Tw:maininta Sh
Olli:
Se oli niin kaunis kun katulamppujen valo heijasti sen kasvoille auton ikkunoista. Lumi heittelehti leikkisästi tuulen mukana edessä ja vierellä. Oli niin täydellistä. Hyvä olla.Y/n:
Olin hieman jännittynyt. Tapaisin paljon uusia ihmisiä ja luiltavasti yöpyisin myös.. Koitin sulkea silmiäni osaksi aikaa matkasta jotta voisin miettiä miten en tee itsestäni aivan tyhmän oloista kun saavun paikalle.
Tunsin Ollin katsovan minua. Katsoin häntä takaisin ja hymyilin. "Luuliks et nukuin?" Kysyin väsyneesti. Olli siirsi katseensa takaisin tielle. "Ehkä joo, näytit niin rauhalliselta" hän sanoi hiljaa.
Olin lähes kokomatkan hiljaa ellei Olli puhunut tai kysynyt multa jotain.
Rannettani alkoi yhtäkkiä poltella, jolloin muistin mitä menin tekemään itselleni muutamia tunteja sitten. Otin toisella kädelläni ranteesta kiinni ja koitin saada palavaa tunnetta pois purstelemalla sitä.
Olli vilkaisi taas minuun. Voi vittu jos se epäilee jotain tän takia..
"Onks kaikki okei?" Hän kysyi huolestuneen oloisena. Hän luultavasti näki kivun kasvoiltani. Ehkä olis parempi jos kerron suoraan että menin viilteleen.. sit se ei jäis vaivaan mua, paitsi sit se vaivais vaan sitä. Voi vittu..
"Joo, mä vaan löin mun käden aamulla sitä vähä koskee" valehtelin.
"Ai, okei. Tarviks jotai kylmää siihe ku ollaan perillä?" Olli kysyi vielä.
"En mä varmaan" mumisin hiljaa.Time skip 10min🍓
Olli:
Ajoin auton treenikämpän pihaan ja avasin y/n:lle oven. Hän kiitti ja käveli perässäni ovesta sisälle. Jätkät tuli melkei samantien meitä vastaan ennen kuin ehdin edes ilmoittamaan että tulimme.
"Moi tyypit" tervehdin kaikkia. Y/n oli vieressäni ja esittäytyi kaikille ja kaikki hänelle.
"Ootko sää ny se tuleva Matela" joonas kysyi y/n:ltä.
Hän vain nauroi vastaukseksi. Hänen naurunsa oli niin sydäntä lämmittävä.
Porukka kyseli häneltä kysymyksiä kuin viimeistä päivää, suurin osa kysymyksistä liittyen muhun ja y/n:n.Menin jääkaapille hakemaan itselleni lasin vettä sammuttamaan janon joka oli vaivannut jonkin aikaa.
Pian y/n saapui luokseni, ilmeisesti pojat olivat jo jättäneet hänet rauhaan.
Puhuimme y/n kansaa kaikkea turhaa keittiössä, kunnes Aleksi ehdotti että tehtäisiin kaikki yhdessä jotain. Katsoin y/n katseella joka kysyi että haluaako hän liittyä heidän puuhiinsa. Y/n kohautti olkapäitään. "Mitä aiotte puuhata?" Kysyin keittiöstä. "Varmaan totuutta vai tehtävää koska joonas on lapsi modella" Joel huusi vastaukseksi olohuoneesta.
"Mennääks jokskin aikaa mukaan?" Y/n kysyi.
Purin hetken huultani epäröivästi mutta nyökkäsin lopulta vastaukseksi.
Menimme olohuoneeseen muiden kanssa ja pelasimme mukana hetken. Kysymykset olivat tylsiä ja ei sitten yhtään omaperäisiä.
"Olli totuus vai tehtävä" niko kysyi.
"Totuus" vastasin hengähtäen.
"Nonnih ööh.. Millon viimeksi oot kokenut rakkautta" niko sai kysyttyä.
Mikä ihmeen kysymys toi oli.. mistä minä tiedän
"Riippuu millä tavalla tota tarkottaa.. no sain tänään ainakin halin ihanalta ihmiseltä" vastasin. Kai se kelpaa.
Jälleen pitkin huonetta kuului "uuu" ja ym ym.. huomasin y/n punastuvan tälle.
Väsymys alkoi paistamaan läpi musta. "Hei mä voisin varmaa lopettaa tän tähä mut onks tääl y/n:lle jotai nukkuma paikkaa?" Kysyin haukoitellen.
"Mä luulin et se on ilmiselvää että te nukutte samassa sängyssä 'kaverukset' kun ei täälä oikein oo muuta kun tää sohva vapana " Joel hymyili.
Katsoin y/n ja hän katsoi minua. "Onks se sulle okei?" Kysyin.
Y/n meni punaiseksi. "Joo tottakai, ei se oo ongelma" hän hymyili.
Nousimme ylös ja ohjasin y/n huoneeseen jossa nukuin. Hän laski reppunsa sängyn viereen ja alkoi etsimään itselleen t-paitaa ja kollari housuja.
Otin paitani pois ja menin sänkyyn odottamaan että y/n saa vaihdettua vaatteet.
Hän saapui takaisin ja näytti niin pieneltä isoissa vaatteissaan. Näytti niin suloiselta. Hän hymyili minulle saapuessaan huoneeseen ja tuli viereeni makaamaan.
"Kyllä muuten väsyttää" y/n sanoi.
"No älä muuta sano. 7h treenit ollu tänää" kuiskasin tuijottaen kattoa yläpuolellani.
Olimme molemmat hetken hiljaa, kunnes päähäni tuli tosi tyhmä kysymys. Silmäilin hetken ympärilleni. Poikien nauru ja huuto kuului käytävää pitkin.
"Voisiks sää.. leikkii mun hiuksilla.." kysyin tyhjästä.
Voi vittu olli toi oli niin tyhmä kysymys miks kysyit. Punastuin varmaan koko kehosta.Y/n:
"Voisiks sää.. leikkii mun hiuksilla.." Olli kysyi hiljaisuuden keskeltä. Silmäni suurenivat. "Voin, ai siihen asti että nukahat?" Kysyin ja tunsin taas perhoset mahassa.
"..niin, se ois aika kiva" Olli kuiskasi.
Menin lähemmäksi Ollia sängyllä ja halasin tätä takaapäin samalla kun aloin pyörittelemään hänen lainehtivia hiuksia sormieni välissä.
Tästä päivästä tulikin ihan hyvä.
Olin onnellinen. Sain tutustuttua uusiin kivoihin ihmisiin ja sain viettää aikaa parhaan ystäväni kanssa, jonka hiuksia tällä hetkellä silittelin.
Väsymys alkoi painaa silmäluomiani kiinni.__________
Huhhuh yli 700 sanaa ja kello jotai yöllä,, ottaa kyl koville tää kirjottamin ja kirjotus virheitä varmaa on😭🤞 en tiä millon julkasen lisää ku koulua taas vaihteeks<3
أنت تقرأ
It's my party and I'll die when I want to //Blind channel
أدب الهواة🍓Blind channel ff (Olli Matela ) 🍓tw: itsetuhoisuus(viiltely, itsemurhaan viittaavat ajatukset) , s3ksuaalista kontenttia;) 🍓lol huonoa kielenkäyttöä 🍓Pliis älä lue jos oot alle 15🥲