10.BÖLÜM

883 55 8
                                    

Sonuç olarak dışarı çıkmayıp evde zaman geçirmeye karar vermiştiniz. Izuku koltukta uzanıyor sende üstünde yatıyordun. Yüzünü boynuna gömerek gözlerini kapattın.

Yuki:Tatlım~ seni seviyorum.

Izuku gülümsedi ve saçlarını okşadı.

Izuku:Bende seni seviyorum güzelim.

Bir süre sessizce uzandınız. Sen tam uykuya dalacakken çalan telefonla tüm uykun kaçtı. Izuku direk telefonu alarak aramayı reddetti ve telefonu kapattı.

Izuku:Özür dilerim güzelim. Uyumaya devam et lütfen.

Başınla onayladın ve tekrar Izuku'nun boynuna gömüldün. Elleri belini kavradı ve sarıldı. Zaten uykuya dalman pek uzun sürmemişti.

~~~

Kapının ısrarla çalınması yüzünden zaten hafif olan uykundan uyandın. Hâlâ koltuktaydınız. Izuku'yu uyandırmadan üstünden kalktın ve kapıyı açtın. Bir yandan gözlerini ovuştururken gelenlerin kim olduğunu sordun.

?:Midoriya-san için gelmiştik.

Yuki:Izuku için? Bir şey mi olmuştu.

?:Maalesef bunun hakkında size bilgi veremeyiz.

Yuki:Anladım...Izuku şu an uyuyor yani-

?:Mükemmel.

Sen daha ne olduğunu anlamadan yanda ki siyah arabadan yaklaşık on kişi indi. Hepsi sessizce eve girdi.

Yuki:Hey! Ne yaptığı- MMH!

Biri arkandan ağzına bez kapattığında kurtulmaya çalıştığın. Gözlerin kapanırken hissettiğin son şey birinin seni saçından tutarak dışarı sürükleyişiydi.

MİDORİYA X OKUYUCU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin