Multimedya:Üçlü...
İlk bölümle karşınızdayım. Yorumlarınızı ve beğenilerinizi eksik etmeyin lütfen. Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar.......❤️❤️❤️❤️
İzmir düğün günü
Aycan'danBir insan nasıl istemediği, sevmediği bir insanla evlenebilir?
Ben evleniyorum işte. Babamın istediği adamla evleniyorum. Günay holding sahibinin oğlu Zeyd Günay'la evleniyorum.
Babam üniversite okumamı istememişti. Babam bu evlilik planıyla üniversite hayalimi, annem gibi çok iyi bir avukat olma hayalimi elimden almıştı.
Bu evliliğe ne kadar karşı çıksamda işe yaramamıştı. Ama bu konuda en büyük destekçilerim Asena ve Dilşah'tı. Onlar her daim yanımda oldular.
Çocukken babalarının işleri yüzünden ayrılmak zorunda kalmıştık. Ama Asena ve Dilşah'la yeniden bir araya geldim.
Gelinliğimi giymiş sonumu beklerken kapı çalmıştı. Yerimden kımıldamadan gir komutunu verdiğimde içeriye Dilşah ve Asena girmişti.
Dilşah yanıma geldiğinde Asena kapıyı kapatmıştı. Dilşah elimi tutarak konuşmaya başladı:Çok güzel olmuşsun Ayö..
Aycan:Evet ama bu adam yerine keşke sevdiğim adamla evlenseydim.-Ama bu bir hayal. Benim kurduğum saçma sapan bir hayal.
Asena:Hayal değil bebem. Bu hayalin gerçek olucak. Evlenmiyceksin o herifleAycan:Asö hayır. Benim yüzümden sizin zarar görmenizi istemiyorum.
Dilşah:Bize hiçbir şey olmaz kuzu. Herşey senin için.
Aycan:İyiki yanımdasınız.
Dedim ve onlara sarıldım.Biraz birbirimize sarıldıktan sonra ayrıldık ve kapı sertçe açıldı. Zeyd içeriye girdiğinde Asena konuşmaya başladı:İnsan bir kapıyı çalar hayvan herif.
Zeyd:Düzgün konuş lan erkek fatma.
Dilşah:Asıl sen düzgün konuş hayvan herif.
Zeyd:Neyse beni siz ilgilendirmiyorsunuz. Beni bu gelinliğin içindeki güzellik ilgilendiriyor.Bana güzellik demesinden iğrenmiştim. Yanıma gelip elini belime yerleştirdi ve beni biraz kendine çekti. Benim ellerim istemsizce omuzlarına gittiğinde konuşmaya başladı:Gerçekten çok güzel olmuşsun.
Dedi ve boynuma bir öpücük kondurduğunda iğrenmiştim. Elini belimden çekip konuşmaya başladı:1 saat sonra gelicem güzelim.
Bana güzelim demesine, bana dokunmasından nefret etmiştim. Kapıdan çıkıp gittiğinde Asena hızlı adımlarla gidip açık bıraktığı kapıyı sertçe kapattı.
Sonrada benim yanıma gelip elimi tuttu ve konuşmaya başladı:Gidiyorsun bebem. Bu evlilik olmıycak. Bu şerefsizle evlenmiyceksin.
Aycan:Hayır Asö olmaz. Benim yüzümden zarar görmeyin.
Dilşah:Ayö mutlu olamıycan bir evliliği yapmıycaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Bırakma
RandomBu onların hikayesi... Babası tarafından zorla evlenmeye mecbur bırakılan bir kız... Ve Almanya'da, Alman sevgilisi Brenda'yla günü gün eden, onu herşeyden çok seven, ama hayatına girecek kızdan etkilendiğinde hayatı değişicek olan adam. 🐥🦅 Herşe...