-1-

228 12 1
                                    

Sabah alarmın sesiyle uyanmak kadar lanet bişey varsa sabah iki alarmın sesiyle uyanmaktır. Benim canım (!) kardeşim Berk yine iki alarm kurup uyanamadı ve benim uykumun içine etti. Bugün alarmın sesine bir de annem ve babamın kavga sesleri eklenince daha da güzel bir sabah oldu.

2-3 aydır her yan yana geldiklerinde kavga eden ebeveynlerim var. Ve kavgaları yakında sona erecek gibi görünüyor. Çünkü annem babama boşanma davası açtı. Annem boşanmanın birkaç hafta içerisinde gerçekleşeceğini düşündüğü için şimdiden internetten ev bakmaya başladı.

Düşüncelerden sıyrılıp yataktan kalkmayı başardığımda hemen bir metre uzağımdaki yatakta mışıl mışıl uyuyan kardeşime kıyarak onun güzellik uykusunu böldüm.

Berk'in yataktan kalkıp beni kovalamaya başlamasıyla koşup tuvalete girdim ve kapıyı kilitledim. Sonra aynaya dönmemle çığlık atmam bir oldu. İnsanların uykudan sonra bu kadar çirkinleşmesi kesinlikle normal olamazdı.

Elimi yüzümü yıkayıp görüntümü en katlanılabilir hale getirdikten Hacer ablanın adımı seslenmesi ile yani "Hazal" diye bağırmasıyla kahvaltıya indim.

Hacer ablanın mükemmel kahvaltısı her zamanki gibi hazırdı. Ama annem ve babam yine kavgadan sonra evden çıkmışlardı.

Berk'in pis bakışları altında kahvaltımı yaptıktan sonra odaya çıktım. Bugün okul olmadığı için üzerime rahat bir şeyler giydim. Ve haftaya başlayacak olan sınavlara biraz çalıştım.

Beynimin yanmaya başladığını hissettiğimde saate baktım ve küçük çaplı bir şok geçirdim. Tamı tamına 3 saattir ders çalışmış olmak benim için büyük bir rekordu.

Bu kadar çalışmamın ödülü olarak her zaman,her durumda rahatlamamı sağlayan Taylor Swift - Blank Space'yi açtım ve uykunun yumuşak kollarına kendimi bıraktım.

---------
Merhabaaa ❤😊Bu benim ilk hikayem yanlışlıklarım olduysa kusura bakmayın. Bu bölümbiraz kısa oldu ama yarından itibaren hızlı bir şekilde bölüm eklemeyi planlıyorum.Hikayem hakkında iyi veya kötü bütün yorumlarınızı bekliyorum.Ayrıca vote vermeyide ihmal etmeyelim 😉 Ne kadar çok vote o kadar hızlı ve uzun bölüm ❤❤❤❤❤❤
Multimedya da baş karakterimiz olan Hazal var 😊

NERDEN NEREYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin