Ava:
Ei hemmetti! Huusin, kun tajusin että olin eilen unohtanut pistää herätyksen. Onneksi sisäinen kelloni toimii kuitenkin sen verran, että en ole vielä liian myöhässä ensimmäisestä työpäivästäni. Nousin nopeasti sängystäni ja juoksin suoraan kylppäriin valmistautumaan. Koitin näyttää parhaalta, mitä vain voin, koska tänään tulisin haastattelemaan ja skabailemaan Blind channelin poikien kanssa. Tämä bändi on yksi suosikeistani, ja taistelin tätä varten, että saan haastatella heitä. Olin jo pukeutunut ja samalla harjatessani hampaitani harjasin hiuksia. Olin valmis lähtöön.Saavuin studiolle juuri oikeaan aikaan. Minun radiohuoneessani istui jo blind channel. Astuessani huoneeseen jokainen pojista ensin katsoi minua, sitten tervehtivät. Tervehdin heitä takaisin ja avasin työkoneeni.
Radiolähetys oli alkanut sujuvasti, samalla kun pojat härnäsivät toisiaan. Varsin porko ja niko, heillä tuntui olevan kokoajan jotain omaa sähellystä ja hihitystä. Joel tuolle pyöräytti vain silmiään. Tommi ja aleksi istuivat vasemmassa reunassa ja keskustelivat rauhallisesti. Aivan minua vastapäätä istui Olli matela. Hänen hiuksensa olivat vähän sekaisin ja hän näytti vasta heränneeltä. Hän ei oikein tiennyt kenen kanssa puhua, joten hän jutteli minulle.
Meidän juttu luisti oikein hyvin.
"Ootko sä pitkään tehnyt näitä radiojuttuja?" Olli kysyi katsoen minua samalla silmiin.
"Aa tota, tää on vasta mun eka virallinen päivä" sanoin ehkä vähän hermostuneesti
"Oikeesti?? Ei kyl vaikuta siltä, sähän oot ihan hyvä tässä" Olli sanoi samalla nojaten lähemmäs pöytääni ja katsoi minua ylhäältä alas. Punastuin hieman enkä oikein tiennyt mitä sanoa. Samalla sekunnilla tajusin että skaban pitää alkaa.Noniin! Tervetuloa tänne energyn aamu lähetykseen! Meillä on tänään täällä minun kanssa juttelemassa blind channel!
"Hei kaikki kuunteliat" porko sanoi suoraan mikkiin.
Noniin pojat mulla olis teille eka tämmönen pieni skaba, mä sanon kysymyksen ja teillä on viisi sekuntia aikaa luetella kolme asiaa mitkä tulee ekana mieleen. Ootteko valmiita?
Joel sanoo heti perään: "Todellakin ollaan valmiita, Bring it on!"Kysyin jokaiselta pojalta yhden kysymyksen, koska muuten olisi mennyt liian pitkään. Jäimme pari kertaa nauramaan esimerkiksi porkon ja tommin luoville vastauksille.
"Joonas jos olisit yhden päivän nainen, mitä tekisit?"
"Öö, varmaan läähättäisin, joisin vesikupista ja nukkuisin"
Porko mitä hemmettiä nuo sun vastaukset oli, et sä mikää koira oo! Joel huusi ja muut nauroivat perässä.Viimeiseksi kysyin Ollilta kysymyksen: "Olli, kenet kolme pyytäisit treffeille kanssasi?"
"Sanotaan vaikka aleksi, olavi uusivirta ja.. Ava"
Olli sanoi samalla katsoen minuun ja vinkkasi pienesti silmään jonka jälkeen hän korjasi hiuksiaan.Koko bändi yhteen ääneen tiisasi ollia, joka oli aivan punastunut.
Loput juonnosta poikien kanssa meni mahtavasti, ja meillä oli oikein hauskaa. Lopuksi otimme vielä yhteiskuvan, missä olli piti minusta tiukasti kiinni.
Juuri kun pojat olivat lähdössä olli tuli luokseni: Hei muuten, jos kiinnostaa tuutko oikeesti mun kanssa treffeille, tai siis illallistamaan mun kanssa joku päivä?" Hän sanoi ja nuolaisi huuliaan. En osannut olettaa tuollaista kysymystä joten en oikein osannut vastata. "J-joo, tietysti.. annan vaan mun numeron eka, ja viestitellään sit jooko?" Joo aivan mahtavaa, Olli sanoi innoissaan.
Sitten pojat lähtivät. Joonas ja aleksi vähän virnuilivat ollille.Loppupäivä töissä meni ajatellen ollia. Hän oli niin suloinen. Harmitti etten päässyt näkemään häntä vielä lähempää tai päässyt juttelemaan hänelle pidemmäksi aikaa. No, onneksi samalla sekunnilla hän pisti viestiä.
"Mä halusin vaan sanoa, että viimeyö oli ehkä mun elämäni paras yö" Olli sanoi samalla katsoen minua sellaisella ilmeellä, että ihankuin hän omistaisi minut. "Sä tykkäsit siitä?" Sanoin flirttailen.
"Tykkäsin joka sekunnista" Punastuin himosti ja sen jälkeen suutelimme.Hetken päästä Ollin puhelin alkoi pitämään hulluna ääntä.
"Miks mä yhtäkkii saan näin paljon viestei, mikä keissi" Olli katsoi puhelinta ja jäätyi hetkeksi totaalisesti.
"Hei mikä on, onks kaikki ok?" kysyin huolestuneesti. "No- on sillee kaikki hyvin m-mut"
"mut mitä?"
Otin puhelimen ollin kädestä ja näin iltalehti otsikon.
Olli matela ja radiojuontaja kaunotar treffeillä linnanmäellä! katso kuvat!
"Ei hemmetti mitä tää on"
ESTÁS LEYENDO
Love of mine | Olli matela x Ava |
AcciónOlet NJR:n uusi radiojuontaja ja saat vieraiksesi suomen suosituimman bändin blind channeilin ensimmäisiksi vieraiksesi. Katseesi kohtaa tuohon kiharapäiseen olliin. Sinä päivänä en tiennytkään että kuinka kohtalokas tämä haastattelu olisi loppu e...