mitä? minä?

185 9 2
                                    

part.20
pov:y/n
Päästiin vihdoin ja viimein mökille. Matka tuntui ikuisuudelta mutta vihdoin ollaan täällä. Otin tavarani ja vein ne mökkiin sisälle johonkin makuuhuoneeseen. Katselin paikkoja vähän ja sitten meninkin laittamaan ruokia jääkaappiin. Tommi ja Olli meni lämmittämään saunaa. Aleksi meni makuuhuoneeseen varmaan nukkumaan ja Nikosta mulla ei ole mitään hajua. Kun olin ruuat pistänyt jääkaappiin niin menin sohvalle istumaan.

timeskip siihen ku kaikki on käyny saunassa

pov:niko
Saunan jälkeen kaikki oli olkkarissa ja joi bissee yms. "pelataanko totee?" Joel kysyi vähän hiprakassa. Kaikki vastasi myöntävästi ja alettiin pelaamaan.

"Joel tote?" Aleksi kysyi "totuus" Joel vastasi "onks sul mitää ihastusta?" Aleksi kysyi "eipä oo" Joel vastasi. "Niko tote?" Joel kysyi "tehtävä" vastasin
"suutele y/n:iä" Joel sanoi ja suutelin y/n:iä. Tommi jäi kattomaan vähän mustasukkaisesti. "Joonas tote?" kysyin "Tehtävä" Joonas vastasi "kenenkaa täällä pystyisit olemaa yhes?" kysyin joonakselta
"hmm varmaan sun;)" Joonas vastasi "jahas jahas" sanoin. "Y/n tote?" Joonas kysyi "totuus" y/n vastasi "jos sun täytyis suudella jonkunkaa tääl ja se ei saa olla Niko nii kuka se olis?" Joonas kysyi "hmm varmaan Joel" y/n vastas.

pov:Joel
"hmm varmaan Joel" y/n sanoi. Siis anteeks mitä?minä? jäin katsomaan y/n:iä joka oli vähän jo kännissä kuten minäkin. Jatkettiin totea vielä pari kierrosta mutta koko ajan päässäni pyöri se mitä y/n sanoi. Oltiin pelattu jo semi kauan totee ja kukaan ei enää jaksanu joten kaikki lähti haahuilemaan jonnekkin. Tommi ja Olli meni takasin saunaan Niko ja Aleksi meni keittiöön syömään minä taas istuin
y/n:in kanssa sohvalla. Juteltiin siinä kaiken näköistä kunnes kysyin "se mitä sanoit siinä ku pelattii nii oliks se totta?" "no mitäpä veikkaat" y/n vastasi ja suuteli mua. "hei y/n ei me täs voida" sanoin y/n:ille kunnes hän vetäisi minut makuuhuoneeseen. Y/n työnsi minut seinään päin ja alkoi suudella minua suutelin takaisin. Tiesin että tein väärin mutta silloin et tajunnut sitä kun oltiin kännissä.
⚠️18-k kohtaus⚠️(tiiätte itekki mitä siinä tapahtuu)

pov:Niko
Y/n oli kadonnut johonkin ja niin oli myös Joelkin joten päätin mennä etsimään niitä. Katoin ekana saunasta sillä Tommi ja Olli meni sinne niin luulin että y/n ja Joelkin olisi mennyt sinne. "hei onks Joelii tai y/n:ii näkyny" kysyin Ollilta ja Tommilta mutta he ei ollut nähnyt heitä. Menin katsomaan kaikki makkarit läpi mutta ei ollut niissäkään oli vielä yksi makuuhuone tarkistamatta joten menin epätoivoisena avaaman oven katsoin sisälle ja näin jotain mitä en olisi ikinä halunnut nähä. Lähdin äkkiä itkien vessaan ja lukittauduin sinne.

______________________________
words:426
noni jätin teijät nyt jännään kohtaan:) hetiku oon tän tarinan saanu päätökseen mut siihen menee kauan aikaa niin alotan uuden tarinan:)

save me || blindchannel & y/n fanfiction||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora