umiishii12. ගෙන්මුලින්ම මට මේ අවස්තාව ලබා දුන්නට රේඩියෝ එකට ගොඩක් ස්තූතී.....
කලින් මේ ටිප්ස් කතා පිටුව එක්ක එකතුවුන හැමෝම වගේ දෙන්න ඕනේ හැම ටිප් එකක්ම වගේ දීලා නේද?
ඒ නිසා මම ඕතර් කෙනෙක් වශයෙන් ටිප් වලට කලින් මට වැරදුනු තැන් ටිකක් සමග ටිප්ස් කීපයක් කියන්නම් කතා ඉස්සරහට ලියන්න ඉන්න ඔයාලා වෙනුවෙන්...
1. කතාවේ චරිත වල නම type කරද්දි ඒකත් සින්හලෙන්ම දාන්න joen jungkook
Kim taehyung ඒහෙම දාන්න එපා.... සින්හල අකුරු ගොඩේ english අකුරු දැක්කම කතාවට සමවැදිලා කියවන් ගිය කෙනාගේ මනස එක පාරටම කතාවෙන් පිට පනිනවා.....අර එයා කතා ලෝකේ ජීවත් වෙන ගමන් හිටියේ ඒත් අර එක වචෙනෙකින් පුලුවන් කතාවේ ලස්සන විනාස කරන්න එහෙම කරන්න එපා.......
2. Emoji
මම චරිත වලට නම් emoji ආදේශ කරලා නෑ...එහෙම කරන ලමයි ඉන්නවනම් කරන්න එපා....අනිත් අයත් කිවුව නිසා රැල්ලට කියනවා නෙවේ.....
ඒත් කතාවේ ලස්සන නැති වෙනවා.....ගොඩක් ලස්සන plots මේ emoji නිසා ඒවගේ ලස්සන නැති කරගෙන.....
ඔයාලා ඔයාලගේ කතාව award competition එකකට යෝජනා කලත් එයාලා ඔයාගේ කතාව නොකියවාම අයින් කරලා දායි......ඒක එයාලගේ වැරැද්ද නෙවේ ඉතින්.... ඔයාලගේ කතාව කොච්චර ලස්සන වුනත් එහෙම නවකතාවක් emoji එක්ක ලියවෙන්න සුදුසු නැති කම.....
එහෙම කතා ලස්සන වුනත් සම්මාන ලබා ගන්නේ නැත්තේ ඒකයි.....
3. Smut
කතාවක් පටන් ගද්දිම අපි කරන්නේ කතාවේ කොල්ලා එයාගේ gf /bf වෙන්න ඉන්න හෝ බලෙන් gf/bf කරගන්න ඉන්න කෙනාට කරදර කරන කෑල්ලක් rape /abuse හොදට ඒවා blue film එකක් වගේ ලියලා දාන එක.... ඔවු vote නම් එයි ඒත් දන්නවද?
YOU ARE READING
writing tips from famous wattpad authors
Разное(sinhala) ප්රසිද්ධ wattpad authors ලාගෙන් writing tips