18.rész

53 3 0
                                    

William szemszöge:

Reggel felkeltem mielőtt szólt volna az óra a fülem mellett. Óvatosan kimásztam, hogy ne ébresszem fel Bryannanát. Viszont nem sikerült tervem, vagyis csak azt hittem. Aranyosan elkezdett beszélni álmába.

-Hmm már ennyi idő miért kell az iskolába hamar menni. Fázom. Sherlock hadd bújjak hozzád! – motyogta és befurakodott az ölelésébe és szuszogott és ezzel vissza is aludt. Ez az apró cselekedetén elnevettem magam majd mentem készülődni. Mikor kész voltam neki láttam a reggelinek egyetlen egy dolgot tudok csinálni, de azt tökéletesen. Sherlocknak már egy idő után elege lett belőle. Ha én csináltam a reggelit, de nem igazán izgat. Ránéztem órára és akkor láttam, hogy még pár másodperc és szól az ébresztő. Gyorsan megtálaltam majd hallottam Sherlock üvöltözését.

-Kussolj már te vacak. -Hát ez kész. Csaptam meg a fejemet nem hiszem el, hogy nem tudja lekapcsolni azt a rohadt órát.

-Sherlock nyugi add oda majd én leállítom. -mondta halkan Bryanna. Ezzel megszűt az idegesítő hang és lépteket hallva fordultam feléjük.

-Jó reggelt! Csináltam reggelit.

-Ne csak ezt ne.

-Mi a bajod Sherly? Nem tetszik valami?

-Hát képzeld Liam nem egyáltalán nem, ha te készítesz reggelit akkor mindig palacsintát eszünk és már unom.

-Így jártál próbálj előbb felkelni, vagyis inkább először megtanulni, hogy kell lekapcsolni egy ébresztőt.

-Hé, Elég legyen én éhes vagyok szóval kérem a reggelit nem akarom hallgatni a veszekedéseteket. Fel kell készülnöm lelkileg a mai napra.

-Igazad van drágám! Tessék itt a reggelid! Remélem neked ízleni fog. -tettem elé a reggeliét.

-William ez csodás! -vágott belőle egy kis darabot és meg kóstolta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-William ez csodás! -vágott belőle egy kis darabot és meg kóstolta. -És az íze is mennyei. Sherlock nem értem mi bajod van ezzel hisz nagyon finom. – nézett kuncogva rá

-Igen tudom nem azt mondtam, hogy nem finom csak két éven keresztül mindig ez volt a reggelink.

-Hmm akkor se értem mi bajod vele én mindig megtudnám ezt enni. William remélem annyit csináltál, hogy maradjon későbbre is.

-Nem drágám nem csináltam annyit, de bármikor csinálok neked frissen.

-Óóó az még jobb köszi. -csókolt ajkaimra. -Sherlock a kedvemért legalább egyet egyél kell az energia a sok hülye diákodhoz.

-Hát jó legyen egy kicsit eszek. -mondta és helyet foglalt az asztalnál. -Kicsim mi a terved mára?

-Hm? Mivel?

-Tudod a lánnyal, aki akar jönni ma.

-Jaa hogy az hát konkrét tervem nincs szóval majd valahogy alakul. Csak annyi, hogy William te ne legyél otthon.

A Sors ? (Befejezett)Where stories live. Discover now