1.Liza,18 jaar oud woont in Amsterdam.Haar hobby is dansen.Later in het verhaal krijgt zij verkering met Samuel leijten.
2.Lisa,17 jaar oud woont in Amsterdam.Haar hobby's afspreken met vriendinnen en uitgaan.Later in het verhaal krijgt zij verkering met Jai Wowor.
3.Mette, 16 jaar oud woont in Amsterdam.Haar hobby's zijn Waterpolo en uitgaan met vriendinnen.Later in het verhaal krijgt zij verkering met Kaj van der Voort.
4.Jaimy, 17 jaar oud woont in Amsterdam.Haar hobby's zijn uitgaan met vriendinnen en paardrijden.Later in het verhaal krijgt zij verkering met Dioni Jurado.
5.Manon,16 jaar oud woont in Amsterdam.Haar hobby's zijn dansen en waterpolo.Later in het verhaal krijgt zij verkering met Cassius Verbond
Van de bandleden van B-Brave weten jullie de Namen,leeftijd en hobby's vast wel.Als je het nog niet weet lees dan even verder.
1.Samuel Leijten, 19 jaar oud woont in Badhoevedorp.Zijn hobby's zijn zingen,dansen en sporten.Later in het verhaal krijgt hij verkering met Liza.
2.Jai Wowor,18 jaar oud woont in Hardinsveld-Giessendam.Zijn hobby's zijn Longboarden en muziek maken.Later in het verhaal krijgt hij verkering met Lisa.
3.Kaj van der Voort,19 jaar oud woont in Beverwijk.Zijn hobby's zijn Fitness en snowboarden.Later in het verhaal krijgt hij verkering met Mette.
4.Dioni Jurado-Gomez,18 jaar oud woont in Amterdam.Zijn hobby's zijn Voetballen zingen en dansen.Later in het verhaal krijgt hij verkering met Jaimy.
5.Cassius Verbond,18 jaar oud woont in Hoofddorp.Zijn hobby's zijn dansen en voetballen.