________________________________________
Îmi petrec prima noapte în sediul Big Hit! Primul lucru pe care-l fac, este o baie fierbinte!
Să vedem!!! Cu ce mă îmbrac!! Am atâtea haine la dispoziție!!!Intru în duș fericită, fară să-mi dau seama încep să fredonez o melodie!!!
Stai puțin!!! Ce fac în acest moment???? Cânt??? De ce mă mir??? Păi, nu-mi aduc aminte să fi cântat vreodată!!! E cântecul pe care Sya îl cânta cel mai des, mă întristez gândindu-mă la Sya!
Dintr-o dată se aude un zgomot de ușă,
speriată, ies repede din duș, îmi pun repede un prosop și mă ascund în dulap!Privesc prin crăpătura dulapului, să văd cine este, pe ușă intră Jin, Suga și jungkook
Ce caută aici la ora asta??? Oamenii ăștia nu știe să doarmă???
Ei vorbesc liniștiți despre muzică!!! Suga a avut o idee, și a venit să o pună în practică!!!
Locul din dulap e destul de incomod, dacă mă mișc, mă vor auzi!
- Jin: E un pic răcoare!!! Merg să-mi iau o bluză din dulap!!!
- Jungkook: Mă duc eu hyung!!! O să iau și pentru mine ceva!!!Narator: Jungkook deschide dulapul, caută liniștit ceva de îmbrăcat, Seyoung încremenită, s-a acoperit cu ceva !!! Jungkook realizează că ceva se mișcă!!!!
- Ce mai e și asta ???
Decide să păstreze liniștea! Închide dulapul și pleacă!!
După o oră băieții își termină treabă și pleacă!
Jungkook își lasă înadins telefonul pe masă!În sfârșit au plecat!!! Oasele mele au!!!! Nu pot să cred c-am stat o oră în dulap!!!
Jungkook se întoarce după telefon!
- Deci tu ești hoața din dulap, care aproape că mi-a dat un infarct????
Mă sperii de moarte!!!! Cu un prosop în cap și unul pe corp, mă bâlbâi toată neștiind ce să zic!
- Deci ți-ai dat seama că sunt în dulap???
- Păi da mi-am dat seama??? Dar ce faci aici la ora asta??? Și de ce ești îmbrăcată cu... un... prosop???
- Oooo vaide mine!!! Întoarce-te repede!!!
Roșie în obraji de rușine, mai caut ceva prin dulap ca să mă îmbrac! Neavând încotro îi povestesc lui Jungkook tot ce sa întâmplat, de la plecarea mea de acasă, până în ziua de azi!!!
- Uauuu!!! Pare o poveste dintr-un film!!! Nu pot să cred că ai trecut prin toate astea!!! Cum ai putut rezista???- Păi, cred că am fost doar un pic norocoasă, de-am putut rezista! Spun eu cu o voce înceată!
Telefonul lui Jungkook sună!!! Este Suga!!!
- Ce tot faci de nu mai vi???
- Scuze hyung!!! Dintr-o dată m-a luat durerea de burtă!!! Sunt la tualetă acum!!!- Ăsta nu e un loc potrivit pentru tine, îmi spune Jungkook, după ce termină de vorbit cu Suga, în orice moment te poate găsi cineva și vei avea probleme!!!
- Te rog!!! Lasă-mă să stau până iau salariul, îi spun eu, cu o voce de cerșetoare!!!
-Te-aș putea ajuta cu chiria, ști???Asta mă face să mor de rușine, deși nu sunt în situația de a refuza un ajutor, ce-ar putea crede despre mine dacă accept???
- În nici un caz!!! Prefer să mă descurc cu propriile resurse, îi spun eu, aproape isteric-ă!!!
- Bine, atunci, mă voi gândi la altă soluție!!! Aici nu vei reuși să locuiești timp de o lună, sigur vei fi prinsă și apoi concediată!!!
Trebuie să plec, ai grijă da???
- O să încerc să nu fiu prinsă, mulțumesc pentru grijă!!!Jungkook pleacă! Rămân uimită de amabilitatea lui, credeam că toți idolii sunt nesuferiți și nepăsători, dar poate că Sya avea dreptate, nu toți idolii sunt la fel!!!
Să vă povestesc pe scurt de ce nu suport defapt idolii!
Păi, până acum 2 ani am avut un prieten care a devenit idol! Să fiu sinceră, nu ma atras niciodată astfel de lucruri, dar fiindcă visul prietenului meu era să ajungă idol, l-am susținut și ajutat să-și împlinească visul, dar nemernicu, ma părăsit după ce a ajuns faimos, deci, dacă înainte nu mă interesa, acum pot spune că-i urăsc, și da, m-am gândit că poate exagerez, așa că am decis să nu am de aface cu idolii!!!
***********
________________________________________
CITEȘTI
Călătorie spre viitorul meu!
RandomDouă prietene foarte bune, Seyoung și Sya..... Sya o visătoare și un fan înfocat BTS! Singurul lucru pe care și-l dorește cu disperare, e să ajungă printre idolii ei favoriți! Se specializează în domeniul makeup, pentru a-și împlini visul! Seyoung f...