Afra, Türkiye Cumhuriyeti Anayasası dersini her zaman sevmişti ve genelde soruları cevaplayan o olurdu. Bunda profesörünün de etkisi oldukça büyüktü.
Afra yine profesörünün sorusuna cevap vermişti.
"Türkiye Cumhuriyeti Anayasası madde 10'a göre ; herkes, dil, ırk, renk, cinsiyet, siyasi düşünce, felsefi inanç, din, mezhep ve
benzeri sebeplerle ayırım gözetilmeksizin kanun önünde eşittir.""Teşekkürler Afra."
Profesörünün gülümsemesine karşılık verdiğinde kalan dersi de dinlemeye devam etti.
Blok ders bittiğinde öğrenciler sızlana sızlana derslikten çıkıyordu. Afra her zaman ki gibi derslikten en son çıkan kişi olacaktı fakat telefonuna gelen mesajla duraksadı.
"Aynı depoda sizi bekliyorum. Geç kalanlar ceza alacaktır."
Afra artık alışıldık göz devirmesini yaparken kampüsten çıktı ama bir grup kahkaha sesi duraksamasına sebep oldu.
"Dolunay, ailen seni böyle görmek istemez değil mi?"
Afra, gözlerini 2 bina arasında kalmış o boşluğa dikti. 3 kız ve önlerinde düşmüş, ağlayan bir kız daha. Derin bir nefes verdi ve oraya bakmadan depoya gitmek istedi.
"Lütfen beni bırakın, size ne isterseniz veririm."
Ağlayan kızın çaresiz hıçkırıklarıyla söylediği cümle ile 3 kızdan birisi şiddetle ağlayana vurdu. Afra artık geç kalınca alacağı cezayı düşünmeden çıktı ve aralıkta yürümeye başladı.
"Kızı bırakın!"
Afra'nın durgun sesi 3 kıza ulaştığında 3 kız ona kahkaha atarak gülmeye başlamıştı.
"Sen kimsin?"
Afra'nın gözü ona soru soran kızın elindeki paralara gitti.
"O elindekileri benim."
Afra'nın bu cümlesi kızların daha çok gülmesine sebep oldu.
"Çok mu istiyorsun, öyleyse gel ve al."
Afra boynunu gevşetip kızlara bir adım attığında ona vurmaya hazırlanan kızın gözlerinin içine baktı.
Saldırganın gözlerinin içine bakarak yapacağı hamleyi çözmek kolaydı. Kız, yumruğunu sağa fırlattığında Afra kafasını sola çekti ve aynısını tekrarlayıp kızın elini havada yakalayıp yarım tur döndürdü. Kızın acıdan atan çığlığını ifadesiz gözlerle dinliyordu.
Afra'ya arkadan yaklaşan kız ise Afra'nın dikkatini dağıtıp yere düşmesine neden olmuştu.
Afra aldığı darbe ile daha da sinirlenmişti. "Son duanı et sürtük."
Hızla doğrulan Afra dirseğini kızın boynuna vurduğunda kızın kısa bir süre nefesi kesilip yere düşmüştü.
Afra yerde yatan 2 kıza baktı ve ardından son kalan arkadaşlarına.
"Parayı kendin mi verirsin yoksa elini kırarak mı alayım?"
Kız titreyen elleriyle parayı Afra'ya uzattı ve arkadaşlarını yerden kaldırmak için yardım etti.
"Bir daha bu kızdan para almayacaksınız çünkü o benim."
Kızlar cevap vermeden oradan uzaklaşırken olanları ağlayarak izleyen kıza baktı ve onun için eğildi.
"Bana borçlusun o yüzden bu para benim."
Kız hızla başını aşağı yukarı sallarken Afra'nın gözü kızın çantasına gitti. İçindeki her şey yerlere dağılmıştı, sigara paketini görünce kıza yeniden baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR PERDESİ
Tajemnica / Thriller"Bulunacak bir katil, çözülmesi gereken sırlar; bunlar seni heyecanlandırmıyor mu? Bunların hepsi Sır Perdesi oyununda. Hadi durma, sen de kayıt ol!" Başlangıç Tarihi : 16.11.2021 Bitiş Tarihi : 28.12.2021 Cr; risehimey