4.

141 7 0
                                    

Já jsem zčervenal. Protože jsem delší dobu něco cítil k Vitovi. Ale furt jsem si nechtěl přiznat že jsem teplej. A jestli se to dozví Vitaa tak je po mě.

S: tak rob

V: to není dobrej nápad

M: ne to teda není

D: prosimtě dělej

Napřáhl jsem se k Vitovi a dal mu pusu. Líbilo se mi to. Ale věděl jsem že musím přestat protože by to kluci začali řešit.
Hráli jsme asi ještě 10 min. A pak jsme si řekli že půjdeme spát.

Vyčistil jsem si zuby a šel si lehnout do postele. Přemýšlel jsem nad tím jestli mu mám říct co k ní cítím a nebo ne. Nakonec jsem se rozhodl mlčet. A pak jsem nějakým zázrakem usl.

Pohled Vityy

V: maty spíš?

M: .....

V: tak nic...

Přemýšlel jsem. Vůbec jsem nevěděl jestli se mi líbí maty a nebo ne. Na jednu stranu je hezkej ale na druhou stranu nechci chodit s klukem. Byl jsem docela zmatený a celý večer si hledal odpověď. Pak jsem asi usnul.

Ráno

Když jsem vstal tak bylo asi tak 9 hodin. Všichni ještě spali a tak jsem si šel udělat snídani. Dělal jsem si vajíčka na měko. Najednou se ale ve dveřích objevil Matyáš....

M: dobrý ráno

V: dobrý dobrý

M: co děláš?

V: vařim si snídani

M: aha

V: chceš taky?

M: klidně

Tak jsem vařil i pro Matyáše. Ale něco my na tom ránu nesedělo. Furt na mě koukal a usmíval se. Tak jsem mu dal snídani a šel se převlíknout.

Co si vezmu hmmmmm......... Asi tohle tohle tohle a tohle. Vyhrabal jsem z báglu nějaký oblečení a dal si ho na sebe.
Najednou jsem slyšel zavřít dveře a tak jsem se otočil. Helemese Matyáš.

V: co chceš?

M: promluv...Emm....nechceš se projít?😅

V: a kam půjdeme?

M: někam, třeba do parku

V: a kluci s náma nejdou?

M: jak vidíš tak furt spěje, takže asi ne😂

Oky, další kapča za námi. Fůha 339 slov. Díky všem co to čtou.

Mějte rádi smtv a čusík.

VittemKde žijí příběhy. Začni objevovat