4.

1.3K 29 1
                                    

"Tati, vážně ho musíš poznat?" řekla ztrápeně Daisy. Nechtěla Jaspera vyděsit. "Jo. Jinak nikam nejdete" řekl přísně Charlie a Daisy si povzdechla.

Neuběhlo ani 5 minut a ozval se zvonek. "Buď milej" řekla mu ještě nezm bežela otevřít dveře. "Ahoj. Táta tě chce poznat" řekla z povzdechem. Jasper se jen zasmál a pohladil jí po vlasech a šel dovnitř.

"Tati, tohle je Jasper. Jaspere, tohle je táta" představila je a doufala, že se tátovi zalíbí. "Dobrý den šerife" pozdravil Jasper a podal mu ruku. "Můžeš mi tykat. Jsem Charlie" řekl s menším úsměvem a Jasper přikývnul.

"Do devíti doma" řekl ještě rychle, protože Daisy ho už táhla ven. "Jasně" souhlasila. "Kam jdeme?" zeptala se Jaspera, když stáli venku.

"Vezmu tě na jedno místa do lesa. Půjdeme pěšky" řekl a propletl si s Daisy prsty. Cestou si povídali o všech blbostech a smáli se. "Jsem tu" řekl Jasper najednou.

Když se Daisy rozhlédla tak zjistila, že stojí na překrásný louce plný květin. Byla to nádhera. Odmalička milovala přírodu. "To je skvělý" rozplývala se a rozeběhla se po louce.

Jasper jí jen z dálky sledoval s láskou v očí. Byla tak dokonalá a on měl štěstí, že jí má. Nikdy by nečekal, že se vážně zamiluje na první pohled.

"Pojď za mnou" z myšlenek ho vyrušil Daisy hlas. Seděla uprostřed louky. Neváhal a hned se vydal za ní. "Je tady tak krásně" řekla furt omámená Daisy.

"Jsem rád, že jsi štastná" řekl jí nežně Jasper a stáhl si jí k víc k sobě. "Budeš moje přítelkyně madam?" zeptal se nejistě. Nevěděl jestli vůbec chce.

"Bude mi ctí pane" pronesla štastně Daisy a políbila ho. Jasper s ní hned vyskočil na nohy a za doprovodu smíchu se s ní otočil. "Ani nevíte, jakou mám radost" políbil jí.

"Miluju tě" řekla mu potichu a koukala mu do očí.
"Já tebe taky lásko" oplatil jí to.

Na tý louce byli až do večera. Až půl hodiny před devátou se pomalu vydali zpět. Šli ruku v ruce a oba dva byli štastný.

"Zítra bych tě chtěl představit rodičům" nahodil po cestě. "Cože?!" zajíkla se Daisy. "Co když se jim nebudu líbit?!" začala vyšilovat.

"Zamilují si tě. Nemusíš se bát" stiskl jí povzbudivě ruku a Daisy se trochu uklidnila. "Dobře" vydechla přebytečný vzduch.

"Uvidíme se" rozloučil se Jasper polibkem a zmizel. Daisy nad tím jen pobavene zakroutila hlavou než vešla dovnitř. "Ten kluk je přesnej jak hodinky" slyšela před sebou a leknutím nadskočila.

"Líbí se ti ne?" zeptala se nejistě. "Jo. Vypadá fajn" usmál se na svou dceru. Byl rád, že je zase tak štastná. "Půjdu spát. Dobrou" políbila ho ještě na tvář a štastně odešla do pokoje.

Jakmile vešla tak měla málem infarkt. Na posteli ležel rozvalený Jasper. "Chceš mě zabít" naoko naštvaně se na něj podívala. "Nechci lásko" zasmál se Jasper. "Hned jsem u tebe" mrkla na něj než se šla osprchovat.

"Zůstaneš tu, dokud neusnu?" zeptala se smutně Daisy. "Jasně, že ano" políbil jí na čelo. "Co se ti vůbec zdálo minule?" zeptal se opatrně Jasper. "Byl to upír. Jsem si tím jistá. Byl do půlky těla nahý a měl blonďatý vlasy do culíku a pak zrzavá žena a muž s tmavou pletí a dredy" začala a u toho si hrála s Jasperovou rukou. "Někoho zabili" pronesla tiše.

"Byl to jen sen" řekl jí uklidňujících tónem Jasper a přiráhl si jí blíž. "Snad jo" řekla už se zavřenýma očima. Do pár minut usla.

Jasper and Daisy Cullenovi  /Twilight saga/Kde žijí příběhy. Začni objevovat