyňu a ta mi aj stači.
Kedže dnes bude liať ako z krhli,išla som loviť.
Mam dosť dobru kondičku a zviera si ulovim lahko.
Predomnou bol zajac...skryla som sa v kríku a chvilu počkala.
Keď mi bol otočení chrbtom, vyskočila som z kríku naň ho a zakúsla sa mu do krku.
Kedže svorky držia spolu, hneď ako niečo ulovia, daju každému vedieť.
Ale ja žijem sama a tak to robiť nemusim.
Prve kvapky začali padať na zem. Ja som si sadla, a dala si hlavu hore. Započula som šuchot pričom som sa hneď otočila k tomu smeru odkial aj ten šuchot prišiel. Postavila som sa, a na mňa vyskočil vlk ženskeho pohlavia.
Bola dosť silna a mala som vela rán. Nakoniec ma silno pokusala na chrbte a ja som slabo zakňučala.
Ležala som na zemi bezvladne. Videla som ako prišli traja vlci. Začali okolo mňa kružiť.
Moje telo sa začala meniť. Moja srsť bola čierna, a ja som cítila len hnev a pomstu. Postavila som sa pred samičkou...tá ktora na mňa zautočila.,,Jej oči sú č-červene!!" skrikla.
Všetci ustúpili, a ja som hrôzostrašne zavrčala. Zakúsla som sa do krku tej samičky pričom zakňučala.
Nechcela som ju zabiť a tak som ju tam nehala. Moje pazúri začali rásť, a ja som mala ešte väčšiu chuť ich roztrhnuť na kusi.
Tý vlci si lahli na chrbát a to znamená že uznávaju že som ovela silnejšia než oni.
Zrazu na mňa skočila samička a ja som padla na zem. Hneď som sa postavila a rozhodla som sa že ju zabijem.
Začala som ju kúsať , driapať a kus ucha som jej odkusla.
Od bolesti padla na zem. Išla som to ukončiť ale predomnou sa postavil vlk. Pozeral sa na mňa smútnimi očami.
Prižmurila som oči a behla preč do hlbokeho lesa.* * *
IAN (prvý s tých troch vlkov)
Zobral som si Ashley na chrbát a behol k našej svorke. Na nešťastie sa pred nás postavili vlci z inej svorky a bolo ích najmenej desať! Začali sme bojovať, ale nemali sme šancu už som padal na zem od bolesti a od únavi keď prišla tá vlčica ktorá skoro zabila Ashley. Pozerala sa na mňa neutrálnim pohladom, ale keď uvidela Ashley na mojom chrbte, uvidel som iskričky v jej očiach. Pozrela sa na svorku vlkov ktorý len čumeli na ňu, natiahla sa a išla bližšie k ním.
Premenila sa na čierneho vlka a všetci cúvli. Pozrela sa na mňa a ja som utiekol.
Za sebou som počul kňučanie druhych vlkov. Keď sme konečne dorazili, položil som Ashley na zem."Liečitelka potrebujem vašú pomoc!,,som zakričal.
Z jaskine prišiel šedí vlk ktory sa hneď rozbeho za Ashley keď ju uvidel."Čo sa jej stalo?,,sa spýtala liečitelka.
"Dostala sa do bitky,,som odvetil
"To muselo byť minimalne 20 vlkov!,,vykrikla
"Ale bol to len jeden vlk,,
Pozrela sa na mňa neveriackým pohladom.
"Liečitelka videla si už čierneho vlka s červeními očami?,,som sa jej spýtal.
"Chlapče môj... tento druh vlka je veľmi nebezpečni na svete ich existuje veľmi málo niektorý hovoria že su posadnutí demonom, ale to nie je pravda....maju v sebe královsku krv ktora je velmi liečitelna. Keď ju dáš vypiť niekomu chorému alebo umierajucému na splne, vyzdravi sa...ale keď to nebude na splne, umrie,,
"Ale ona bola aj normalni vlk,,
Vtedy otvorila oči a povedala:,,moja dcéra zomrela pri pôrode lebo otehotnela s čierným vlkom...chcela jej dcére dať meno Spirit....
No čo hovorite?
Like a komemt ma poteší ^-^
♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥
YOU ARE READING
Wolf Spirit
WerewolfVolam sa Spirit(dievča) a to meno mi dala mama. Mama mi zomrela pri pôrode ale nie kvôli tomu že bola slaba, ale kvôli tomu lebo mala mna. Legendy hovoria že ked žena otehotnie s vlkom,zomrie a tak sa aj stalo. Som na pol vlk a už od malička žijem v...