3. +18

14 2 1
                                    

Reggel 8 ora van ,Deve szuszogásara keltem .néztem ahogy hosszú szempollája szemére omlik és szép gondozot haja kocsoszan a homlokán van . valmi gyonyorü! még ugy pár percig néztem utána arra lettem figyelmes hogy Deve elmosolyodik .

-na most ki a pedofil ??-kérdezte reggeli reketes hangján .amitol elolvadok olyan szexy .

Majd etolelt és belepuszilt a hajmba .amikor megfordultam Deve tekintetével találtam szembe magam .gyonyoru élénk zöld szemme találkozik az én sötét barna szememmel .még néztük egymás ,majd hirtelen közeledni kezdet és érzékenyen megcsokolt .majd csokunkba mosolygot mert viszonoztam azt .majd ekzete csokokat nyomni a nyakamra. amire én megkoszörültem a torkom . amire abba hagyta és ujra megcsokolt . 

- jó tudom , de nagyon nehéz neked ellen állni ! - monta majd beleharapott az also ajkamba .

   Amikor szétváltunk megfogta a csoklom és kihuzot az ágybol, és a furdő fele huzott . levete a boxerét ezel nekem gondolatokat inditva az agyamba . majd kozelebb jöt és levete rolam a polot majd a bugyit majd beált tusolo alá és elinditota a vízet . forro éritése és ahogy a víz végigfolyt a testemen valahogy az a gondoltat játszodot le bennem hogy ,én az erablomal tusolok pucéran . és szerelmes lettem belé . ahogy fusoltunk hirtelen neki szoritot a csempének és megcsokolt és nem nagyon tutam ellen álni ezért hagytam majd egyre lejebb vándorolt a keze ,és egyszer csak elérte azt a pontot amitol engem átrázott a hideg . Elkezdet kényeztetni engem ami egy hangos nyogésel jutalmaztam , amin ő elmoszolyodot. Majd amikor elértem az orgazmushoz , ő megcsokolt és bodogan nézet engem mintha örülne annak hogy örömöt tudot okozni nekem .Amikor végeztunk magunkra kaptunk egy törölközöt és kimentünk .

- meny a gardrobba és ötöz fel - monta majd arra várt hogy menjek de mivel én nem mozdultam elgezdet tolni a gardröb felle . 

Amikor meglátam hogy a gardrobb tele van drágabnál drágabb ruhákal és csipokel oldara néztem és láttam hogy van egy fésulkodö aztal és annak fiokjai tele sminkel és minden kenceficsével nagyon megörultem .

- tetszik? - kérdezte majd közelebb jöt és megpuszilta a vállam .

Erre csak megfordultam és megcsokoltam . -nagyon teszik .imádom !- montam majd oda mentem a szekrényhez és kivetem pár ruhát és megnéztem oket .

- megkérhetlek hogy kimész ? szeretnék divatbemutatosat játszani .- montam majd bociszemekel néztem rá .

- persze! de a fehérnemuket csak én vehetem le rolad !- szökezte le és majd megpuszilta a homlokom és kiment . mivel tudtam hogy mit jelent a homlokpuszi ezért volt egy olyan érzésem hogy nem hiábba rabolt el .

   Miután kb az öszes  ruhámat felprobáltam akor jötem rá hogy kb 2 orája it  vagyok és öltözködök . majd válaztotam magamnak egy kényelmes kivágot farmert és egy kisebb fekete haspolot . és egy adidas papucsot ami rozsaszin volt megnéztem magam a tugörbe és leultem az asztalhoz megfészülkotem ,és felkentem egy kisebb sminket : korektor, bronzer , hájlájter , tus és szempilla sirál mivel mielöt eraboltak volna akor voltam kozmetikusnál igy a szemoldököm és a körmeim is rendbe voltak bár a kormom kicsit lenöt de mindegy . majd megkérdezem 😉

Mituán feloltoztem lemmentem a konyhába valami étekért.kinyitotam a hutöt de nem nagyon találtam olyant amit szeretek .majd ugy dontotem hogy felmegyek a dolgozoszobába hogy megkérdezem hogy rendelhetek-e sushit. felmentem majd bekopoktam .válaszul csak anyit kaptam "mmm" ezért ovatosoan benyitotam félve a látnivalotol ami fogad , de helyete Devet láttam egy tollal a szájában amin elmosolyotam. 

-mit szeretnél ?- kérdezte és kivetete a tolat a szájábol ,és amikor látta hogy hogy nézek ki látszot rajta hogy örül.

-csak megszeretem volna kérdezni hogy rendelhetek e sushit ? -kérdeztem mert már nagyon éhes voltam .

Ami megöl ! A miffia kegyébeWhere stories live. Discover now