Глава 1

18 1 1
                                    

Най- хубавите любовни истории, започват с два напълно противоположни характера....

Стивън и Лео бяха напълно противоположни едни на друг. Стивън беше роден с златна лъжичка в устата, а Лео, той беше едно обикновено момче родено в семейството на проститутка и пияница. Лео бе смирено, умно, и добро момче което умееше да обича с цялото си сърце, но винаги бе нараняван от партньора си. А Стивън, обикновено богаташко момче, грубиян, използвач, не умеейки да обича, но не беше глупав. Единствената прилика между тези две момчета бе, че и двамата са гейове, но на първо място момчета които ги бе страх да си признаят пред света. Дали защото отново щяха да ги наранят, или дали защото това признание щеше да им провали репутацията и да загубят популярността си.

Лео беше едно обикновено 18 годишно момче, с една малка ненормалност в семейството му, която бе най-голямата му болка..... майка му беше проститутка а баща му, той не ставаше за нищо освен да пие и да бие него и майка му. Учеше последна година в колежа, защото поради някаква причина майка му го бе пуснала на училище прекалено рано, както казах по горе той беше доста умен. Влечаха го хубавата музика, хубавата храна, и прекрасните гледки на които се наслаждаваше всяка вечер по време на залез на покрива на блока, който живееше. Лео изглеждаше много добре, имаше добре оформено тяло, а лицето му, то беше невероятно: руса коса, дълбоки сини очи, дълбоки като океана.

Какво можем да кажем за Стивън. Представете си първородния син на най-богатия фотограф ф цяла Америка, и в цяла Европа. Разглезено 19 годишно богаташче, което поне умееше да борави с камерата и щеше да поеме бизнеса на баща си след като завърши гимназия. Той не смяташе да учи и да затормозява хубавата си главица с учене. Искаше да се потопи, колкото се може по бързо в семейния бизнес. Питате се защо нали? Пари, коли, слава, алкохол, наркотици. Също като Лео, Стивън също изглеждаше много добре, черна коса, дълбоки черни очи, добре оформено тяло, татуировки, също така беше наполовина Кореец, на половина Американец. Баща му се влюбил в една от моделите си когато бил на снимки в Кореа, след това се оженили и се появил Стивън.

Е стига ви толкова за сега, в следващата глава, ще ви разкажа още. Обещавам, че ще бъде повече...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 24, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Burnt with love (Изпепелени от любов)Where stories live. Discover now