Když půjdu já ...tak i vy

220 11 0
                                    

,,bojím se..." Šeptla jsem když jsem si chystala věci na cestu....

,,neboj ....nic se nestane.." Peeta mě uklidnil...

,,nebojím se o sebe ..." Řekla jsem suše ...

Peeta nechápavě koukal..

,,bojím se o Katniss a Finnicka..." Řekla jsem roztřepaným hlasem a Peeta mě objal...

,,budou v pořádku..." Hladil mě po vlasech a šeptal do vlasů...v tom nás přerušili kroky za dveři..odtáhla jsem z obětí a ve dveřích stal Warus...

,,mám pro tebe překvapení...a Peeto Portia už tě čeká.." Řekl klidně ...

,,už jdu ..." Dal mi pusu na tvář a odešel...

,,tak pojď.." Warus mě vedl dlouhou chodbou k výtahu...vypadalo to podobně jako když jsme byli ubytování v kapitolu před hrama ....akorád špinavější

Výtah zajel o 20 poschodí dolů...došli jsme do bílé místnosti kde byla Warusova dílna..

,,tak počkej tu!" Křikl Warus a zaběhl za závěsy...

Něco za nimi zarachotilo...

,,zavři oči !" Křikl na mě z poza závěsu...

,,máš ?" Zeptal se a už byl skoro u mě ...zavrzali kolečka o zem ...

,,3....2...1 ....Tadááa !!" Otevřela jsem oči a Warus odtrhl závěs přes figurýnu ....byla to figurýna s podivnýma šatama.....byli černé jako uhel a krásně olemovány různými pásky a kapsami.....něco bylo na ramenech tak jsem figurýnu obcházela a jak jsem zaostřila ...lekla jsem se...

,,pane bože....T-To Je ....To je Reprodrozd ?" Leknutím jsem zkoumala černé lesknoucí peří na zádech a ramenech...

,,mělo to být pro Katniss ...měla být náš reprodrozd ....proto to peří.......ale vůdcem budeš ty a Peeta ......a chtěli jsme zachránit tebe ....Peeta má něco podobného...takže budete ladil ...šup vyskoušel si to!" Popohnal mě Warus

Vlezla jsem do oblečku a perfektně mi padl....otočila jsem se s ník před zrcadlem ...a Warus sprásknul ruce...

,,tobě to tak sluší...." S polo brekem si mě obcházel....,,a teď šup šup do vznášedla..." Popohnal mě ven a já výtahem vyjela do základny vznášedel...

,,ahojky....vypadáš ...teda spíš...vypadáme podobně" Peeta se usmál ..

,,vyrážíme.."řekla Cressida .Vznášedlo se zachvělo a u okýnek už se mýhala modř oblohy....

Po půl hodině vznášedlo přistálo.....

,,kde to jsme ? " Zeptal se Peeta...

,,V 8. Kraji....." Řekl Hurikán a okusoval si nehty...

Vystoupila jsem a všechno bylo na prach ....budovy rozbité ....zahrádky rozkopané a všechno spadené..jediná budova která tam jakž takž stála se vynořila předemnou .....byla jištěna plachtami .....

,,musíme jít šířit vzpouru tam ..." Šla jsem jako první..pak Hurikán....za ním Peeta a potok Cressida a štáb .....

Z budovi vyšla malá černovlasá dívka ....
Měla bílí úbor a propisku s destičkou v které byla hromada papírů....

,,výtejte..." Řekla ale vůbec se neusmívala....zřejmě protože neviděla nikde Katniss .....byla miláčkem všech krajů.....i u nás v Kapitolu ji lidé milovali.....

,,pojďte dovnitř ...." Řekla zavedla nás za závěs.....musela jsem zadržet dech .....vlna zatuchlosti a mrtvol mi vlezla do nosu....prošli jsme chodbou....a za další plachtou jsme prošli k ošetřovací místnosti....leželi tam lidé bez Ruk...noh nebo lidé co kašlali krev....popálenini různých stupňů... Všichni zpozornili na mě ....polovička jen seděla a skenovala mě nedůvěřivě pohledem.....a druhá půlka se pustila znovu do toho co měli rozdělaného .....

Otočila jsem se na Peetu...
Usmál se a došel vedle mě ....

Cressida kývla a zapla kameru....

Pomalími kroky jsme vyšli vstříc lidem.......

,,jsme tu pro vás a vše je v našich rukách ......nenecháme aby Kapitol tuhle hru vyhrál a aby manipuloval se všemi kraji......" Řekl Peeta .....

Spadla mi čelist nečekala jsem že bude tak pohotoví... A už vůbec mě nenapadlo že by zrovna ten poloblonďatý klouček kterého jsem vyděla ve vlaku, vyrostl na vůdce armády vzpouřenců.....

,,ať Kapitol zažije to co dělal vám všem .....tolik utrpení.....proto říkám ....když půjdete na naši stranu ....Kapitol zkončí a pravidla bolesti se udělí jim a né nám ...." Řekla jsem a ani jsem nevěděla kde se tohle ve mě vzalo....

Teď se díval Peeta na mě udiveně....

Nastalo ticho a malý kluk dokulhal k nám ... Čupla jsem si k němu pohladila ho na tváři ...

,,jsme s vámi.....ať se děje cokoliv..." Řekl a v očích se mu leskli slzy ....

Najednou všichni začali pomáhat...

Peeta do mě rýpnul loktem a já si stoupla ...rozhlíželi jsme se po všech stranách .....

Ruce všech lidí v nemocnici měli zvedlé ruky a prostřední 3 prsty u ruky měli vstyčené .....usmívali se a já nechápala co se stalo....

Koukla jsem na Cressidu a ta ukázala palec nahoru....

Chytla jsem Peetu za ruku.....odepla jsem si reprodrozda z oblečku a vložila ho chlapci do ruky ......

,,tady máš ...." Řekla jsem s úsměvem....

,,děkuju....jste moje hrdinka.." Řekl a odběhl dozadu asi za rodiči....lidé co mohli začali tleskat a mi s potleskem odešli ven ......začala jsem plynule dýchat a krásný a čerství vzduch mi byl v ten moment nejmilejší......

,,pozooooor" zařve za náma černoch v černé uniformě .....

Skočí na mě a na Peetu a zazní hrozná rána ......

Až přestalo dunění zvedl nás a představil se ..

,,kapitán Boogs....vaše ochranka a výpomoc.." Řekl a byl nervózní...

,,musíme jít slečno Dark..." Řekl nervózně..

,,co to bylo ta rána ...?" Zvýšila jsem hlas ....

,,bomba...." Řekl a nevině se mi podíval do očí...

,,bombardování ??? " Zakřičela jsem .....

,,utečteeeeee ..!!! " Zakřičí Cressida a Boogs nás odvádí za roh nemocnice ....zazní další rána a já uvidím na obloze vznášedlo.....

,,Kapitol...." Šeptla jsem ....

Hunger games- Larisa DarkKde žijí příběhy. Začni objevovat