II

502 34 3
                                    

Yeni bir bölüme geçince ayracı koydu araya ve kitabı kapattı. Önündeki denize baktı. Sakindi, çok sakindi. Etrafta insanlar çok azdı. Hatta var mıydı ki? Kafasını çevirip bakmamıştı bile. O kadar yorgundu ki nefes almak bile yoruyordu onu.

Normalde de yormuyor muydu zaten, diye geçirdi içinden. Baktı bir süre sessizce denize. Bembeyaz elbisesi, siyah saçları... Rüzgar estikçe uçuşuyordu sakince.

Kucağındaki kitabı sıkıca tuttu ve ayağa kalktı. Fakat kalktıktan sonra kendisini tekrardan güçsüz hissetti. Yavaş adımlarla oturduğu banktan uzaklaştı. Yere bakarak ilerliyordu, zihninden hiçbir şey geçmiyordu, geçiremiyordu.

Tanıdık bir beden görünce duraksadı. Bu o kütüphanedeki kızdı. Bu sefer üzerinde gri, dantellerle süslenmiş sade bir elbise vardı. Saçları yine aynıydı.

Bir süre kıza baktı. Kız ona bakmıyordu. Saçları gözünün önüne gelmişti. Başı eğikti. Ardından kaldırdı başını, kendisine bakan kıza baktı bir süre. Bakışlarını çevirmeye hali yoktu. Sadece ona bakan kıza bakıyordu.

Bir süre birbirlerine baktıktan sonra ilerlemeye devam etti. Yanına gitmek istemedi. Onu o oturduğu bankta yalnız bıraktı. Tıpkı annesinin ona yaptığı gibi.

Kadın derin nefesler aldı. Elindeki çantayı sıkıca tutuyordu. Gergindi. Soğuk terler yüzünden dökülüyordu elbisesine. Yanındaki kız ise sessizce balonuna bakıyordu. Ben de böyle uçabilir miyim, diye düşündü. Ne kadardır burada oturduklarını bilmiyordu. Ancak yanındaki bu kadın fazla gergindi. Niye bu kadar gergindi ki?

"Kalk."

Duyduğu komutla başını kaldırdı. Ardından ondan istenildiği gibi kalktı. Bir kadın daha geldi yanlarına. Konuşuyordu ikisi. O ise onları izliyordu. Ardından yanlarına gelen kadın elini tuttu. Yürümeye başladılar. Kadın ona bir sürü şey söylüyordu. Ne söylüyordu ki? Sesi çok boğuktu.

Acaba bir balon gibi uçabilir miyim?

Acaba bir balon gibi uçabilir miyim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy vermeyi unutmayınız!♡

Rüya | RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin