Slendy: Bunu istediğine emin misin?
Biliyorsun, dünyada binlerce kız var. Yani bence sana uyan biri çıkacak-....tır.....Yüzüne bile bakamıyordum. Çünkü ne diğeceğimi bilmiyordum. Bunu nasıl söyliyebilirdim.
Slendy: Sorun yok. Jane ni biliyorum....ve Darkness ı.
Ona şaşkınca baktım. Bana sevimli olmaya çalışırmış gibi bakıyordu. Sanırım sorun yok demeye çalışıyordu.
Adam: Gerry...ben...
Slendy: Sadece...eğer onunla karşılaşırsan öleyim deme.
Adam: Tamamdır. Bu arada...kendime isim buldum.
Slendy: Nedir?
Adam: Hayatımın içinden toparladım. Beni ve benim özelliklerine en iyi tanıtan iki şey.
Slendy: ._. Peki ne?
Adam: Zorluk ve Ölüm. Aynı zamanda ZorÖlüm yani Harddead.
(YN: MÜCÜÜŞ)
Slendy: ._. Bu ne biçim isim? Seth veya Fucker koysaydın daha mantıklı olurdu....
Hard: hey... Bu benim ismim.... Dalga geçme!
Slendy: Peki HARDDEAD.
Dedi ve gitti. Anlamadım. Bence çok müthiş bir ad. Şimdi bide yenilerle tanışmak lazım. Bazen çok gıcık olabiliyo. Çünkü Ben le tanıştığımda onu öldürecektim. Nys kalktım, üstüme kahve rengi ceketimi aldım içimde siyah bir tişört vardı altımda ise siyah taşlanmış kotum vardı ve içeri girdim.
Jeff: Ada-
Hard: Hard. Harddead.
Jeff: Yeni isim ha? Beğendim dostum!
Kucaklaştık ve EJ den gözlerini alamayan kıza yaklaştım.
Hard: Demek yeni mal...
Casey: Kapa çeneni!
Slendy: Bu Casey...
EJ: Hard...ona bulaşma.
Demek Jack inde onda gönlü var. Ama bunlar asla gerçeği açıklayamazlar. İlla bunları benim bir araya getirmem gerekecektir. Jack dediğin cool jojuk havalarında. Diğeri ise emo şeklinde kapanık salak. Bu ikisi nasıl aşık olur birbirlerine?! Nys bende en büyük düşmanımızın kızına tutulmuştum.
Slendy: EJ Masky Hard... Yeni bir görevimiz var.
Masky: Ney?
Slendy: Bir infaz.
Hard: Gerçekten mi? Hani öldürmeye karşıydın?
Slendy: -_- ben öyle bişi demedim. Zaten bu normal değil. Zalgonun bir uşağı....
Hard: Ne?!
Masky: Ne oldu Hard?
Hard: Y-yok bişi....
Salona geçtim sendeleyerek. İçeride herkes vardı. Jeff de.
Jeff: Adam!
Slendy: O Adam değil o Harddead.
Jeff: Yeni isim mi?
Hard: Evet.
Jeff: Hard...Kardeşim?
Hard: Kardeşim! *sarılırlar*
Jeff: Seni burda gördüğüme ne kadar mutlu oldum bilemezsin! Birlikte öldüreceğiz.
Hard: Evet *gözlerini kaçırır*
Jane: Bir sorun mu var Ad- Hard...
Masky: Benimle herşeyi paylaşabilirsin.
Toby: Benimlede.
Hard: Yok yok sadece...
Slendy: O sadece yorgun. Rahat bırakın. Bu arada yeni kız nerde?
Kız mıydı? Acaba güzel mi? Acaba...acaba o mu? Olur mu öyle şey. Babasına ihanet etmez o.
Jack: Az önce mutfağa gitti şimdi gelir.
Casey: *içeri girer* Jack sende su iste-
Hard: Bu yeni çocuk mu?
Casey: Çocuk?
Hard: Pardon, ergen demeliymişim...
Casey: Ne dedin?!
Jack: Hard ona bulaşma...
Way canına bu kızla Jack in arasında bir şeyler olmalı... Cool Jojuk Jack CJJ.
Hard: Hıh, peki...
Masky: Rahat kalmaya ihtiyacı var ailesinden yeni ayrıldı.
Toby: Ayy çok tatlısın Masky!
Masky: ._. Uzak dur.
Toby: Seni seviyorum :3
Jeff: Seviş! Seviş!
Hard: Yiyiş! Yiyiş!
Slendy: B/
Jeff: yaniii...
Hard: Yiyiş Yiyiş!
Masky: B/
Slendy: Hard kapa çeneni! Toby Masky yi rahat bırak. Hard Casey ile iyi geçin.
Casey: Ne yaparsa yapsın...
Hard: Hıh, bir ergene göre çok etik bir cevap. Entellektüel olmayı düşünüyor musun yoksa polis mi çağrıyım?
Herkes: Ne?
Jeff: Hard ne içtin?
Sanırım biraz fazla zeki konuştum. En iyisi sade bir akıllı gibi gözükmem. Zekamı onlardan saklamam.
Hard: Hiç bişi.
Slendy: Her neyse. Eeee *bazı kapıtlar karıştırır* Hard, Masky veee Jack. Size yeni bir görevim var.
Jack: Türü ne ona göre?
Slendy: Bir bu senim seçimin değil bu görev için seni seçtim bile! Anladın mı?!
Jack: Tamam...bağırma.
Slendy: İki bu görev bir infaz görevi. Bir Zalgo yandaşını öldüreceksiniz.
Hard: Zalgo mu?!
Masky: Ne oldu Hard?
Hard: Y-yok bişi.
Belkide orada onunla karşılaşacaktım. Nede olsa belki onu öldüreceğimiz kişi için koruma olarak atamış olabilir Zalgo. Ya ordaysa. Ya orda savaşırsak ve onun muhteşem kızıl gözlerine karışırsa kanı. Ya göremezsem bir daha bana sevgi dolu bakışını. Belkide ben boğulurum onun kızıl gözlerinin rengindeki kanımla. Ne olursa olsun sırf onun orda olması için dua edeceğim gerekirse onu son kez görerek öleceğim.
Birden Slendy beni kenara çekti.Slendy: *sessiz ve şiddetli* Sakın öleyim deme!
Ona dolu gözlerimle baktım.
Slendy: Hadi gidin!
Çıktık ve yola koyulduk.
----şimdiki zaman----
Serany: Baba sana yara izin nasıl oldu diye sordum.... Tüm hayat hikayeni anlatman gerekmezdi...
Hard: Sus kız! Ben seni böyle yetiştirmedim! Büyüğe saygı, hem ben senin babanım!
Serany: Sen Star Wars a bağlamadan hikayeye devam etsen iyi olacak.
Hard: Sen ne huysuzmuşsun. *kafasını sever*
Serany: Ya babağğ...
----Hikaye----
Slendynin bize verdiği adrese vardığımızda karşımızdaki adamın gücünden habersizdik.